اژدها بعدی م می پیوندد صفوف اکنون تلفن همراه در اندیشه

  • اژدها لانه M، بازسازی سبک انیمیشن کامپیوتر بازی اژدها لانه، در حال حاضر در دسترس در اندیشه.
  • آزاد به بازی، با استقامت سیستم و حق بیمه ارز مانند در مجموع موبایل دیگر است.
  • پاداش های منحصر به فرد برای بازگشت بازیکنان از نسخه کامپیوتر وجود دارد.

انطباق موبایل سبک انیمیشن کامپیوتر انجمن آشیانه اژدها در حال حاضر رسما موجود در اندیشه است. به نام آن M لانه اژدها و آن ویژگی های همان گرافیک و گیم پلی بازی آن بر اساس، با کمی تغییرات کوچک آن را به تلفن همراه دوستانه. مقاله مرتبط

M لانه اژدها عمل آزاد به بازی MMO است که ویژگی های شش تایمر قفل شده است و جنس پس از آزادی است. قابل توجه ترین تغییر برای موبایل نسخه خودکار حالت نبرد, قرار دادن آن در راستای دیگر اکنون تلفن همراه در اندیشه است. یکی از آن تساوی اصلی شخصیت های بسیار قابل تنظیم با لباس های استادانه درست شده به آنها لباس اید

مانند همسالان خود, M لانه اژدها ویژگی سیستم استقامت است که مقدار گاههای شما، و همچنین ارز حق بیمه برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کنید. همچنین دو حالت های PvP مختلف وجود دارد و خوشبختانه بازیکنان f2p آمار در سراسر هیئت مدیره نرمال شده است. 

 صفحه عنوان M لانه اژدها تصویر برجسته اژدها لانه M

اگر چه برخی از کاربران گزارش داده که این در تمام مناطق قابل پخش است بازی اول در کشورهای آسیایی جنوب چند ماه پیش، راه اندازی شد. در هر صورت آن در سراسر جهان در حال حاضر موجود است. به منظور جذب طرفدار آزادی کامپیوتر وجود دارد برنامه ویژه ارائه پاداش های منحصر به فرد برای بازگشت بازیکنان. شما اطلاعات بیشتر می توانید.

M لانه اژدها می پیوندد تعداد دیگر reworks کلاسیک آسیا اکنون در اندیشه، از جمله اصل و نسب 2: انقلاب و م MapleStory. تنها زمان خواهد گفت اگر بازی قادر به گرفتن فقط به عنوان رقبای خود است، اما در حال حاضر نزدیک به 1.5 میلیون دوست دارد در صفحه فیس بوک رسمی آن است.

شما بازی دانلود می رایگان با کلیک بر روی دکمه زیر. هیجان زده در مورد این نسخه ما در نظرات اطلاع دهید!