ابزار نوشتن بهترین مکانیک مداد برای هر بودجه و نوشتن بررسی سبک گیک

است مانند burritos: یک ارزان قیمت انجام کار دریافت کنید، اما حق بیمه است یکی بیشتر رضایت بخش است. اگر شما یک مداد مکانیکی شما گنج به جای نرخ Tole طلب، اینها بهترین موجود.

مقدار شگفت آور و مهندسی است که می رود به مداد بالا پایان وجود دارد. اگر شما در هر یک از مدرسه نظر نمی, شما در نوآوری است که اعمال شده به اصول اولیه توسط برخی از تولید کنندگان بیشتر اختصاصی شوکه شده است. و اگر شما شده است با استفاده از مداد مکانیکی به عنوان دقت در نوشتن و تهیه پیش نویس که آنها هستند، شما می خواهید برای بررسی از این دو به گسترش افق دید شماست.

مدل که بهترین به طور کلی انتخاب کردیم، ابزار های فوق العاده و حق بیمه بهترین که گرافیت بدون حرکت دست خود را پیش می بهترین راه حل برای کسانی که ترجیح می دهم احساس زیبا و بهترین راه حل برای حس نوشتن مداوم معافیت منجر شود. اگر کسانی همه بخش ها از مداد سعادت شما حتی قبل از خب پس دوستان فکر بود شما را در برای درمان شما.

بهترین مداد کلی: تک Kuru رداء رولت (10 دلار)

Kuru رداء است مداد دستکاری متفکرانه است که بانک شکستن نیست. این خط میتسوبیشی طراحی مورد علاقه معماران و مهندسان با مکانیسم غلتک در سر است که به طور خودکار می چرخد سرب شما نوشتن که نوک تیز و دقیق است که همیشه تضمین است.

تعداد انگشت شماری از رداء Kuru نسخه های ساخته شده از فلز و پلاستیک با لاستیک مدتها انگشت وجود دارد اما ما تنوع رولت را ترجیح می دهند. محور تمام فلزی با الگوی knurled crosshatch در منطقه گرفتن که نمی خواهد شکستن و یا حتی در محیط های سخت پوشند صدر است. رولت رداء Kuru كه فقط 0.5 میلی متر است و توصیه می شود این جفت شدن با سرب علامت تجاری رداء Kuru که به طور خاص برای شربننج خود مکانیزم با نرم تر از پوسته بیرونی و هسته گرافیت سخت تر طراحی شده است. مدل استاندارد در اکثر فروشگاه ها عرضه دفتر در 0.3, 0.5, 0.7 کمتر گران قیمت و در دسترس است و تنوع.

بهترین حق بیمه طراحی مداد: ممکن است rOtring پنجاه دلار (50 دلار)

800 مانند ثروت مداد تک صرف نظر می رسد اما هنگامی که شما سعی می کنید مدل rOtring بالا از خط شما را درک کنید چرا جانبازان حاضر به انجام این کار هستند. ویژگی های امضای 800 ‘s آن آستین سرب به طور کامل قابل جمع شدن است: پیچ پایه و مکانیسم retracts سر کل را به بدن محافظت از آن را در حالی که آن را در جیب یا کیف است.

بقیه مداد پر از لمس حق بیمه، از جمله طراحی تمام فلزی شش ضلعی از آلمان، knurled مدتها در قسمت جلو و عقب، و حتی در مسکن متحرک پاککن و آرم برجسته در قطعه است. 800 در سیاه و سفید و یا نقره ای اتمام, هر دو با لهجه های طلا و قرمز، و آن را در اندازه 0.5 میلی متر و 0.7 mm می آید. 800 جدید + مدل می افزاید: حلقه سیلیکون به سر زمانی که سر به عقب کشیده بدن دو برابر به عنوان قلم تلفن یا قرص دستی ساخت.

بهترین مداد سبک قلم: Pentel تیز کری ($ 12)

شاید انعطاف پذیری و احساس از مداد مکانیکی اما محیط کار خود را دوست می دارم چیزی کمی بیشتر تصفیه شده نیازمند است. نگاه دیگری به جز کری تیز از Pentel. این مدل از 1970 و با همین دلیل خوب کم و بیش ثابت مانده است.

این تقلید نگاه جامد قلم حق به درپوش جدا شدنی است (که handily محافظت نوک سرب استفاده)، دادن شفت متعادل تر، شکل طویل برای دست خود را. طراحی اولیه پلاستیک است و می آید در انواع رنگ با 0.5 میلی متر و 0.7 میلی متر مدل موجود برای $10-20 بسته به خرده فروش. کمی ضخیم تر در شفت از مداد مکانیکی معمولی، که ممکن است به علاوه یا منهای بسته به سبک گرفتن است.

بهترین مداد برای سرب شکن: DelGuard گورخر ($ 6)

کسانی که به شدت فشار دهید در حالی که نوشتن مداد مکانیکی مجموع لطف شکنندگی نسبی سرب خجالتی و دور از ممکن است. اگر که شما DelGuard گورخر امتحان کنید. این مدل با استفاده از دو-بهار ساز در سر و نوک تغذیه، قفل سرب در محل با هر پیشرفت. طوری که سر و صدا افتضاح شکستن زمانی که شما در حال پر در ورقه حباب خواهد شد چیزی از گذشته این را بیشتر یا کمتر سرب breakages در سرب فرمت های استاندارد 3-5 میلی متر از نوک، حذف می کند.

در غیر این صورت طراحی نسبتا استاندارد با بدنه پلاستیکی و بدون گرفتن انگشت فراتر از چند شیار های بدن است. این نیز انتخاب بودجه جامد با قیمت خیابان زیر 10 دلار، با مختلف انواع سرب موجود در 0.5 و 0.7 میلی متر رنگ. با استفاده از آن با پر کردن مجدد “نشکن” سرب گورخر را برای بهترین نتایج.

مداد بهترین Finger-Advanced: Pentel صدای کلیک سریعتر ($ 8)

این طراحی کلاسیک ادغام ساز پیشرفت منجر به گرفتن لاستیک انگشت اجازه می دهد کاربران مشغول تمدید نوک سرب بدون تنظیم موقعیت دست خود را. اگر شما ترجیح می دهم برای نوشتن و یا طرح ساعت بدون وقفه آن را یکی از ویژگی های مفید است.

اگر دومی ویژگی یک پاک کن قابل تعویض بسیار سخاوتمندانه ما ترجیح می دهم سریعتر صدای کلیک دو Pentel مشابه FX جانبی طراحی شفت نازک تر راحت تر انگشت گرفتن و جیب فلزی. صدای کلیک سریعتر در انتخاب گسترده ای از رنگ و عرض سرب از حرف کوچک 0.3 mm تمام راه را تا 0.9 متر, عجیب و غریب می آید که به ایده آل برای سرعت پاسخ استاندارد ورق پر کردن است.