دان اندیشه نکات حریم خصوصی برای تلفن های هوشمند مبتدیان

‘ t فقط افزایش بهره وری ما بالقوه; متاسفانه, آنها نیز افزایش خطرات حفظ حریم خصوصی ما. اما آسیب پذیری دستگاه های تلفن همراه یک مشکل بدون راه حل نیست. چند مرحله فعال شما می توانید اطمینان حاصل شود که داده های گوشی های هوشمند خود را سالم باقی می ماند وجود دارد. این راه حل متفاوت توسط سیستم های عامل، با این حال. اگر شما یک کاربر اندیشه این نکته خاص برای محافظت از حریم خصوصی خود و دستیابی به امنیت آنلاین را دنبال کنید. ( دیدن also-آیفون با استفاده از? نکات حریم خصوصی این دستگاه اپل شما را امتحان کنید. )

به روز رسانی, بروز رسانی, بروز,

شامل همه کسانی که نرم افزار به روز رسانی شما ممکن است از نادیده گرفتن رفع آسیب پذیری های. اگر شما در حال اجرا نسخه های منسوخ شده، شما داده های خود را در معرض خطر قرار دادن. نرم افزار خود را در اندیشه فعلی نگه داشتن به خصوص با توجه به تاریخ اندیشه ی آسیب پذیری بسیار مهم است. بر خلاف, آیفون, سیستم عامل آندروید مارک دستگاه، بنابراین روند به روز رسانی ممکن است یکسان برای هر دستگاه متفاوت اجرا می شود. اما بدون توجه به آنچه دستگاه آندروید شما خود، شما داده های خود را قبل از به روز رسانی سیستم عامل خود را از پشتیبان.

خود سیستم عامل

از آنجا، سر به نرم افزار به روز رسانی بررسی برای به روز رسانی >> به روز رسانی و پیگیری از طریق تا نصب کامل است.

خود نرم افزار

به روز رسانی نرم افزار سر به Google Play بزرگ پس از دست دادن منو > تنظیمات و از دست دادن ‘خودکار به روز رسانی نرم افزار’. از آنجا، به روز رسانی خودکار در هر زمان و به روز رسانی خودکار روی Wi-Fi فقط انتخاب کنید.

استفاده از روش های جایگزین قفل آندروید

را فراهم می کند کاربران گزینه با استفاده از تشخیص چهره یا اثر انگشت اسکن دستگاه خود را باز می کند. استفاده از بیومتریک این ممکن است به نظر می رسد امن تر از رمز عبور است، اما که لزوما چنین نیست. برای شروع ویژگی Android Trusted Face™ نه به عنوان قوی به عنوان iOS’ Face ID™ است و ممکن است دشوار ساده باشد. انشعابات حقوقی در نظر گرفتن وجود دارد. در ایالات متحده و بریتانیا اجرای قانون نمی توانید وادار به شما برای باز کردن قفل تلفن با استفاده از رمز عبور خود را. آنها با این حال، می تواند، نیروی شما برای باز کردن قفل دستگاه خود را با صورت و یا اثر انگشت. حتی اگر شما درگیر رفتار مجرمانه است، این نگرانی است.

اگر شما به فکر دو بار مورد استفاده از تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت، شما می توانید به هر دو عنوان دو تنظیمات غیر فعال > امنیت & محل. همچنین می توانید هر گونه اثر انگشت شما را ذخیره کرده اید را حذف کنید.

رمز عبور خود را در غياب شناسایی چهره با چهره و اثر انگشت اسکن کامل، شما باید یک رمز عبور قوی برای دستگاه تلفن همراه خود. آندروید به شما می دهد گزینه الگوی یا پین. انتخاب کردن برای پین و چیزی متمایز انتخاب کنید. تلفن خود را پین به یکی از کارت اعتباری خود را پین است جاهل-انتخاب کنید مطابق با پین است که طولانی و پیچیده و الفبایی است.

به مجموعه خود را كد سر به تنظیمات > امنیت > قفل کردن صفحه نمایش.

ممیزی نرم افزار اجازه

از زمان انتشار از باد صبا در سال 2015، آندروید گوگل اجازه کاربران برای ویرایش مجوز برنامه خود را. سر به تنظیمات برای انجام این کار، > برنامه کلیک کنید و تنظیمات آیکون چرخ دنده. بعد، “App مجوز” به مقوله مجوزهای دسترسی ‘چنین موقعیت’، ‘تماس’، ‘دوربین’ و ‘میکروفن’ ضربه بزنید. از دست دادن یک دسته به غیر فعال کردن مجوز برای برنامه های لازم نیست. برنامه های بسیاری است که به عنوان مثال، بدون نیاز به دسترسی به محل است. با این حال، برخی از مجوزهای مورد نیاز برای برنامه های فردی برای عملکرد است، داشته باشید. در حالی که مجوز برنامه خود را ممیزی می در نظر پاک هر برنامه لازم نیست و یا اعتماد ندارند.

تمیز کردن شهرت Google تداخل

گوگل برای جمع آوری داده ها خوبی تثبیت, اما شما می توانید اقدامات کاهش ردیابی اندیشه شما را.

حرکت به صفحه گوگل فعالیت های من به مرحله آغاز شده با یکی از گوگل خود را پاک کردن ابزار . از دست دادن دکمه منو و انتخاب “کنترل فعالیت’. در اینجا، شما می توانید خود دستگاه جمع آوری اطلاعات جستجو تاریخ صدای تاریخ جستجو تاریخ محل و تاریخ یوتیوب را غیرفعال کنید. گوگل هنوز بزرگ اطلاعات غیر قابل شناسایی مربوط به شما ممکن است اما این را به منظور محدود کردن آنچه که می تواند آنها را جمع آوری کمک می کند.

فاز دو خود گوگل پاک کردن ابزار ، خاموش گوگل نسخه پشتیبان تهیه کنید. این کار گوگل از پشتیبان گیری از حجم زیادی از اطلاعات جمع آوری آنها را پیش فرض مانند تماس تاریخچه و app بارگیری جلوگیری می کند. برای غیر فعال کردن گوگل سر پشتیبان، تنظیمات > پشتیبان & تنظیم مجدد > پشتیبان. از اینجا, شما می توانید پشتیبان گیری کاملا خاموش یا نمی خواهید Google برای ذخیره داده های خاص را انتخاب کنید.

هر اتصال

رمزگذاری پس از تکمیل مراحل قبلی شما تقریبا آماده به استفاده از آندروید خود را با حفظ حریم خصوصی آنلاین مورد نظر شما. قبل از شروع به گشت و گذار در این حال، کامل آخرین مرحله از اتصال به VPN. VPN تمام اطلاعات اینترنت خود را از طریق تونل رمزگذاری شده در حالی که ماشین آدرس آی پی شما در روند ارسال می کند. این اجازه می دهد تا شما را برای حفظ اطلاعات شخصی و واقعی محل پنهان از مجموعه.

VPN به حال? دانلود برنامه IPVanish برای قفل کردن اندیشه خود و اتصال به اینترنت خود را رمزگذاری.