چگونه به رفع 404 هنوز یافت خطا

A 404 خطا رخ می دهد زمانی که شما سعی می کنید برای بازدید از صفحه وب است که وجود ندارد. گاهی اوقات، مشکل این است که در وب سایت خود را و بسیار شما می توانید انجام دهید که در مورد وجود ندارد. اما گاهی مشکل شما ممکن است قادر به حل است — شاید شما تایپ آدرس اشتباه و یا شاید حافظه پنهان مرورگر مشکل زا است. برخی از راه حل های که شما می توانید سعی کنید اینجا.

خطای 404 چیست؟

همانطور که ذکر, شما دریافت 404 خطا زمانی که صفحه وب شما در حال تلاش برای رسیدن به وجود ندارد. آن خطا 404 نامیده می شود زیرا که کد وضعیت HTTP که با استفاده از وب سرور برای توصیف این نوع از خطا است. این خطا دریافت وب سایت های مختلف شما انواع صفحات سفارشی نشان دهید ممکن است. مهمتر, شما می توانید ببینید گوگل صفحه 404 خطا و بالای این ماده، چگونه به گیک را سفارشی خود می بینید صفحه خطا. برخی از صفحات 404 خطا ممکن است به حتی شما با پیشنهادات برای پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید و یا راه هایی برای حرکت به دیگر قسمت های سایت ارائه.

وب سایت ها نیز نام های متفاوتی برای این خطا استفاده ممکن است. به عنوان مثال، شما ممکن است چیزهایی مانند را ببینید:

  • 404
  • منبع 404 HTTP 404 خطا
  • 404 یافت 404 هنوز یافت
  • خطای 404 یافت
  • صفحه 404 یافت نشد
  • [فایلیادایرکتورینشد40419659013] آنها همه همین معنی.

    بنابراین، بیایید نگاهی به برخی از چیزهایی که می توانید سعی کنید برای رفع خطای 404 در پایان خود را انجام دهید.

    تازه کردن صفحه

    آن نمی شود اتفاق می افتد اغلب، اما گاهی اوقات قطعی هم می تواند سرویس دهنده وب و به سادگی قادر به نشان دادن صفحه است که واقعا وجود دارد. اولین چیزی که شما باید سعی کنید در حال تازه کردن صفحه. اکثر مرورگرها با استفاده از کلید F5 تازه کردن و همچنین ارائه یک دکمه تازه کردن در جایی در نوار آدرس. این مشکل را حل نمی کند اغلب اما طول می کشد فقط دوم را امتحان کنید.

    بررسی دو آدرس

    اگر شما آدرس را در جعبه آدرس خودتان تایپ, ممکن است شما را mistyped است. ممکن است که لینک در صفحه پیوند mistyped است همچنین اگر پیوند در یک صفحه وب دیگر زده و 404 خطا نشان داده شد است. آدرس را بررسی کنید و ببینید اگر شما هر گونه خطا آشکار مانند در تصویر زیر نقطه.

    مثال بالا، شما “watht” تغییر “پخش” و دیدن اگر شما رسیدن به صفحه درست می توانید سعی کنید.

    انجام جستجو

    اگر آدرس شما در حال تلاش برای رسیدن به توصیفی است (و یا اگر شما تقریبا می دانیم نام مقاله یا صفحه شما انتظار)، شما کلمات کلیدی آدرس برای جستجو وب سایت استفاده کنید. در مثال زیر، شما واقعا از آدرس خود را اگر هر چیزی را mistyped اما می بینید چند کلمه از نام مقاله می توانم بگویم.

    مسلح با این دانش, شما می توانید جستجو را در وب سایت با کلمات کلیدی مرتبط انجام.

    که باید شما را به صفحه درست منجر شود.

    اگر وب سایت شما در حال تلاش برای رسیدن به تغییر آدرس به هر دلیلی و نه تغییر مسیر آدرس قدیمی به جدید  پیدا کردن-اصلاح-آدرس

    همان راه حل نیز کار می کند.

    و اگر وب سایت شما در این کادر جستجو خود، شما همیشه می توانید گوگل استفاده کنید (و یا هر موتور جستجو به شما ترجیح می دهید). فقط استفاده از “سایت:” اپراتور تنها وب سایت برای کلمات کلیدی جستجو.

    در تصویر زیر ما گوگل و عبارت جستجو استفاده “سایت: howtogeek. com کانونی” فقط سایت howtogeek.com برای کلمات کلیدی جستجو.

     با استفاده از گوگل-جستجو-اپراتوره

    روشن کش مرورگر

    همچنین ممکن است صفحه با خطا در مرورگر شما کش شده است، اما لینک واقعی در وب سایت تغییر است. دو test کردن این امکان، شما باید به روشن کش مرورگر خود را. پاک کردن حافظه پنهان تجربه بسیار تحت تاثیر قرار نمی اما برخی از وب سایت ها را ممکن است چند ثانیه اضافی به بارگذاری آنها پیش کش داده دوباره دانلود.

    برای پاک کردن کش در مرورگر شما این راهنمای گسترده است که شما را چگونه به پاک کردن حافظه پنهان خود را بر روی همه دسکتاپ و موبایل مرورگرهای محبوب آموزش را دنبال کنید.

    مرتبط با: نحوه پاک کردن تاریخچه شما در هر مرورگر

    اگر وب سایت شما 404 خطا در Url های مختلف در حالی که در دیگر شبکه (که حتی در همراه است)، در دسترس است دادن ممکن است تغییر سرور شما دی ان اس

    که خود را ISP دسترسی به این وب سایت، و یا که سرورهای DNS خود درست کار می کرده است. به کار در اطراف آن، شما می توانید سرویس دهنده DNS خود را تغییر دهید و سعی کنید برای دسترسی به وب سایت.

    مرتبط با: راهنمای نهایی برای تغییر خود سرور دی ان اس

    شما همچنین می توانید سعی کنید به خیط و پیت کردن DNS به جای تغییر دی ان اس سرور خود را برای رفع خطا. خیط و پیت کردن کش دی ان اس است که پس از آن نیروهای جدید DNS مراجعه را حذف می کند. اگر وب سایت یا صفحه در مورد است که اخیرا به یکی دیگر از آدرس های آی پی منتقل شده است، سپس گرگرفتگی DNS 404 خطا برطرف خواهد شد. در اینجا این است که چگونه به پاک کردن حافظه پنهان DNS در Google Chrome و انجام همان کار را در اطلاعیه.

    بررسی اگر وب سایت است موقت مسائل

    گاهی یک وب سایت ممکن است تجربه مسائل به «موقتا که 404 خطا ممکن است باعث شود. در آن صورت هیچ چیز شما انجام صبر کنید اما می توانید وجود دارد. اما برای تایید، شما می توانید وب سایت در دسترس بودن ابزار تست test. بسیاری از ابزارهای خارج وجود دارد وجود دارد و شما فقط می توانید وب جستجو برای “وب سایت پایین است” برای مشاهده لیست ابزار. فقط در صورت اطمینان به “وب سایت ” را با نام سایت می خواهید test جایگزین.

    اگر همه چیز می افتد، سپس گزینه گذشته خود را به تماس با صاحب وب سایت به طور مستقیم تماس وب سایت

    . اطلاعات تماس خود را در وب سایت جستجو کنید و آنها را مورد صفحه در سوال تماس بگیرید. احتمال دارد که صفحه شما دنبال آن هستید منتقل شده یا حذف شده و به همین دلیل است که آن را انجام داده است می توانید صاحب روشن است. اگر هیچ فرم تماس، شما می توانید سعی کنید و رسیدن به وب سایت در رسانه های اجتماعی خود را.