چگونه به صرفه جویی در پول در پرواز با قایق پارویی اسکیموها در پرواز قيمت هشدار

قیمت تمام زمان را تغییر دهید. اگر پرواز را در زمان مناسب خرید شما خودتان صدها دلار صرفه جویی کند. اینجا این است که چگونه به استفاده از قایق پارویی اسکیموها در قیمت هشدار برای دریافت بهترین معاملات است.

ایجاد پرواز از وب سایت

سر به Kayak.com هشدار و اگر شما در حال حاضر یک حساب ایجاد کنید. اگر یکی ورود دارید. طوری که کایاک واقع شما اخطار ارسال می کنید حسابی.

پس از ورود به سیستم، روی پیوند “حساب من” کلیک کنید و سپس گزینه “قیمت هشدارها” را انتخاب کنید.

برای افزودن یک هشدار پرواز جدید روی لینک “اضافه کردن هشدار پرواز”.

هنگامی که آن را برای اضافه کردن هشدار قیمت می آید، شما رو کاملا چند گزینه، پس بیایید آنها را از طریق کار می کنند.

سه نوع هشدار قیمت وجود دارد: تاریخ دقیق انعطاف پذیر و بالا شهرها 25.

هشدار تاریخ دقیق است که دقیقا چه آن را مانند تلفن های موبایل است. اگر شما می دانید شما نیاز به جایی برخی هفته سپس شما می توانید پلاگین در شهرهای خروج و ورود همراه با روز دقیق شما می خواهید برای پرواز. شما سپس به نظاره نشست و صبر کنید تا زمانی که شما قیمت شما مایل به پرداخت. شما همچنین می توانید استفاده کنید تاریخ دقیق هشدار به مقایسه دو سفر بالقوه — فقط هر کدام یکی به پایان می رسد ارزانترین تا کتاب.

برای زمانی که شما به عنوان مهم نیست که شما می خواهید برای رفتن به محل خاص، اما دقیقا هشدار انعطاف پذیر هستند. شما می توانید ابزارهای انعطاف پذیر برای تعطیلات آخر هفته آینده یا ماه هر در سال آینده.

هشدار بالای 25 شهرستانها حتی بیشتر انعطاف پذیر است. هنگامی که شما واقعا نمی مراقبت که در آن شما در حال رفتن و هنگامی که قصد دارید شما واقعا نمی مراقبت است. شما انتخاب می کنید در هر 25 شهر برتر جهان و یا در یک مکان خاص و مدت زمان انعطاف پذیر. در حالی که این ممکن است صدای آن را دوست دارم کمی بی فایده است، در واقع واقعا سرد است. این است که چگونه شما را پیدا کنید چون به شدت با تخفیف کرایه شما به دنبال فعالانه را ببینید مطلق بهترین معاملات است.

به عنوان مثال، جایی سرگرم کننده برای تعطیلات خود را سال آینده می خواهید بروید اما زمان دقیق تعطیلات خود را انعطاف پذیر است و شما واقعا متصل است به هر جا رفتن به ویژه می گویند. هشدار، سازمان دیده بان برای قیمت بزرگ تنظیم و سپس برنامه ریزی تعطیلات خود را.

برای ایجاد یک هشدار و انتخاب نوع می خواهید و سپس محل خروج و ورود را وارد کنید و زمانی که شما می خواهید برای رفتن. شما همچنین می توانید برخی از گزینه های دیگر مانند که آیا میخواهید پرواز بدون توقف زمانی که می خواهید برای دریافت ایمیل هشدار و اگر می خواهید اطلاعیه فشار تلفن همراه نیز مشخص کنید. کلیک کنید “ذخیره سیستم هشدار دهنده و آن انجام شده است.

من می دانم بنابراین من ایجاد هشدار بالای 25 شهر دوبلین و شهر برتر آمریکا که ماه من به ایالات متحده در سپتامبر عنوان; من بیش از حد در مورد آنچه در رفتن امروز نگران هستم و بنابراین من خیلی باز در مورد جایی که من در واقع پرواز را به من چند مکان های مختلف به عنوان. در روی چیزی حساب کردن این هشدار من چند صد دلار بیش از چیزی است که من سعی کردم به خودم کتاب نجات دهد.

یک راه دیگر برای ایجاد پرواز هشدار در کایاک وجود دارد. اگر برای یک سفر خاص جستجو در گوشه بالا سمت چپ گزینه وجود دارد به آهنگ قیمت. آن را روشن و کایاک خودکار هشدار برای کسانی که تاریخ ایجاد خواهد شد.

ایجاد ابزارهای پرواز از نرم افزار موبایل

می توانید همچنین ایجاد کنید پرواز هشدار از حدود موبایل کایاک را باز وارد شوید و سر به برگه «فهرست پیگیریهای». برای اضافه کردن هشدار جدید دست دادن + آیکون و سپس انتخاب “پرواز هشدار” گزینه.

اگر چه یخ انعطاف پذیر پایین ترین نرخ در عوض، هر دلیلی نام گزینه های مشابه در وب سایت، است.

جزئیات سفر خود را وارد کنید و دکمه “ایجاد هشدار” شکست. و همچنین اعلان های ایمیل شما نیز روزانه اطلاعیه فشار موبایل دریافت کنید. اگر بسیاری از ابزارهای ایجاد می کنید، هر چند، این کمی خسته کننده می توانید دریافت کنید.


کایاک را پرواز هشدار هستند راه بسیار خوبی برای ذخیره کمی پول بلیط هواپیما، به خصوص اگر شما انعطاف پذیر در مورد زمانی که شما رفتن — یا حتی جایی که شما بروید. اگر مایلید به سفر و برخی از وقت آزاد تا آینده راه اندازی هشدار بالای 25 شهرستانها حداقل را توصیه میکنم. شاید چیزی را از آن می آید، اما شاید شما مقدار قاتل را دریافت کنید.