حفاظت از حریم خصوصی آنلاین صفری انگشت نگاری جنگ مرورگر و ردیابی در اطلاعیه صفری موهاوی

به زودی بهتر خواهد شد. تغییرات جدید جلوگیری از منحصر به فرد شناسایی مرورگر وب و ردیابی اسکریپت از سایت های مانند فیس بوک را از در حال اجرا بدون رضایت صریح شما محدود.

شما حتی نمی خواهد متوجه حفاظت انگشت، اما آن آن وجود دارد برای پیگیری شما را مشکل تر. وب سایت اطلاعات پیکربندی سیستم ساده و تنها استاندارد macOS قلم سیستم را ببینید. میراث مرورگر پلاگین پشتیبانی صفری نمی شود، یا.

برخی از انتقالها روی وب سایت این اطلاعات در تلاش برای شناسایی مرورگر خود را منحصر به فرد، اجازه دادن به آنها شما را پیگیری و خدمت تبلیغات شخصی سازی شده در سراسر چندین وب سایت استفاده کنید. حتی اگر کوکی ها را پاک می کند این نوع از انگشت نگاری. صفری را محدودیت های جدید آن را بسیار مشکل تر برای وب سایت های منحصر به فرد شناسایی مک خود را.

صفری را نیز جلوگیری از دکمه های ردیابی–به عنوان مثال, از فیس بوک — از بارگذاری بر روی وب سایت تا زمانی که شما صراحت کلیک کنید. اگر شما می خواهید به استفاده از ویژگی های فیس بوک در یک وب سایت، شما اعلان درخواست اگر شما می خواهید Facebook.com دسترسی به کوکی ها و داده های وب سایت دریافت کنید. اگر شما دان ‘ ŧ اجازه می دهد که دسترسی به فیس بوک نخواهد بود قادر به پیگیری فعالیت های مرور خود را آنلاین — حتی اگر شما را به فیس بوک در حالی که در حال دیدن سایت وارد شده اید.

کریس هافمن است نویسنده فن آوری و گیک کامپیوتر همه در اطراف. او در خانه با استفاده از ترمینال لینوکس او است حفر به رجیستری ویندوز است.
ارتباط با او در توییتر .