سرنوشت ZTE شود ممکن است در دست رئیس جمهور تهمت تهمت رئیس جمهور

  • امروز tweeted او می خواهد به گوشی های هوشمند آمریکا شرکت ZTE “راه برای بازگشت به کسب و کار سریع.”
  • او نوشته شده که او با رئیس جمهور چین شی جین پینگ کمک به نجات ZTE کار می کند.
  • وی افزود که او را به دستور وزارت بازرگانی ایالات متحده “آن را انجام داده!”

چند روز پیش، چیزهایی چین گوشی های هوشمند شرکت ZTE دلگیر دنبال شد. شرکت در اوایل این هفته بستری که بود به پایان رسید عملیات کسب و کار “اصلی” خود به دلیل ممنوعیت عرضه سخت افزار قرار داده در آن توسط ایالات متحده

در حال حاضر، میرسد ZTE متحد غیر منتظره و بسیار قدرتمند در بر داشت: جواد رئیس جمهور دونالد ترامپ

در پست توییتر امروز ، رئیس جمهور تهمت اظهار داشت او با رئیس جمهور چین شی جین پینگ کمک ZTE “راه برای بازگشت به کسب و کار سریع.” را به کار وی افزود که او در زمینه های t00 که بسیاری از مشاغل در چین بوده است از دست رفته، و که او دستور وزارت بازرگانی ایالات متحده “آن را انجام داده!”

ZTE 75.000 کارکنان در چین است.

در این پست، مانند بسیاری از رئیس جمهور تهمت آمد سمت چپ میدان، به ویژه از دولت آمریکا منتقد ZTE در شیوه های کسب و کار در گذشته بوده است. در سال 2012، آن کشف شد که که گوشی های ZTE به ایران حمل. با این حال، تلفن های این شرکت استفاده از سخت افزار و نرم افزار از امریکا، ممنوعیت تجارت با ایران بود.

ZTE توافق کردند برای این تخلف در 2017 جریمه و همچنین توافق کردند به چهار نفر از کارکنان ارشد آن و نظم و انضباط 35 کارکنان. با این حال، در اوائل سال جاری وزارت بازرگانی پس از آن هفت سال ممنوعیت شرکت آن مانع از استفاده از هر گونه محصولات سخت افزار یا نرم افزار در ایالات متحده قرار ZTE هنوز رتبه دهی نشده است 35 دیگر کارکنان، نظم بود ادعا.

ZTE فرموده از ممنوعیت ایالات متحده “ناعادلانه” و درخواست تجدید نظر تصمیم گیری برنامه ریزی شده بود. این پیام جدید از تهمت رئيس جمهور ممکن است شرکت واقعی تنها امید زنده ماندن. بنابراین او می تواند یک معامله تجاری جدید با کشور مذاکره تهمت ممکن است وضعیت ZTE را به عنوان دوروزه با چین استفاده می کنند.

با این حال، دیگر بخش های دولت آمریکا، به خصوص آن های اطلاعاتی دیگر مسائل با ZTE داشته باشد. آنها احساس می کنید این شرکت تلفن های همراه با گوشی های ساخته شده توسط Huawei, تهدید امنیت سایبر عمده هستند. ارزیابی اطلاعاتی ایالات متحده که هر دو شرکت می تواند تلفن های خود را به جاسوسی از راه دور برای دولت چین استفاده کنید (ZTE و Huawei است به رد این ادعا در گذشته).

بعد از رئیس جمهور تهمت است صدای جیر جیر امروز عضو مجلس نمایندگان آمریکا آدم Schiff، عضو رتبه بندی از ایالات متحده کمیته اطلاعاتی خانه، خود پست توییتر که چند برابر این نگرانی های شما این ادعا که تهمت “مراقبت باید نوشت بیشتر در مورد امنیت ملی ما از مشاغل چینی “.

به نظر می رسد که وضعیت ZTE به اطراف درست کردم خیلی بیشتری داره و احتمال آن را به برخی از بیشتر را تاب و چرخش قبل از آن بیش از همه.