چگونه به پخش یوشع آنتونی در مقابل جوزف پارکر زنده جریان آنلاین

جدال آنتونی یوشع و جوزف پارکر در 31 مارس سال 2018 بسیار سراسر جهان بینی است. آن دو تن از قهرمانان undefeated علیه یکدیگر در یک بازی که در آن باید برنده سه چهار پا قهرمانی سنگین وزن یکپارچه به ارمغان می آورد. جاشوا آنتونی كارهاي او WBA و IBF برابر جوزف پارکر WBO عنوان دفاع خواهیم کرد.

در حالی که یوسف پارکر ثبت 24-0 با 18 کوس آنتونی جاشوا رکورد 20-0 با کوس 20 است. در مارس 31 کاردیف که اصالت. ورزشگاه ، دو شاخ در چیست به مبارزه سال قفل خواهد شد. با VPN, شما می توانید همه را گرفتن عمل زندگی می کنند از هر نقطه در جهان و همچنین صرفه جویی در پول در انجام این کار.

آنتونی یوشع در مقابل جوزف پارک رسمی پخش

این رویداد در بسیاری از نقاط جهان و ارائه دهندگان مختلف پخش خواهد حقوق برای پخش در منطقه خاص خود دست آورد. شما می توانید لیست کانال های رسمی زیر:

  • ایالات متحده پی اس
  • آلمان رویداد اصلی استرالیا
  • بریتانیا آسمان ورزشی گیشه
  • DAZN
  • سنگاپور StarHub
  • روسیه-1TV. انگشت های دست فاصله
  • سازمان ملل متحد خاورمیانه بازی

همه این ارائه دهندگان جریان زندگی شما دسترسی کامل و بدون وقفه به مبارزه آنتونی جاشوا جوزف پارکر UFC می دهد.

مشکلات مردم در تماشای دعوا

اگر چه بیشتر مناطق گزارش رسمی از این رویداد، هنوز هم وجود دارد بسیاری از نقاط جهان که در آن مبارزه نمی پخش خواهد شد. مردم در این مناطق زندگی می کنند هیچ گزینه ای برای تماشای زنده جریان از آنتونی یوشع در مقابل جوزف پارکر را نداشته باشند.

همچنین، خدمات پخش که هوا این رویداد جغرافیایی محدود هستند. این به این معنی که فقط در خود را در دسترس باشند. همه مردم از خارج از آنها، به همین سادگی دسترسی پیدا کرد. بنابراین، اگر شما زندگی می کنند پخش در منطقه که در آن مبارزه شده است و سعی کنید به استفاده از یکی از خدمات جریان بالا; سپس، شما نمی خواهد قادر به انجام این کار.

حتی اگر شما در حال سفر خارج از کشور خود در روز مبارزه چه چیزی بیشتر شما قادر به دسترسی به جریان خدمات خود خواهد بود. که چگونه کار می کند محدودیت جغرافیایی است. تا زمانی که آدرس IP نشان دهنده که شما در مناطق مختلف، دسترسی محروم می شوند. علاوه بر این، هنگامی که خارج از منطقه رسمی پخش عضویت فعال در خدمات جریان که شما به وجود نمی آید. شما فقط قادر به تماشای یوشع آنتونی در مقابل پارک جوزف در چنین صورتی (بدون VPN) می خواهد.

چگونه VPN vpn ها

اتصال خود را رمزگذاری و ماسک آدرس آی پی واقعی شما با آن از خود بسیار خود کمک. سوم حزب است که بین سیستم شما و اینترنت است- و تمام داده های عبور از آن را رمزگذاری می کند. در حالی که این کمک می کند تا شما پنهان کردن فعالیت های آنلاین خود را از همه prying چشم آنلاین، آن خود قابلیت سرقت اطلاعات جغرافیایی است که شما می توانید به اثر خوب به تماشای آنتونی یوشع در مقابل جوزف پارکر آنلاین زنده است.

هنگام اتصال به سرور VPN آی پی آدرس برای هر کسی قابل مشاهده است که سرور VPN. آدرس آی پی واقعی به این معنی که مکان جغرافیایی واقعی خود را پنهان پنهان است. این همچنین بدان معنی است که محل سرور VPN به نظر می رسد به محل اقامت شما.

بنابراین، اگر شما می خواهید برای اتصال به جریان خدمات در ایالات متحده, انگلستان, غیره سپس همه شما باید انجام دهید است اتصال به سرور VPN در آن منطقه و سپس سر بر به جریان خدمات.

نحوه استفاده از VPN برای تماشای یوشع آنتونی در مقابل جوزف پارکر جریان زندگی

برای انجام این کار, این مراحل را دنبال کنید:

  1. رفتن وب سایت ارائه دهنده خدمات شبکه اختصاصی مجازی.
  2. عضویت در این سرویس با انتخاب یکی از بسته های.
  3. دانلود VPN مشتری برای دستگاه و سیستم عامل.
  4. ورود اطلاعات کاربری را وارد کنید.
  5. سرور از کشور شما می خواهید را انتخاب کنید.
  6. سر را به جریان خدمات آن منطقه و تماشای جریان زندگی.

گزینه های پخش ذکر شده در بالا شما را با انتخاب سرور انتخاب شما کمک می کند. اما اگر شما می خواهید برای ذخیره پول، سپس بهترین آسمان ورزشی گیشه یا سرور انگلستان برای هدف را انتخاب کنید. این است تمام گزینه های ارزان ترین است. آسمان ورزشی گیشه می تواند کمک به شما مبارزه برای پوند 19.99 تماشا.

در حالی که کاربران ایالات متحده پخش خواهد شد مجبور به پرداخت بین 99.99 $ و $129.99 رویداد اصلی در استرالیا شما جایی حدود 50 دلار هزینه. پس از تمام رسمی جریان گزینه های موجود برای شما, آسمان ورزشی گیشه ارزان ترین است. هنگامی که شما انتخاب می کنید یک سرور پس, مطمئن شوید که شما به دنبال یک سرور انگلستان را.

انتخاب حق VPN

در حالی که شبکه اختصاصی مجازی می تواند کمک به شما تماشا یوشع آنتونی در مقابل جوزف پارکر به زندگی آنلاین VPN شما انتخاب می کنید می تواند بازی نقش مهمی در تعیین چگونه صاف غذا جریان نیست. شما باید برای چند چیز نگاه در هنگام انتخاب VPN: سرعت اتصال

جریان بستگی به سرعت شبکه شما. اگر چه تونن کاهش کمی سرعت اتصال شما به دلیل رمزگذاری را بالای سر در شرکت, بهترین vpn ها است به این کاهش سرعت حداقل ممکن است مطمئن شوید. بهتر سرعت اتصال شما بهتر غذا جریان نیست.

نگاه پوشش جهانی

برای شبکه اختصاصی مجازی است که سرور های متعدد در تمام رشته محل از جهان. این به شما مقدار زیادی از گزینه های پخش مستقیم برای انتخاب می دهد.

تست رایگان

اگر شما می خواهید برای ذخیره پول، شما می توانید انتخاب برای شبکه اختصاصی مجازی محاکمه آزاد زمان محدود از خدمات خود را ارائه می دهد. طوری که شما می توانید جریان زندگی می کنند رایگان دسترسی مشترک به دادگاه قبل از تاریخ مبارزه. ما می خواهیم به ذکر, اگر چه, چرا که آنها بسیاری از محدودیت ها و بهترین خدمات لازم نیست که شما گزینه رایگان برای تمام زمان استفاده نباید.

نتيجه گيري

با استفاده از شبکه اختصاصی مجازی می تواند کمک به شما تماشا آنتونی یوشع در مقابل جوزف پارکر زنده جریان از هر نقطه در جهان. ExpressVPN و IPVanish می تونن بهترین برای رفع انسداد جغرافیایی محدود خدمات جریان. اگر چه رایگان جریان گزینه های در دسترس نیز وجود دارد، آنها جایز است و شما در بسیاری از مشکلات می تواند زمین. شما حتی نمی باید هر گونه تضمین است که شما قادر خواهید بود به تماشای مبارزه هنگامی که با استفاده از آنها، پس از آن بهترین به مبارزه پرداخت و به تماشای آن را از نظر قانونی.