بهترین مخفی آیفون لمسی 3D شما نکات مورد

لمس 3D یکی از ویژگی های underrated ترین آیفون است ممکن است ندانید. واضح بزرگ آن، مانند زیرچشمی نگاه کردن و پاپ، می توانید انجام دهید وجود دارد اما بارهای از استفاده کمی است که شما احتمالا از شنیده نشده نیز وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از آنها را.

لمس 3D است اپل فشار قابلیت لمس حساس موجود در 6 آی فون 7، 8 X، و خود را به همراه معادل مدل. هنگامی که شما بر روی صفحه نمایش فشار، iOS را شناسایی کند و چیزی متفاوت از اگر شما فقط به حال شنود گذاشته می توانید انجام دهید; به عنوان مثال، آن می تواند فهرست اقدامات سریع را نشان می دهد به جای برنامه را باز کنید. ما در حال حاضر در مبانی لمسی 3D پس بیایید شیرجه کمی عمیق تر نگاه کرد.

مرتبط با: لمسی 3D چیست و چرا آن را تغییر دهید چگونه شما را به استفاده از دستگاه های تلفن همراه،

به سرعت حرکت به مکان نما شما نوع

شما ممکن است شنیده ام از این ویژگی، اما بیش از حد خوب برای ترک. آن را صاف کردن استفاده های مورد علاقه من برای 3D لمسی است و من استفاده از آن روزانه. اگر متنی را تایپ کنید و می خواهید به حرکت مکان نما 3D لمسی بر روی صفحه کلید و شما می توانید مکان نما را سراسر به عنوان دوست دارید بکشید. در واقع تبدیل صفحه کلید به صفحه لمسی. آن را امتحان کنید و شما هرگز قدیمی، بی دست و پا روش سعی در موقعیت مکان نما با بهره برداری فقط حق بازگشت به خواهید.

روشن همه شما اعلان های در یک بار

پاکسازی اطلاعیه ها از مرکز اطلاع رسانی در iOS کمی درد می تواند و حداقل با چند طول می کشد. است، مگر اینکه شما 3D در X کمی لمس و سپس گزینه “پاک کردن تمامی اعلامها” را انتخاب کنید.

پرش به هر برنامه در پوشه پوشه با اطلاع رسانی

هستند راه بسیار خوبی برای برنامه های خود را مرتب سازی — یا پنهان کردن برنامه های شما به ندرت استفاده کنید — اما هیچ سرگرم کننده را از طریق پوشه برای پیدا کردن برنامه که باعث نشان اعلان حفر بروید. اگر 3D شما در پوشه با اطلاعیه ها، با این حال، شما لیستی از تمام برنامه ها که یکی را ببینید.

مرکز کنترل است به نوبه خود در AirDrop و تاریخچه شخصی از مرکز کنترل

بسیار قوی تر از آن استفاده می شود، اما هنوز هم وجود دارد — در نگاه اول–گزینه های چند گم شده، مانند AirDrop و تاریخچه شخصی شما را قادر می سازد. برای رسیدن به آنها 3D لمسی گزینه های اتصال (به طور تصادفی تغییر چگونگی حالت هواپیما روشن یا خاموش کردن داده های تلفن همراه خود مراقب بودن).

اولویت بندی App فروشگاه بارگیری در

اگر شما تعداد زیادی از برنامه های بزرگ در یک بار دانلود — راه اندازی آی فون جدید برگرداندن از پشتیبان گیری و یا وجود دارد بسیاری از به روز رسانی دارد — شما می توانید اولویت بندی برنامه های که دریافت اولین شهر دانلود 3D دست زدن دانلود نرم افزار و انتخاب گزینه “دانلود اولویت بندی”. این روش شما برنامه های مهم تا و در حال اجرا اول می توانید.

فورا را Selfie و یا ضبط ویدئو

مقدار زیادی از نرم افزار کلیدهای میانبر سریع هنگامی که مطبوعات آنها را روی صفحه 3D اما نرم افزار دوربین به خصوص مفید است چون شما که احتمالا می خواهید برای رفتن به حالت خاص است. فشار 3D در نرم افزار دوربین به ارمغان می آورد تا گزینه ها را selfie ضبط ویدئو، ضبط slo ماه و فقط نگاهی به عکس. مفید برای زمانی که شما نیاز به چیزی به سرعت گرفتن است.

، هستند بسیاری از دلایل متخلف غیر کپی رایت شما ممکن است مایل به ذخیره تصویر از وب به راحتی ذخیره تصویر از وب

در حالی که شما فقط نمی تواند هر تصویری را به صورت و و استفاده از آن چگونه می خواهید. سریعترین راه برای انجام این کار این است که تصویر 3D شما می خواهید برای ذخیره کردن، کش رفتن، و سپس انتخاب گزینه “ذخیره تصویر” را لمس کنید.

مرتبط با: اگر من در آن خود من عکس?

توقف خدمت شما آمپر صفحات گوگل

که چگونه به گیک طرفداران بسیار بزرگ گوگل آمپر پروژه هستیم. ما سایت تمام ما سازگار کرده ایم. اگر شما به همان اندازه از فن نیست، با این حال، شما می توانید لمس 3D برای جلوگیری از آن استفاده. هر گاه شما لینک آمپر در جستجوی گوگل در Safari، 3D لمس آن “تا آن را باز می کند و گوگل صفحه آمپر کشتی و شما را مستقیم به وب سایت به طور منظم ارسال.

مرتبط با: گوگل آمپر چیست و چرا از آن است در نتیجه جستجوی من?

حذف متن شما اید تایپ سریع تر

دیگر شما را نگه پسبرد کلیدی در iOS سریعتر آن متن را حذف می کند. اگر با این حال، شما شروع با 3D دست زدن به کلید، متن حتی سریعتر حذف خواهد شد. تا زمانی که من این کار از آنجا که شما می کنید بازخورد لمسی آن، عادی اما کار می کند من آن را باور نمی کند.

خلاصه کوتاه از فیلم و یا زمانی که شما در netflix بکشد در iOS app، حال اگر می خواهید سریع در Netflix

خلاصه ای از فیلم و یا نشان می دهد شما می توانید آن را فقط با لمس کردن بر روی آیکون 3D نشان می دهد. فوق العاده برای چک کردن دهد بدون واقع بر کلیک کردن آنها است.


لمس 3D است یکی از ویژگی های قاتل iOS. آن را با سیستم عامل یکپارچه است — و بسیاری از برنامه ها — در بسیاری از راه های هوشمندانه کمی.