5 بهترین vpn ها برای فنلاند در سال 2018 سریع، ساده، اعتماد

فنلاند ندارد کشوری که در آن شما نیاز به نگرانی در مورد سانسور; شما به راحتی می توانید دسترسی گوگل، فیس بوک، یوتیوب و بیشتر.

اما وجود دارد برخی از چیزهایی شما نمی تواند انجام دهد در فنلاند . به عنوان مثال، آن را غیر قانونی دانلود دو . و بودن مانند Netflix و پروکسی به عنوان شما در فنلاند- شما قادر نخواهد بود به تماشای برنامه های تلویزیون یا جریان محتوا geoblocked .

خوشبختانه، VPN شما را با آن را کمک می کند . علاوه بر این برای تامین امنیت اتصال به اینترنت خود را (که شما می توانید محافظت از هکرها و ویروس و نظارت دولت) VPN می تواند تغییر آدرس آی پی و شما دسترسی به هزاران نفر از وب سایت ها از سراسر جهان.

اما تا می تونن بسیاری در بازار، چگونه با شما که بهترین vpn ها برای فنلاند می کنید؟ کارشناسان ما قرار دادن با هم یک لیست از vpn ها پنج بالا برای فنلاند . این vpn ها همه را طیف وسیعی از سرورهای کشورهای مختلف از جمله فنلاند، دادن دسترسی امن به جریان ارائه دهندگان مانند Elisa Vihde و پخش کانال های رایگان مانند Areena.

این vpn ها همچنین می توانید دسترسی Netflix و iPlayer پروکسی و آنها اجازه می دهد torrenting در برخی از سرورهای خود را. ما حتی برخی از vpn ها عالی خدمات قربانی که در فنلاندی پیدا نشد! و برای استفاده از vpn ها است که دان ‘ ŧ، آنها همه بسیار آسان برای نصب و کاربر پسند است، مشکل با استفاده از آنها را ندارد.

#1 شبکه اختصاصی مجازی برای فنلاند

NordVPN ارائه می دهد ویژگی های امنیتی های بی نظیر از جمله 2048 بیتی رمزگذاری AES، انتخاب پروتکل های امنیتی، دو VPN و DNS حفاظت نشت. این به این معنی که شما می توانید اعتماد که اتصال شما خواهد بود ایمن . NordVPN همچنین اجازه می دهد torrenting در برخی از آن 4,000 + سرور و یکی از چند برتر خدمات VPN که هنوز ژئو بلوک در Netflix ایالات متحده می تواند. در نهایت، سخت سیاست بدون ورود به سیستم تضمین می کند که داده ها و اطلاعات شما امن باقی ماند .

  • 37 سرور در فنلاند
  • مشتری عالی پشتیبانی 24/7.
  • Torrenting مجاز است بر روی تعداد زیادی سرور
  • ثابت سرعت و اتصالات
  • پشته 30 روز ضمانت برگشت پول

مشاهده معاملات خواندن بررسی

سریع ترین شبکه اختصاصی مجازی با پشتیبانی فنلاندی

[19659002] یکی از تونن سریع ترین موجود، ExpressVPN قادر می سازد تا کاربران را به دسترسی به محتوای محدود جغرافیایی از در سراسر جهان از جمله ایالات متحده netflix بکشد. ویژگی های تونل زنی تقسیم آن معنی کاربران بررسی حساب های بانکی خود را در فنلاند، با خیال راحت می توانید با استفاده از سرور فنلاندی در حالی که جستجو برای مطالب streamed در ایالات متحده، بدون به خطر انداختن امنیت و یا حفظ حریم خصوصی. پسوند مرورگر ارائه دیگر سطح امنیتی کنار AES 256-bit امنیت محافظت DNS/IPv6 نشت و کشتن سوئیچ.

ExpressVPN سرور در فنلاند است که پشتیبانی از انواع پروتکل های امنیتی از جمله OpenVPN L2TP/IPsec و PPTP است. بنابراین شما نمی خواهد هیچ مشکل مرور وب سایت یا محصول و بهترین از همه، ExpressVPN پشتیبانی مشتری در فنلاندی می شود.

  • بیش از 1500 سرور در 148 کشور
  • فنلاند بزرگ از جمله انواع پروتکل های امنیتی و ویژگی های حفظ سپرده ایمنی اتصال جعبه
  • اکید خط مشی های ورود بدون اطمینان از گمنامی
  • برگشت پول 30-روز تضمین

مشاهده معاملات دفعات بازدید: بررسی

VPN آسان برای استفاده است که پشتیبانی از P2P

اعتماد منطقه است یکی از vpn ها کاربرپسندی در دسترس که هنوز قادر به دور زدن Netflix را بلوک های جغرافیایی. اعتماد-منطقه ندارد بزرگترین شبکه سرور با 130 فقط تحت سرور در سراسر کشور 32 ، از جمله یکی در فنلاند، اما آن دولت از هنر رمزگذاری و خط مشی های ورود بدون سخت بیش از را تشکیل می دهند برای این. رمزگذاری AES 256-bit کشتن سوئیچ و انتخاب openvpn نیاز یا L2TP بر IPSec اطمینان از که اتصال خود را خصوصی و امن است.

اعتماد. منطقه torrenting و اتصالات P2P در سراسر آن سرور پشتیبانی می کند و گزینه پرداخت ناشناس، مانند Bitcoin، برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی خود را از لحظه ای که شما ثبت نام ارائه می دهد. اعتماد-منطقه ارائه می دهد بنابراین شما می توانید مطمئن شوید که شبکه اختصاصی مجازی مناسب برای شما 3 روز محاکمه آزاد، و همچنین به عنوان پول 10 روز ضمانت برگشت.

  • پشتیبانی از torrenting و فعالیت های P2P
  • قادر به دور زدن geoblocking از جمله Netflix
  • 3-رایگان محاکمه و 10 روز پول روز ضمانت برگشت
  • رابط ساده با گزینه های بیشتر برای پیشرفته [کاربران19659014] مشاهده معاملات خواندن بررسی

    تعداد زیادی سرور در فنلاند

    دوربین شبح است واقعا افزايش عملکرد و محصول خود را بیش از دو سال گذشته. شرکت همچنان در حال گسترش شبکه سرور خود (بیش از 1.300 موجود!) با 12 در فنلاند. علاوه بر این, دوربین شبح با این نسخهها کار در سراسر طیف گسترده ای از سیستم عامل و را فراهم می کند هفت اتصالات همزمان در هر مجوز -است که بسیاری از دستگاه ها برای استفاده در یک بار. رمزگذاری AES 256-bit DNS و IP حفاظت نشت و تعویض اتوماتیک کشتن اطمینان از ارتباط امن و خصوصی هستند.

    دوربین شبح نیز کاربران را قادر می سازد به جغرافیایی محدود، از جمله Netflix و Hulu از ایالات متحده، و دسترسی به محتوای اختصاصی است سرور برای به اشتراک گذاری فایل و torrenting.

    • بیش از 1.300 سرورهای موجود با 12 در فنلاند
    • Torrenting و جریان مجاز بر روی سرور اختصاصی
    • آسان برای استفاده پلت فرم و رابط
    • می تواند کاربران به معنای هفت اتصالات همزمان حفاظت تمام دستگاه های خود را در یک مجوز.
    • 7 روز تست رایگان 30 روزه برگشت پول تضمین و

    A مشاهده معاملات دفعات بازدید: بررسی

    جامد، اساسی VPN که پاسخگوی همه نیازهای شما

    در حالی که PrivateVPN ممکن است اکثر سرورهای آن مکان در سراسر بسیاری از جهان از جمله فنلاند است. این را قادر می سازد آن را به خار چیدن محتواهای دارای محدودیت جغرافیایی و جریان محتوا، از جمله از جریان خدمات است که سریع سرعت فنلاندي. آن پشتیبانی از طیف وسیعی از “پروتکل” openvpn نیاز, ارائه بهترین امکان ارتباط امن از جمله. این تضمین می کند اطلاعات شما امن است که آیا شما ارتباط با کاربران در کشورهای به شدت سانسور شده مانند روسیه یا دانلود در فنلاند. کاربران همچنین از پهنای باند نامحدود و دانلود بهره مند شوند.

    • ایده آل برای
    • هیچ محدودیت پهنای باند و یا استفاده از جریان.
    • سرویس و پشتیبانی مشتریان قابل دسترس و آسان برای خواندن راهنماهای تنظیم کردن.
    • سرور 56 در سراسر جهان از جمله فنلاند
    • 30 روزه برگشت پول تضمین بررسی های خوانده شده معاملات مشاهده

    به هنگام انتخاب VPN برای استفاده در فنلاند، امنیت و حریم خصوصی باشد باید در بالای لیست شما نیاز. Vpn ها در لیست ما ارائه این و خیلی بیشتر . همه آنها نیز ارائه می دهد بنابراین شما می توانید شبکه اختصاصی مجازی مناسب برای نیازهای شما را تضمین پول پشت.

    برای اطلاعات بیشتر در مورد چرا شما باید سرمایه گذاری در شبکه اختصاصی مجازی, که آیا اتصال از فنلاند یا جای دیگر در سراسر جهان، راهنمای VPN ما را بخوانید. اگر می خواهید برای دیدن گزینه های VPN دیگر بزرگ، اینجا را کلیک کنید.