نمایش مشخصات عمومی برای برخی از کاربران آندروید توفنده است اینجا چه می توانید انجام دهید

 برنامه نمایش مشخصات عمومی را روی پیکسل 2.

  • به نظر می رسد مانند برنامه نمایش مشخصات عمومی در اندیشه است که برای بسیاری از کاربران crashing.
  • توییتر کاربران گزارش مسائل مختلف در بستر های نرم افزاری گوگل اما هیچ مشکلی در iOS.
  • وب سایت DownDetector را نشان می دهد مشکل گسترده از آسیا گرفته تا شمال امریکا است.

خیلی اوقات که جهان محبوب ترین خدمات دریافت آفلاین زدم اما به نظر می رسد مانند برنامه نمایش مشخصات عمومی اندیشه است آخرین سرویس به دچار قطع برق نیست.

به نظر می رسد مسئله خال خال در r/اندیشه، طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله گوگل 2 پیکسل سامسونگ کهکشان S9 به همراه رخ داده است. نرم افزار نمایش مشخصات عمومی نتواند به سادگی شروع در گوشی های آن. مقاله مرتبط

افزودن کاربران مختلفی که به روز رسانی به نسخه بتا برنامه دوباره کار شده. من شده است در حال اجرا نسخه بتا در تلفن شخصی من و هر آنچه که ارزش crashing، متوجه نمی.

برخی از توییتر کاربران گزارش که برنامه های iOS خود را در حال کار خوب، نشان می دهد که این موضوع را با گوشی های آندروید تنها است.

در هر وب سایت DownDetector دنبال کشت گزارش برای نمایش مشخصات عمومی مسائل در چهار ساعت گذشته و یا حال. این گزارش ذکر است ورود به سیستم، اخبار سایت مشکلات و مسائل مربوط به وب سایت به عنوان برجسته ترین مشکلات.

وب سایت منطقه ردیاب و کاربر نظرات کاربران را در آمریکای شمالی، اروپا، روسيه، هند، ژاپن، مالزی، اندونزی، کنیا و سنگاپور نشان می دهد.

ادامه مطلب: نحوه نمایش مشخصات عمومی تنظیمات حریم خصوصی

شما ممکن است می خواهم برای رفتن به وب سایت تلفن همراه اگر شما از مسائل برنامه سپس رنج نیشگون گرفتن و کشیدن. خوشبختانه، وب سایت تلفن همراه پشتیبانی از ارسال تصویر، بنابراین شما می توانید انجام بیش از فقط مرور.

برنامه نمایش مشخصات عمومی توفنده شده است؟ چه مدل گوشی استفاده می نمایید؟ ما در نظرات زیر می دانم!