FaceTime را پشتیبانی تا 32 نفر در گروه تماس

FaceTime اپل تا 32 نفر در گروه تماس بگیرید تا از مردم فقط دو پشتیبانی می کند. FaceTime animoji و فیلتر، هم پشتیبانی می کند.

رسانی، با iOS 12 بعد امسال نیز اجازه می دهد تا شما از چت گروهی در iMessage رفتن به طور مستقیم به گروه تماس FaceTime. اعضای گروه چت به رها کردن و رها از تماس است که خواهد شد.

صفحه تماس FaceTime دوباره طراحی شده است که به جای این افراد است. افرادی که در حال صحبت کردن در کاشی در صفحه نمایش ظاهر می شود. این کاشی ها را بزرگتر و حرکت در اطراف صفحه نمایش بسته به که مشغول صحبت است.

در پایین صفحه نمایش شما “فهرست،” که هر کس دیگری در تماس است را ببینید. هنگامی که آنها شروع به صحبت کردن در فهرست خواهد شد حرکت به فضای اصلی صفحه نمایش. شما نیز دو برابر می تواند کسی در فهرست آنها را جلو و مرکز روی صفحه ضربه بزنید.

FaceTime همچنین پشتیبانی از animoji و فیلتر. هر کسی در تماس می توانید روکش animoji یا اعمال فیلترها به آنها جریان ویدئو در تماس FaceTime.

iOS

12 در حال حاضر اجازه می دهد تا شما را به ایجاد سفارشی animoji بیش از حد — نینتندو Miis نوع دوست. این در تماس های FaceTime نیز کار خواهند کرد. شبح کوآلا ببر و دایناسور animojis به iOS 12، بیش از حد می آیند.

کار این ویژگی های جدید FaceTime بر روی آی فون اپل و مکینتاش.


کریس هافمن نویسنده فن آوری و گیک کامپیوتر همه در اطراف است. او در خانه با استفاده از ترمینال لینوکس او است حفر به رجیستری ویندوز است.
ارتباط با او در توییتر .