5 از برنامه های آندروید شما از دست این هفته! -آندروید برنامه هفتگی

 این تصویر برجسته برای آندروید برنامه بارگیری 06 سال 2018 02
خوش آمدید به نسخه 246th از برنامه های آندروید بارگیری است! عناوین بزرگ از هفته گذشته اینجا هستند:

  • PUBG است تحت Fortnite بیش از ادعایی اجرای کپی رایت نقض در کره جنوبی پیگرد نماید. این مدت طولانی در ساخت است. Fortnite آن نبرد رویال حالت اواخر سال گذشته اعلام کرد. بلافاصله بحث برای شباهت آن به PUBG است. در حال حاضر، دادگاه رفتن به آن را حل و فصل. PUBG بازی سبک رویال نبرد اول نیست. اما این ادعا از عناصر مشابه در هر دو بازی و نه لزوما نوع خود است. خواهیم دید که چگونه آن را پایین می رود.
  • فیس بوک نوجوانان خود را از دست دادن است. گزارش از ایالات 2015 است که 71 درصد نوجوانان مورد مطالعه از فیس بوک استفاده می شود. همين گزارش فقط 51 درصد گزارش 2018 خود نشان داد. آن را نیز نشان داد که اکثر بچه ها استفاده از یوتیوب نمایش مشخصات عمومی و Snapchat. بنابراین، فیس بوک هنوز هم در حال اجرا به عنوان صاحب نمایش مشخصات عمومی است. بسیاری از صاحب نظران افتضاح کمبریج Analytica سرزنش. با این حال، بیشتر احتمال دارد تا آنجا که آنها را به استفاده می شود که نوجوانان به سادگی پلت فرم لذت نمی باشد. شبکه های دیگر استفاده می کنند سریع تر و بیشتر زرق و برق دار و بی نهایت سیاسی کمتر از فیس بوک هستند. خیلی خوب ممکن است که فیس بوک بچه محل های دوستانه دیگر نیست، نیست که آن را تا کنون بود.
  • Netflix بکشد دیزنی به عنوان با ارزش ترین شرکت سرگرمی پیشی گرفته است. ارزیابی سهام Netflix را قرار داده که دلار تریلیون 153، فشردن فقط به سختی توسط دیزنی 152 میلیارد دلار. این به احتمال زیاد پاسخ بسیاری از سوالات ما در مورد دیزنی نسبت به سال گذشته داشته ایم. به عنوان مثال، دیزنی قصد دارد در باز کردن جریان خدمات خود را با آن کتابخانه عظیم از محتوای به رقابت با Netflix. همانطور که معلوم چون Netflix الان نظافت است که تصمیم گیری کسب و کار خوب ممکن است.
  • سلام همسایه بتا در آندروید و iOS است. بازی ترسناک دمدمی با انیمیشن پیکسار سبک است. بازیکن به خانه های همسایگان خود را برای پیدا کردن که چرا او همیشه اقدام به عجیب و غریب می شکند. ویژگی های بازی رویه هوش مصنوعی نیز هست. هر تلاش بعدی برای شکستن در می شود سخت تر به عنوان همسایه الگوهای خود را یاد می گیرد و سعی می کند به تله برای شما. ما برای راه اندازی رسمی در یکی از این صبر می توانید.
  • نینتندو برخی چیزهای جدید گوگل این هفته اعلام کرد. که شامل جدید گوگل بازی. تلاش گوگل آرپیجی اقدام با گرافیک voxel کنترل های لمسی ساده و برنامه های مختلف است. متاسفانه، آن گوگل واقعی می خواهید بازی مثل همه ما خواهد بود. با این حال، آن چیزی است. شرکت نیز بازی های جدید گوگل برای سوئیچ نینتندو برای بعد از این سال با ادغام رفتن گوگل اعلام کرد. چنگ زدن به شما را آجر قدرت مردمی، گوگل رفتن است احتمالا ساخت باز گشت جزئی بعد از این سال.






اگر ما از دست رفته هر واژهنامه اندیشه بزرگ یا بازی اخبار، به روز رسانی و منتشر شده، ما را مورد آنها را در نظرات زیر ارسال. توقف توسط هفته آینده را برای اطلاعات بیشتر!