ناسا جدید افق پروب سهام پردازنده با کدام یک از این کنسول ها?

پاسخ: پلی استیشن 1

زمانی که افق های جدیدی در سال 2006 به عنوان بخشی از برنامه ناسا مرزهای جدید راه اندازی شد، آن با آن مجموعه ای از تجهیزات علمی سوخت آن را به لبه های منظومه شمسی و فراتر از آن را و قلب یک قهرمان به اجرا درآمد.

خوب، ما اعتراف کنم، بیت آخر که شاید کمی اغراق شاعرانه است اما کاوشگر افق های جدید در نسخه سخت تابش MIPS پردازنده R3000 که اجرا می شود — و اینجاست که قلب کمی قهرمان را به بازی می آید — همان پردازنده است که یاد و بهترین مهر و موم شده کنسول بازی پلی استیشن 1 لینگ (و پلی استیشن 2).

چرا ساخت هسته محاسبات پروب سیاره ای بسیار گران اطراف پردازنده طراحی شده در اواخر دهه 1980، و برای نقش آن در احشاء 1990s دوران کنسول بازی ویدیویی شناخته شده? ناسا است هرگز ارزش سرعت و قدرت بر ثبات و MIPS R3000 بود دور از برش لبه در زمان پروب طراحی و راه اندازی، آن آن که شمارش آن بود: آن زمان تست شده و پایدار و آسان به سخت و دستگاهای افزونه جهت اجرا شد. اگر یک دهه قدیمی، 20 دلار فروش گاراژ پلی استیشن 1 هنوز هم تا به عنوان روز خرید می با شد چرخید، پس از همه آن فقط به اندازه کافی مقاوم برای اعماق فضا ممکن است.

در نهایت، تعداد کمی از چیزهای بی اهمیت جایزه دلتنگ: سال ناسا و افق های جدید راه اندازی سال سونی رسما قطع پلی استیشن 1 است. اگر چه آن قطعا چنین نیست، ما می خواهم به تظاهر که سونی ماند درج آخرین تراشه در گذشته پلی استیشن 1 واحد قبل از ارسال آن به ناسا که تراشه می تواند جهان را ببینید.

تصویر توسط Antoinebercovici/ویکی مدیا.