بگو سلام به آخرین گوشی های هوشمند

 Asus Rog تلفن بارگزاری صفحه گوشی های هوشمند بازی برابر پس زمینه سیاه بازی.

اسوس Asus ROG تلفن توسط تایوانی اعلام شده شركت 2018 نمایشگاه Computex که مارک آخرین ورود در رده گوشی های هوشمند بازی.

بسته تلفن ROG 2.96 Ghz گل میمون 845 تراشه (Asus مدعی آن است که “جهان سریعترین سرعت-binned را” گل میمون 845), 8 GB RAM, تا 512 GB ذخیره سازی و 4 باتری 000mAh.

Asus نیز 6 اینچ 2.160 x 1.080 صفحه نمایش AMOLED HDR با 90 هرتز نرخ تجدید تحویل داده است. کاملا مانند 120 Hz Razer تلفن نیست اما حداقل شما در حال گرفتن تکنولوژی AMOLED نیز هست.

دیگر مشخصات قابل توجه 12MP منظم به همراه جفت شدن بسته 8MP دوربین عقب با زاویه دید عریض 8مگاپیکسل دوربین selfie، دوگانه جلوی بلندگو های استریو, NFC پشتیبانی، 3.5 میلی متر جک هدفون شامل، و (البته) RGB روشنایی.

ویژگی های مربوط به بازی?

 ASUS Rog بازی تلفن جلو و عقب در برابر پس زمینه سیاه. اسوس

اندازه کافی جالب توجه، اسوس سه AirTrigger سنسور التراسونیک لمسی در گوشی اضافه کرده است. این اساسا به شما بدهد شانه باعث هنگام برگزاری تلفن در چشم انداز مد. شرکت را اضافه می کند که باعث برنامه ریزی در بازی هستند، اما آنها همچنین می تواند برای راه اندازی برنامه های خاص و ضامن وظایف مورد استفاده. اسوس حالت با یک دست را به عنوان یک امکان جابجایی برای AirTriggers اشاره کرد.

تصمیم گیری whacky نمی کند وجود دارد، گوشی پورت USB نوع C جانبی نصب شده برای حوض بازی WiGig اختیاری است. این علاوه بر پورت USB نوع C استاندارد در پایین است.

دیگر ویژگی قابل توجه مربوط به بازی حالت X است. و بله، بسیار مانند سایر گوشی های بازی این اساسا یک حالت عملکرد برای تلفن ROG است. این شرکت می گوید حالت X سرعت حداقل ساعت را افزایش می دهد و وظایف را به چهار هسته سریعترین محدود می کند.

این داستان توسعه است…