اعلام Qualcomm گل میمون 850

 Qualcomm گل میمون 850

850 گل میمون پردازنده های جدید طراحی شده برای تولید کنندگان برای همیشه بر روی رایانه های شخصی که ویژگی های گوشی های هوشمند مانند اتصال به LTE و تمدید را اعلام کرد عمر باتری دو عدد.

Qualcomm می گوید که آن را پشتیبانی 1.2 گیگابایت در هر سرعت اتصال LTE دوم و تا 25 ساعت از مصرف مداوم. این نتیجه در عمر باتری چند روز.

تراشه اساسا 845 گل میمون، تراشه در بر داشت در دستگاه های آندروید بالا پایان مانند سامسونگ کهکشان S9 اما کمی beefed پس از آن مناسب برای استفاده در رایانه های شخصی است. 850 گل میمون در گوشی های هوشمند استفاده خواهد شد.

همیشه در رایانه های شخصی مجهز به گل میمون تراشه شروع به اوایل سال جاری با استفاده از تراشه گل میمون 835 منتشر خواهد شد. با این حال، بر خلاف 850 گل میمون این تراشه است که همچنین در بسیاری از گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت.

با توجه به Qualcomm, ویندوز دستگاه های مجهز به تراشه اواخر امسال در دسترس خواهد بود. سامسونگ به عنوان اولین نصب شده برای اجرای این تراشه تایید شده است. آن شده پیش بوده شایعه مایکروسافت و دل قصد دارد به انتشار ارقام foldable گوشی های هوشمند در لپ تاپ است که با استفاده از 850 اجرا است.

این یک داستان در حال توسعه است…