شایعه: متوسط پیکسل را با گل میمون 710 در 2019

 راه اندازی می تواند ارائه رندر مفهوم مفهوم پیکسل 3 شهر تلفن طراح

A مجموعه پیکسل 3 شهر تلفن طراح

گوگل طراح تلفن

به نظر می رسد برای اضافه کردن برخی از تلفن های متوسط به خانواده پیکسل.

زیر شایعه از اوایل این سال مورد پیکسل متوسط هند, صدای جیر جیر از سریال leaker رولاند Quandt به ما می دهد کمی بصیرت به انتظار برای سال آینده را با هدف قرار دادن است.

با توجه به Quandt که بسیاری از نشت تایید شده زیر کمربند خود, گوگل کار بر روی دستگاه “تلفن همراه” است که قابل اجرا بر روی تراشه Qualcomm گل میمون 710.

دستگاه را در نیمه اول سال آینده منتشر شد و گوگل فقط آغاز شده است کار بر روی آن.

در حالی که Quandt speculates که این دستگاه می تواند تلفن پیکسل، او به هر گونه اطلاعات خاص در مورد آنچه که این دستگاه، غیر از گفتن آن را “همراه” ادعا نیست. گفت: به نظر می رسد بعید است که گوگل کردن قرص معامله آن را فقط قرار داده است (unceremoniously) قرص بخش از وب سایت خود را اندیشه yanked.

گیریم که دستگاه رولاند Quandt شنیده مورد پیکسل جدید در واقع است، می تواند باشد نسل پیکسل متوسط دوم. اول نسل در ژوئیه و یا اوت امسال وارد این گزارش می تواند، بازار به طور خاص هدف قرار دادن هند و دیگر توسعه.

این در اوایل در چرخه توسعه همه چیز هنوز در شار، بنابراین حتی اگر این شایعه در نقطه پروژه می تواند هنوز تغییر و یا حتی در آینده تعطیل است.

گل میمون 710 تراشه Qualcomm جدید برای دستگاه های “بالا متوسط” است. این هدف به ارائه عملکرد بالا و یکی از ویژگی های غنی تنظیم دو تلفن است که در حدود $400-$ 500. دیدن 8 Xiaomi سکته قلبی اولین گوشی است که با گل میمون 710 در هیئت مدیره است.

سلف به 710 گل میمون 660 گل میمون در Vivo X 21 نوکیا به همراه 7، Xiaomi Mi 3 یادداشت های HTC U12 زندگی است.

در مقایسه با 660 گل میمون 710 را بهبود عملکرد قابل توجه، 30 درصد کاهش مصرف باتری و پشتیبانی از پیشرفته ماشین یادگیری و ویژگی های هوش مصنوعی دیگر.

پیکسل های قبلی گوشی های همه بالا پایان، با برخی از تغییرات خیلی بزرگ پیکسل 2 تست حد 1000 دلار شده است. دستگاه پیکسل است که مبادرت به فروش برای نیمی از آن را تا حد زیادی می تواند گسترش گوگل سخت افزار رسیدن، که هزینه انباشته تا فشار بر تولید کنندگان اندیشه.

خواندن بعدی: پیکسل متوسط معنا می کنید؟

آنچه شما را از این شایعه را? شما علاقمند به پیکسل متوسط باشد؟