اپل هستند گرفتن گروه بندی آگاه در iOS 12

اپل ارتقاء اعلان های شما آی فون با iOS 12. تاپیک گفتگو و مباحث اطلاع رسانی در حال حاضر با هم، تمیز کردن مرکز اطلاع رسانی گروه بندی می شود.

وقتی شما با کسی که در پیام و یا هر گونه دیگر فوری برنامه پیام رسانی چت می کنید، به عنوان مثال، شما یک لیست طولانی از پیام های فرد از آن شخص در مرکز اطلاع رسانی نمی مشاهده کنید. شما در حال حاضر فقط یک گروه اطلاعیه ها از آن شخص را ببینید. شما همیشه می توانید گسترش گروه به اعلان های بیشتر البته.

این فقط برای موضوعات گفتگو نیست. اعلان ها با همان موضوع، هم می تواند با هم گروه بندی شود. برای برنامه های بسیاری از شما فقط گروه تک است که حاوی برنامه را اعلان کنید. هنگام استفاده از توییتر به عنوان مثال، شما نمی بینم فهرست بزرگ retweets دوست دارد و دیگر اقدامات رسانه های اجتماعی. شما فقط تک توییتر گروه اطلاع رسانی که کاملا نمی خواهد سیل به اعلان های خود را ببینید.

شما می توانید به سرعت گروه اطلاعیه ها همه در یک بار، بیش از حد روشن کش رفتن.

اپل این ویژگی به عنوان یک راه برای کمک به اعتیاد گوشی نبرد تن به تن، اما چیزی تمام کاربران آی فون است که مطمئن به عشق است. اعلان های گروهی محبوب ویژگی در اندیشه و یکی آی فون بسیاری از کاربران شده اند درخواست شده اند.


کریس هافمن نویسنده فن آوری و گیک کامپیوتر همه در اطراف است. او در خانه با استفاده از ترمینال لینوکس او است حفر به رجیستری ویندوز است.
ارتباط با او در توییتر .