چگونه به ویرایش عکس زنده بر روی آی فون خود را

عکس های زنده اساسا سه فایل های دوم فیلم است — 3D مطبوعات عکس و تماشای آن حرکت می کند. چیز خنک است که هر چند، شما می توانید آنها را در برنامه عکس ویرایش درست مثل هر عکس آنها است. در اینجا این است که چگونه به ویرایش عکس های زندگی خود و همچنین تغییر کلیدی عکس و ویدیو طول و تبدیل آنها به فرمت های مختلف.

نحوه ویرایش محصول رنگ و کنتراست از شما زنده عکس

اپل واقعا سخت به عکس های زنده را به عنوان ساده و آسان برای کار با را به عنوان تصاویر منظم تلاش کرده است. با وجود داشتن دوم سه فیلم در فایل، ابزار ویرایش در نرم افزار عکس ها به صورت عادی کار تعبیه شده.

عکس زنده در برنامه عکس باز, و سپس گزینه “ویرایش” را ضربه بزنید.

استفاده از محصول فیلتر و تنظیم ابزار برای ایجاد تغییرات شما می خواهید. ویرایش های شما را به عکس و ویدیو استفاده می شود. ما نمی خواهد به جزئیات در این ابزار اما راهنمای ما برای برداشت و ویرایش عکس ها در آیفون و یا iPad برای کامل و مفید را بررسی کنید.

مرتبط با: “انجام می شود به آنها را ذخیره کنید” به محصول چگونه و ویرایش عکس ها در آیفون اپل

وقتی که شما شاد با تغییرات و یا ضربه بزنید.

چگونه برای تغییر اصلی هنوز کلید عکس و ویدیو طول

تصویر زنده عکس (هنگامی که شما فقط در آن به طور معمول به دنبال آنچه می بینید) نامیده می شود “عکس کلید” و در صورت تمایل می توانید آن را تغییر دهید. پس از همه شما رو چند ثانیه ارزش فریم به بازی با.

این برای آن شرایط است که شما فقط هنوز لحظه ای را که می خواهید ضبط با قسمتی از ثانیه. یک حرکت نزولی به این است تا شما به دادن برخی از کیفیت فریم ویدئو هستند دقت کمی پایین تر از تنظیم تصویر واقعی. از سایت های مانند فیس بوک کاهش کیفیت تصویر را به هر حال برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی, شما, باید جریمه شود.

مرتبط: چرا شما فیس بوک عکس نگاه بد (و آنچه شما می توانید در مورد آن)

عکس زنده در برنامه عکس باز, و سپس گزینه “ویرایش” را ضربه بزنید.

keyframe جدید را از جدول زمانی زیر عکس انتخاب کنید و سپس دکمه “کلید را عکس” که بالا میآید را ضربه بزنید. اگر می خواهید به مالش دادن طول جدول زمانی که به شما کنترل دقیق تر طول فریم که شما انتخاب می کنید شما می توانید انگشت خود را بکشید.

شما نیز می توانید کاهش مدت فیلم. از دست دادن در هر یک از دستگیره که چپ و راست سر جدول زمانی و سپس کشیدن دو قانون که می خواهید ویدیو را شروع یا پایان.

وقتی که شما به پایان رسید، شیر “انجام می شود برای ذخیره تغییرات”.

نحوه تبدیل عکس زنده به هنوز هم عکس

شما همچنین می توانید تبدیل عکس زنده به عکس هنوز — که باعث می شود فایل بسیار کوچک تر و ساده تر برای به اشتراک گذاشتن — با رفتن به صفحه ویرایش و بهره برداری از گزینه “زنده” اما راه ساده تری وجود دارد.

مرتبط با: نحوه تبدیل آی فون خود را زنده عکس دو هنوز عکس

سر به عکس زنده شما می خواهید برای تبدیل به یک تصویر هنوز و سپس شیر نماد “سهم”.

گزینه “تکراری” از ورقه سهم انتخاب کنید و سپس گزینه “تکراری به عنوان هنوز هم عکس” را انتخاب کنید.

به این ترتیب، شما یک کپی به عنوان عکس های مجموعه جدید را بدون حذف عکس زنده ذخیره کنید.

چگونه برای تبدیل عکس زنده به متحرک GIF

در حالی که اپل منتشر API جاوا اسکریپت، که هر وب سایت می توانید عکس های زنده جاسازی آن هنوز به طور گسترده ای استفاده می شود. اگر شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود را زنده با خود غیر اپل با استفاده از دوستان — و یا فقط آنها را آنلاین–شما بهترین شرط این است که آنها را تبدیل به انیمیشن Gif.

مرتبط با: چگونه به نوبه خود عکس های زنده را GIFs متحرک بر روی آی فون خود را

عکس زنده را باز کرده و سپس تا ضربه تند وشدید زدن.

خواهید دید گزینه اینجا چهار: زنده

  • : فقط منظم زنده عکس.
  • حلقه: قاب ها ها. پس از آن به پایان می رسد، دوباره از ابتدا شروع.
  • گزاف گویی: قاب است که نقش به جلو و سپس دوباره نقش را در جهت معکوس.
  • قرار گرفتن در معرض طولانی: ادغام تمام فریم به تصویر تک به عکس قرار گرفتن در معرض طولانی را تقلید می کند.

انتخاب گزینه های “حلقه” یا “جستن” ذخیره و به اشتراک گذاری عکس های زنده خود را به عنوان قاب های متحرک.


من طرفدار بزرگ عکس های زنده. آنها در حال گرفتن فضای رویداد در راه است که نمی تواند عکس ثابت گاهی اوقات می تواند. حالا شما می دانید چگونه بسیاری از آنها در تولید.