ما خواسته شما به ما گفت: جدید HTC U12 پلاس گرم است اما نه

ما خواسته در مورد HTC U12 پلاس جاری و واقعیت که داشتیم بخواهید قسمت به شما می گوید از داستان با یک بار کرگدن ساز گوشی تایوانی. 

HTC سابقه طولانی خود را با اندیشه، اما شده است اسلاید طولانی آهسته از برند مهم جایگزین و مشکل است که HTC نیست برش را از طریق یک بار آن را انجام داد.

از این رو ما ساده سوال نظرسنجی: HTC U12 پلاس یا نه داغ است؟

ما استدلال که با پرتاب کردن می تواند شما را از هر دو طرف، ما شما اطلاعات تغذیه ام می تواند، ما بحث هدایت شده می تواند. اما ما نمی. ما فقط می خواستم به گوش افکار خود را: داغ یا نه.

آنچه بلافاصله مشخص از نظرسنجی است که HTC نیست استناد به آنجا علاقه که سزاوار آن است. U12 بیشتر شبیه یک دستگاه قوی اما تعداد نظرسنجی ما جاری کردن صخره سقوط کرد. ما می دانیم که این نوع از نظر سنجی در مورد دستگاه خاص و یا نام تجاری به سمت به دست آوردن بسیاری از رای در روند گسترده تر و یا مفاهیم که بیشتر debateable مهم نیست که چه بودجه خود و یا نام تجاری خود را از انتخاب.

پس رای پایین برخی از احساس می کند: اگر شما پناهگاه ‘ تی دیده دستگاه شما ممکن است هنوز ندارد نظر و یا شما هستید به سادگی فقط سرمایه گذاری در یکی دیگر از نام تجاری و اکوسیستم بنابراین شما از کمک نگه دارید.

اما ما تعداد نظرسنجی از 65.000 هفته گذشته به همراه در مجموع به حدود 25.000 افتاد. یوتیوب نظرسنجی شماره تنهایی افتاد از 44.000 10.000 دو. سنجاق قفلی!

این دقیقا دقیق علم سخت به این عنوان واقعا قابل توجه است اما تنها یک نظریه است که دیر می کند در اینجا وجود دارد: HTC U12 به علاوه حتی واکنش نمی توانستم. حتی پرسیدن سوال درباره قادر بودن به remap دکمه Google دستیار G7 ال جی، دیگر حاشیه سیاه از نظر سنجی، حداقل دو برابر این تعداد بود.

بر روی نتایج هر چند، و برای کسانی که رای نداده باشید، آن واقع واگرا است مجموعه ای از نتایج.

در اینجا این است که چگونه شما در وب سایت در نظر سنجی ما در یوتیوب و در توییتر و فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی رای دادند.

اولین نتیجه از نظرسنجی وب سایت ما را نشان می دهد پیروزی بزرگ برای HTC تقریبا 80 درصد آن داغ فکر! که نتیجه جامد است. ما همیشه تمایل به این باور هستند کسانی که رای دادن در وب سایت بیشتر در صفحه علاقه مندان و بسیار عمیق در گوشی های جدید و شدند flagships علاقه مند بوده است. طوری که ما تئوری در مورد این مثبت نتیجه علاقه مندان چیزی پیدا کرده اند آنها دوست دارند. آنها هر چند آن را خریداری کنید؟

اینجا است که گفت رای دهندگان وب سایت:

  • قطعا داغ HTC همیشه تلفن های بزرگ می کند و آن را تنها فاقد جک هدفون.
  • جایگزین بسیار خوبی برای آن دسته از ما که می خواهند گوشی کیفیت عالی با میراث اما نیست که سامسونگ و یا اپل . مطمئنا هزینه اولیه خواهد شد گران اما همه گوشی در $ رها پس از چند ماه.
  • HTC را مشکل این نیست که با تلفن های خود را با مدیریت خود است.

از آنجا هر چند، فقط نمایش مشخصات عمومی رای دهندگان در قرارداد روشن شد. 63 درصد گفته اند داغ بود. YouTubers پیروزی خفیف آن 53 درصد تحویل توییتر کاربران بود خط توپ که داغ 51 درصد نظرسنجی فیس بوک HTC دست کاهش آشکار با 55 درصد رای گیری هنوز گرم است.

اینجا این است که نمونه ای از نظرات این نتایج:

  • U12 به همراه بسیاری از ویژگی های خوب حامل اما HTC قیمت خود را از رقابت .
  • [The HTC] نام به تنهایی قادر به فروش گوشی مانند سامسونگ و اپل نیست. تا آنجا که آنها دو کیفیت مردم وفادار دو نام دارد.  HTC قادر به فرمان قدرت است که آن را به استفاده نمی کند.
  • HTC به نفوذ آن مورد استفاده ندارد. باید هدف خود را قیمت گذاری در پایان بالاتر “متوسط” به جای قیمت سامسونگ و اپل .

و نظر معمول اگر تلفن بدون جک هدفون وجود دارد حتی اگر HTC بسته نرم افزاری در هدفون و هدست بی سیم، BoomSound، فی چهار DAC… لیست در می رود:

  • هیچ 3.5 mm هدفون جک فروش پس هیچ.

HTC مبارزه FUD

یکی دیگر از ویژگی جالب از نظرات است که تعداد نظرات واقع از چه گوشی قربانی یا بر اساس رای گیری در اطلاعات غلط مطمئن نبودند.

برخی از مردم گفت: HTC UI نگاه زشت و bloatware بیش از حد بود. اما برای حداقل چند نسل تجربه HTC نزدیک سهام اندیشه، با کاهش تا کنون bloatware است که می تواند به معنای تلفن نیست به اندازه کافی دیده می شود شده است. اگر چه که هم اسم بی مسمی خفیف دیگران استدلال درباره تلفن buttonless و خطر: تلفن دکمه ها، اما دکمه کلیک کنید، آنها حساس به فشار است. که بیشتر حالت به هر دکمه اضافه می کند و بحث می کنیم دقیقا چه احساس می کند که در آینده ما تمدید بررسی کنید.

اما غذای آماده است که HTC آن پیام به وضوح گرفتن نیست در سراسر. و نمی توان مردم را برداشت کرد که تا گوشی جدید–یا شاید آنها نیست، با توجه به فقدان روابط خرده فروشی و یا حامل است که گوشی را در جیب خود. و برچسب قیمت خود–برخی از $270 بیش از OnePlus 6 که RRP و مبارزه با S9 کهکشان سامسونگ و اپل قیمت بالاترین از بالا.

ما در خارج به راحتی و بسیاری از نظرات گفت: آنها در واقع دوست دارم چیزی بیشتر از برای شرکت بازگشت به بالای صفحه مراجعه کنید. اما همه ما از شنوایی که HTC نمی ساخت آن آسان برای خود با خود را قیمت گذاری یک مشکل عظیم است. ما پایین زیر بینش یا افکار در نتیجه و با تشکر برای نظر و رای خود را اطلاع دهید. هفته آینده شما!