مارک جاکوبز رایلی در صفحه نمایش لمسی smartwatch برای مد آگاهانه

 smartwatch مارک جاکوبز رایلی رندر از جلو است. مارک جاکوبز

  • مارک جاکوبز smartwatch جدید مارک جاکوبز رایلی صفحه نمایش لمسی به نام پرده برداری است.
  • سازمان دیده بان در سیاه و سفید در دسترس است و طلا افزایش یافت و مجهز به سیستم عامل پوشیدن است.
  • سازمان دیده بان سری مارک جاکوبز ترکیبی Smartwatch که نام تجاری منتشر شده در سال گذشته می پیوندد.

مارک جاکوبز پرده برداری smartwatch پوشیدن سیستم عامل جدید به نام مارک جاکوبز رایلی صفحه نمایش لمسی. به عنوان خال دار توسط ، Engadget پخش خانه که $295 و می آید در سه رنگ: سیاه و سفید، رز طلا با بند سفید و رز طلا با بند سیمان. مارک جاکوبز ساعت صبح امروز منتشر شد.

سازمان دیده بان ویژگی های طراحی حداقلی با کمی در راه خود embellishments آن ایستادگی را. صورت گرد با قاب ضخیم و تاج کروی شامل. گذشته از ساعت و تاج نسخه سیاه و سفید به نظر می رسد مانند بسیار عمومی پخش مات سیاه و سفید. 

 مارک جاکوبز رایلی رندر smartwatch از جلو در سیاه و سفید. مارک جاکوبز

با این حال، این لزوما چیز بدی نیست. طراحی نام تجاری پخش آنالوگ رایلی پخش بر است و بسیار شبیه به رایلی Smartwatch هیبرید سال گذشته منتشر شد. از آنجا که این, دیده بان جدید برای طرفداران طولانی مدت تجدید نظر شود. طراحی سخت افزار “ساده” چهره دیده بان مارک جاکوبز پیچیده تر را تعریف نیز ممکن است.

در حالی که تماشای برخی از فعالیت های پیگیری ویژگی های، آگهی زیر نشان می دهد که آن است که بیشتر در مد آگاهانه نسبت به کسانی که می خواهند به طور کامل برجسته هدف smartwatch.

Smartwatch صفحه نمایش لمسی رایلی 1.19 اینچ صفحه نمایش AMOLED 2100 گل میمون پردازنده و یک دکمه است که می تواند در کنار صفحه نمایش لمسی برای کنترل دستگاه استفاده می شود.  دستگاه بی سیم شارژ می شود و مارک جیکوبز می گوید که باتری برای 24 ساعت در یک شارژ گذشته. 

مارک جاکوبز متعلق به گروه های فسیلی گروه مد است که smartwatches در بسیاری از مارک های آن سال گذشته از جمله دیزل آرمانی و kors مایکل تخفیف آزاد شده است. اگر شما جدید smartwatch علاقه مند، شما می توانید آن را در سایت از طریق لینک زیر خرید.

تا بعد: smartwatches بهترین شما می توانید خرید