چگونه به دوربین های دیجیتال را خوب شبح عکس

مبارزه هنگامی که شما یک صحنه را با چیزهای بسیار تیره و روشن در آن — در عکاسی، طیف گسترده ای پویا. یک گزینه این است که استفاده از فلاش به منظور تلاش برای روشن کردن مناطق تیره؛ دیگر و گزینه اغلب بهتر است فقط به آن را در آغوش و ساقه شبح. بیایید نگاهی به چگونه.

نحوه گرفتن عکس شبح شبح عکس

را سخت نیست اما آنها فقط ممکن است در شرایط خاص. شما نیاز به یک موضوع است که نور از منبع نور روشن و منبع آن نیز باید در تصویر.

ساده ترین زمان برای گرفتن عکس شبح در ساعت یا دو بعد از طلوع آفتاب و یا قبل از غروب آفتاب در روز روشن است. با خورشید کم در آسمان نشسته آسان آن silhouetted است تا موقعیت موضوع شما است. آن حتی نیازی به شود به طور مستقیم در مقابل خورشید از افق کل آن نیز بسیار روشن باشد — همانطور که در این عکس سگ من در ساحل صبح یک ساعت پس از طلوع آفتاب گرفتم. من می روم به استفاده از آن به عنوان مثال من برای این مقاله.

توجه داشته باشید سریع یک. در حالی که من به قصد تمرکز در مورد استفاده از خورشید به عنوان منبع نور شما، شما می توانید سایه ها را با نوری روشن را طول می کشد. خورشید تنها درخشان ترین چیزی که برای اکثر مردم در دسترس است.

وقتی که تیر اندازی شبح اگر شما استفاده از کتابچه راهنمای کاربر یا دیافراگم حالت اولویت شما آن راحت تر پیدا کنید. Underexpose عکس با توقف و یا دو تا از آنچه توصیه می کند که دوربین خود را متر. شما باید مراقب باشید به ضربه نکات برجسته به عنوان شما می خواهید مقدار زیادی از رنگ در آسمان اما ایده خوب به ترک برخی از بافت در موضوع خود را هم; شما همیشه کاملا سیاه و سفید در پست تولید می توانند آنرا.

مرتبط با: را از خودرو: چگونه به حالت عکسبرداری استفاده شما دوربین برای عکس های بهتر

من احتمالا این تصویر کمی نمایش بیش از حد است. در هیستوگرام می بینید که برخی از سفید خالص در مرکز خورشید من، با این حال، بافت بنابراین من خیلی با آن خوشحال خواهم در من سگ دارم.

اگر شما دوربین را در حالت اتوماتیک ترک آن به احتمال زیاد بین underexposing و overexposing صحنه مبادله خواهد شد. اگر شما خوش شانس، شما یک شات خوب دریافت کنید اما شما نمی خواهد که بسیاری از کنترل و آن را چند بار تلاش. حتی اگر گوشی شما استفاده می کنید، شما باید یک برنامه است که امکان کنترل برخی از قرار گرفتن در معرض استفاده کنید.

در حالی که فوکوس خودکار در دوربین های مدرن و یا گوشی های هوشمند می باید بیش از حد مشکل با شبح، اگر آن است لگد کردن سر و صدا مبادله دو حالت فوکوس دستی و تمرکز بر موضوع خود را. تا زمانی که شما با استفاده از دیافراگم f/8 یا باریک شما بدون مشکل همه چیز قابل قبول نگه داشتن در تمرکز داشته باشد.

نحوه ویرایش عکس شبح شبح عکس

— تقریبا تمام عکس دوست — تا حد زیادی بهبود یافته با چند ویرایش ساده. من می روم به کار را از طریق تغییرات شما به طور معمول نیاز به استفاده از نرم افزار عکس ها در آی فون من، اما ابزار مشابه در هر app ویرایش را پیدا کنید. اگر فتوشاپ من گردش طبیعی عکس نیز کاملا کار می کنند.

مرتبط با: نحوه بهبود (تقريباً) هر عکس دیجیتال، بدون خودرو-افزایش

اولین چیزی که برای انجام رفع هر گونه مشکلات است. در تصویر من شعله ور شدن لنز کوچک در پایین سمت چپ (که آشنایی با سایه ها) وجود دارد و افق مستقیم است (که در تصویر بالا می بینید)، بنابراین من قصد دارم برای رفع آنها هر دو در یک بار با ابزار برش. در اینجا نتیجه است.

بعد، آن زمان برای روشنایی و کنتراست را نیشگون گرفتن و کشیدن است. با غلاف متحرک را تا زمانی که شما چیزی است که خوب به نظر می رسد، اما به طور کلی شما می خواهید برای اضافه کردن کنتراست به همان اندازه که شما می توانید بدون از دست دادن جزئیات بازی در اطراف. اگر شما کم نور یا نمایش بیش از حد شما تصویر کمی مانند من، شما که در حال حاضر بیش از حد باید ثابت.

گام نهایی این است که شدت رنگ است که در حال حاضر در تصویر. افزودن اشباع به همان اندازه که شما می توانید بدون ساخت تصویر شما نگاه مسخره. شما نیز با تعادل رنگ سفید به فشار تصویر بیشتر به سمت زرد یا آبی می تواند بازی.

با آن انجام می شود، شما باید بسیار حماسی به دنبال شبح عکس داشته باشد.

راهنمایی برای عکس شبح بزرگ

گرفتن عکس شبح ساده بسیار آسان است، اما اگر شما چیز کمی بیشتر را اینجا به چند نکته است:

که بار شما می توانید عکس های شبح نیز سایه بلند کنید. شما می توانید دو ترکیب و استفاده از سایه ایجاد ساخته های جالب. من که با این شات سانتا مونیکا انجام.

رنگ آسمان گرایش به بخش بزرگی از عکس های خوب شبح. فقط برای طلوع آفتاب یا غروب آفتاب ملایم جالب حل و فصل نیست. اگر شما می توانید تا زمانی که شما واقعا دیدنی و جذاب یک نقطه همان چند روز در یک ردیف شده.

تعداد زیادی از تصاویر شبح پرتره است. هنگامی که آنها در حال انجام می شود، آنها می تواند واقعا سرد اما آنها همچنین می تواند بسیار عمومی. مخلوط کردن سوژه و بازی در اطراف با چیزهای مختلفی مثل تصاویر مناظر.

یک نکته مهم دیگر که می توانید تغییر دهید چگونه نگاه عکس شبح چقدر بافت ترک در مناطق سایه است. آزمایش و ببینید چه اتفاقی می افتد زمانی که شما آنها را کاملا سیاه و سفید در مقابل هنگامی که شما هنوز هم کمی از جزئیات ترک ترک.


عکاسان مبتدی اغلب به اجتناب از موقعیت های با دامنه دینامیک بالا گفته شده است اما اگر این رویکرد در راه حق و می دانید چه انتظار شما می توانید برخی از عکس های شبح واقعا بزرگ.