بهترین جایگاه میز تشک برای درد پا بررسی گیک

A میز ایستاده راه بسیار خوبی برای بهبود سلامت خود را در هنگام کار است — اما در حالی که پشت خود را ممکن است تشکر از شما، پای خود را ممکن است نظر مختلف داشته باشد. پنج تن از بهترین تشک ایستاده به کمک آنها را راحت نگه دارید اینجا.

تشک جایگاه ویژه در طراحی پیچیده نیست: آنها در اطراف شده است بسیار طولانی تر از دسته اخیر جایگاه میز کمک به کارگران در خرده فروشی و آماده سازی مواد غذایی و سایر مشاغل که در همان نقطه برای شیفت های طولانی برای کاهش خستگی پا ایستاده.

که گفت: قطعا چند که برش بالاتر از بقیه مواد کیفیت و ویژگی های متفکرانه هستند وجود دارد. ما کلی بهترین بهترین ها را برای کسانی که در بودجه برای کسانی که برای بی قراری و حرکت در اطراف در هنگام کار، و بهترین راه حل برای کسانی که می خواهند یک غذای فوق العاده بزرگ برای فضاهای بزرگ کار انتخاب کرده اید.

بهترین کلی ایستاده غذا: Ergodriven Topo (99 دلار)

شماره یک در لیست ما است Ergodriven Topo. ایستاده غذا نسبتا کوچک از بسته به شکل نامنظم آن است که کاربر به اغلب تغییر موقعیت برای جلوگیری از خستگی و استرس های تکراری صدمات را تشویق می کند. دامنه ضخامت های متغیر آن از سه چهارم اینچ ضخامت دو تقریبا سه اینچ عمیق با رمپ در پشت و در خط الراس مرکزی “اشک” برای زمانی که شما نیاز به برخی پشتیبانی های اضافی. Pebbled پلی اورتان احساس بزرگ و قابلیت شستشوی آسان است و آن را در چند رنگ خاموش برای مطابقت با دکور دفتر مختلف می آید.

مواد غذایی و خروج از زیر به میز، اسلاید به راحتی و در صورت استفاده از یک توپ پزشکی برای نشستن در پشت میز خود را به عنوان من شکل کاسه آن دو به عنوان نگه دارید امکان. Topo ارزان نیست که 99 دلار برای مدل استاندارد و نه آن را مناسب برای افراد زیر 5′ 4 (نسخه “مینی” $69 کوچکتر برای مردم قد کوچکتر است)، اما اگر شما به دنبال بهترین راه برای نگه داشتن پای خود را بسیار راحت از طریق یک روز کامل کار آن است که ارزش آن. [موادغذاییبهترینصافایستاده19659007]: مشخصات ناشر CumulusPRO ($ 85)

برای کسانی که ترجیح می دهند خود را پد بسیار راحت به طور کامل افقی، CumulusPRO راه رفتن است. اگر مواد غذایی سه به دو پا هر یک از توپوگرافی ماساژ پا جای دیگر در این لیست دیده می شود را شامل نمی شود، آن متغیر “کوسن هسته” فراهم می کند پشتیبانی کافی پابرهنه مورد استفاده قرار می گیرد و ثبات و استحکام کافی برای کفش های تنیس و کفش راحتی عمل می کنند. کاربران سپاسگذار پایین ضد لغزش آن که دستی برای هر وظیفه غیر میز شما ممکن است مانند نیاز به کار در آشپزخانه و یا پارکینگ می کند و اگر شما نیاز به کمی استراحت نورد صندلی بر روی آن از طریق sloped لبه های آن دریافت کنید. تولید کننده مهر عمر ضمانت رضایت, که بیش از شما می توان گفت برای برخی از رقابت های ارزان آن را ارائه می دهد. تا زمانی که شما می خواهید سیاه (یا خاکستری) شما هر رنگی می خواهید شما می توانید.

ایستاده بهترین غذا برای Fidgeters: EazeeMats فوق العاده بزرگ

اگر شما ترجیح می دهید به حرکت در اطراف تا آنجا که ممکن است در حالی که ایستاده در پشت میز خود، این مدل EazeeMats را امتحان کنید. آن شامل کوسن نامنظم مناطق مانند Topo اما منحنی های پیچیده تر ارائه موقعیت های بیشتری برای تکیه و تاب. علاوه بر این بسته همراه با دو توپ لاستیکی 2.8 اینچ، که می تواند آزادانه در مناطق مسطح رول و شما امتیاز اضافی cushioning و کمی تحریک برای پاهای بی قرار می دهد. ارتفاع مواد غذایی خود را از 8 اینچ به 2.6 با لبه های استراحت کمتر از هشت به علاوه خط الراس مرکزی برای حمایت از انواع ایستاده مناطق متفاوت است. مواد غذایی ایده آل برای کسانی که جابجایی بین نشسته و ایستاده برای آسان کشویی طراحی شده است. مدل سیاه و سفید و خاکستری با جایگزینی توپ شش دلار هزینه در دسترس، هستند.

مواد غذایی بهترین بودجه ایستاده: گوریل گرفتن غذا آسایش (30 دلار)

ایستاده میز کاربران مایل به رها کردن چند ویژگی برای معامله خوبی توسط گوریل گرفتن غذا آسایش را نگذرانده باشد. این غذا یک زبان می آید در آن را فقط 30 $ برای نسخه کوچکترین تنها حدود یک سوم قیمت جایگزین در این لیست و سه چهارم اینچ ضخامت پلی اورتان بخش غیر شیاردار دیگر نوشته های همسان.

مواد غذایی در شش رنگ مختلف می آید و دارای پایان دست قابل شستشو، مقاوم در برابر ایده آل برای استفاده در آشپزخانه. کاربران بلندتر می خواهند برای ارتقاء به نسخه 39 اینچ طولانی تر برای دیگران نه بیشتر، اما به عنوان شرکت پایین ضد لغزش به تکان دادن حتی بر روی سطوح صاف طراحی شده است کسانی که نیاز به مواد غذایی است که در داخل و خارج به سرعت اسلاید باید به جای دیگر، نگاه کنید.

بهترین اندازه ایستاده غذا: مواد غذایی ضد خستگی طولانی پروانه ($ 88)

اگر فضای کاری خود را به اندازه کافی بزرگ است که شما اغلب در حال که ایستاده موقعیت های متعدد در طول روز، ارگونومی طراحی تشک و احتمالا نمی برای شما عملی شود. اما این غذا عظیم می تواند رسیدگی به کار به آن نزدیک شش پا-بلند با مساحت دو پا گسترده. با حجم بیش از دو بار حتی که قیمت مواد غذایی بزرگترین بعدی در لیست، بیش از معقول است که در طول 90 $.

سه چهارم اینچ ضخامت مسابقات مجموعه استاندارد توسط سایر تشک و پروانه گارانتی مادام العمر در ساخت و ساز ارائه می دهد. همانطور که این مواد غذایی برای استفاده های نیمه دائمی در یک نقطه واحد طراحی شده است، این ویژگی پایین ضد لغزش و تعداد انگشت شماری از رنگ و الگوهای تزئینی است که آن را کمی کمتر فایده در اتاق آشپزخانه و یا لباس های شسته شده نگاه کنید. اگر شما در حال برنامه ریزی در جایی دیگر از دفتر معمولی با استفاده از رفتن برای الگوی چاپی به جای یک نقش برجسته–می توان آن را آسان تر برای تمیز کردن اگر شما باید چیزی.