بهترین مکان برای پیدا کردن Audiobooks رایگان (قانونی)

Audiobooks برای رفت و آمد، سفرهای طولانی و کارهای کسل کننده است. اینجا تعداد نقاط شما می توانید دانلود Audiobooks به طور قانونی و رایگان. و آنها همه چیز مالکیت عمومی .

بسیاری از سایت کتاب صوتی شما می توانید در اینترنت به شما کتاب های کلاسیک در حوزه عمومی به صورت رایگان اجازه اما برخی از سایت های کتاب با کیفیت بهتر از دیگران است. ما گرد است تا برخی از بهترین سایت های آن، به علاوه برخی از راه های دیگر انواع audiobooks رایگان، بیش از حد می توانید.

پروژه گوتنبرگ & LibriVox

پروژه گوتنبرگ داوطلب اداره مخزن، آغاز شده در سال 1971 که با این نسخهها کار میکنید و بایگانی کار فرهنگی برای تشویق توزیع کتابها است. اما آنها نه فقط در مورد کتابها. پروژه گوتنبرگ همچنین کتابخانه گسترده ای از بشر خواندن و رایانه تولید می شود (به صورت صوتی کامپیوتری خواندن) کتاب های صوتی از مالکیت عمومی.

LibriVox.org ابتکار داوطلب اداره دیگری است که با هدف انتشار audiobooks مالکیت عمومی است. داوطلبان فصل از کتاب را بخوانید و سپس LibriVox صوتی که به مالکیت عمومی برای هر کسی که به صورت آزاد.

دو خدمات با اکثر audiobooks موجود در پروژه گوتنبرگ از سایت LibriVox کار کنند. هر سایت را برخی از کتاب های دیگر ندارد، پس آنها را چک کردن هر دو است. هر دو وب سایت به شما کتاب دو وب سایت در لیست اشتراک از طریق iTunes یا دانلود کتاب به دستگاه های خود را در فرمت های مختلف اجازه می دهد.

از آنجا که کتاب زیر کپی رایت استفاده می کنند، بیشتر کتاب در سایت های قبل از 1923 نوشته شده است. تا که به خاطر داشته باشید هنگامی که در جستجوی چیزی به گوش دادن به. و اگر شما لذت بردن از این سرویس و مانند آنچه انجام می دهند، آسان به داوطلب اگر فراغت را به خواندن فصل یا دو و بخشی از تاریخ است.

Spotify

Spotify الان پخش audiobooks اضافه شده به آن کاتالوگ گسترده ای دارد. باز هم، بسیاری از آنها آثار کلاسیک در حوزه عمومی است. آنها لازم نیست که نزدیک به عنوان به عنوان بسیاری به عنوان سایت های مانند پروژه گوتنبرگ و LibriVox، اما اگر شما در حال حاضر کاربر Spotify، دسترسی به کتاب فوق العاده آسان است. فقط آمار تا لیست پخش.

شما می توانید گوش دادن به audiobooks در Spotify با یک حساب کاربری رایگان است، اما شما باید لیست دو می افزاید که ابتدای هر عنوان. اگر شما یک حساب حق بیمه اشتراک، شما می توانید لیست بدون تبلیغات.

مرتبط با: Spotify رایگان در مقابل حق بیمه: آن است که ارزش به روز رسانی?

NewFixtion

NewFixtion در رده به خود است. این بسیاری از عناوین ندارد اما آنچه آن را دارند دارد داستان های اصلی در قسمت های روزانه تحویل. هر قسمت بازیگران آموزش دیده که به آن می دهد احساس گرد تر ابراز شده توسط است. واقعا بیشتر شبیه به گوش دادن به رادیو های قدیمی درام از به سادگی با داشتن کتاب خواندن به شما است.

شما نمی توانید عنوان از NewFixtion، دانلود در هر چند. لازم است ذکر شده به آنها را از طریق مرورگر کامپیوتر یا تلفن همراه شما.

کتاب دیجیتال

DigitalBook Librophile که قبلا امکان جستجو از طریق پایگاه حوزه عمومی کتاب از مکان هایی مانند Librivox, گوتنبرگ, کتابخانه باز و همچنین شامل کتاب از آمازون (شنیدنی و). اگر چه همه کتاب آزاد است تعداد زیادی از آنها هستند و آنها به رخ کشیدن کاتالوگ بیش از 100.000 audiobooks و کتاب های الکترونیکی رایگان.

اگر شما ثبت نام برای عضویت رایگان، شما می توانید از کتاب در قفسه کتاب شخصی را بخوانید بعد بدون نیاز به دانلود ذخیره کنید.

بایگانی اینترنت

آرشیو اینترنت غیر انتفاعی آرشیو سایت های اینترنتی و دیگر آثار فرهنگی ساخته شده به کاربران موجود در فرم های دیجیتال است. این یکی از بزرگتر و شناخته شده تر سایت های خارج وجود دارد برای دسترسی تقریبا هر چیزی در مالکیت عمومی. فراهم آوردن امکان دسترسی رایگان به آرشیو های ضبط صدا بیش از 4 میلیون کتاب 11 میلیون و متون و فیلم های 3 میلیون.

یاد کردن بلند

LearOutLoud است به هزاران نفر از رایگان audiobooks اعم از داستانی به آموزشی. آنها را به محتوا از طریق وب سایت خود و چند سایت دیگر در حال حاضر ذکر شده در این پست.

علاوه بر این دو audiobooks LearnOutLoud دسترسی به برخی از بهترین صوتی و تصویری آموزش مطالب در وب، از جمله دوره های مستند سخنرانی مصاحبه و سخنرانی می دهد. به از دست دادن آهنگ از زمان پیمایش از طریق میزان محتوای آنها باید ارائه دهد در حالی که آسان است.

فراموش کردن را در کتابخانه های عمومی شما

دیگر آیا نیازی به ترک خانه به منظور کتاب از کتابخانه به امانت بگیرم. در حال حاضر، با کمک چند سایت و برنامه های شما هزاران audiobooks از دستگاه تلفن همراه خود می توانید دسترسی. همه شما باید یک کارت کتابخانه های معتبر است.

  • اوردرایو مجموعه بیش از 30.000 کتابخانه ها در سراسر جهان است. این سایت که به شما اجازه می دهد تا دسترسی آنلاین به کاتالوگ کتابخانه در نزدیکی شما، که همه شما نیاز به ‘تمیز کردن کتاب’ است شماره کارت کتابخانه های معتبر است. استفاده از LibbyApp تلفن همراه و نسخه لوح اوردرایو، اجازه می دهد تا اتمام audiobooks مستقیما به دستگاه قابل حمل شما. برای iOS و آندروید و ویندوز در دسترس است.
  • RBDigital ارائه می دهد مجموعه گسترده ای از audiobooks، کتابها، مجلات و unabridges با مستقل بزرگترین مجموعه audiobooks.
  • YourCloudLibrary برنامه برای ویندوز Mac آیفون و آندروید است که ارائه می دهد دسترسی به میلیون ها کتاب های الکترونیکی و صوتی برای دانلود است.
  • HooplaDigital همچنین امکان شما چک کردن audiobooks کتابهای موسیقی، فیلم و تلویزیون از کتابخانه های محلی رایانه لوحی یا تلفن مستقیم نشان می دهد.

چه برنامه ها و خدمات شما استفاده کنید فقط در انتخاب چه کتابخانه خود را با بستگی دارد.

مرتبط با: نحوه چک کردن کتابخانه کتاب در روشن شدن رایگان

اگر شما از آمازون نخست مشترک، شما می توانید دریافت رایگان Audiobooks وجود دارد، بیش از حد

اگر شما در حال حاضر نخست آمازون برای شما مشترک، شما باید دسترسی به محتوای Audible کانال های آنها که بدون هیچ هزینه اضافی. شما می توانید از گروه دوار audiobooks بیش از 50 در کانال های برگه عضو نخست حدود قابل شنیدن جریان دسترسی نامحدود به مجموعه صوتی و audiobooks انتخاب برای تنها جریان.

آزمایش رایگان

اگر شما نمی توانید پیدا کردن آنچه شما نیاز دارید در این وب سایت ها و شما مشترک آمازون نخست نیست، چند سایت های که ارائه یک محاکمه رایگان برای گرفتن ایده از نوع خدمات آنها وجود دارد. به طور معمول این محاکمات کردن گوش دادن به چند کتاب هستند.

  • BookBeat گوش دادن نامحدود به هزاران audiobooks جدید و قدیمی را ارائه می دهد. آنها ارائه یک محاکمه رایگان 2 هفته و پس از پایان دوره آن هزینه نرخ تخت £ 12.90/ماه ($17 ایالات متحده).
  • Kobo است به 5 میلیون کتابها و audiobooks با کاتالوگ همیشه در حال رشد. Kobo ممکن است یکی از بزرگترین رقبای آمازون روشن شدن خط مبارزه. رایگان 30 روز دادگاه، هر زمان را لغو نمایید. $12.99/ ماه برای اشتراک کتاب صوتی پس از آن نقطه.
  • Audible احتمالا یکی از بزرگترین تامین کنندگان جدید audiobooks در وب است و آنها ارائه رایگان 30 روز دادگاه، لازم است برای دسترسی نامحدود audiobooks پس از محاکمه عضویت $14.95/ماه به پایان رسیده است.

منبع بزرگ برای رایگان audiobooks (قانونی) ما را پوشش نمی دارد؟ ما در نظرات اطلاع دهید!

منبع تصویر: Kaboompics Pexel