معامله: امنیت مایکروسافت 365 98 ٪ خاموش

 آموزش امنیت سایبری 365 مایکروسافت آموزش امنیت شده است هرگز در تقاضا بالاتر.

شرکت به به دنبال حفاظت از دارایی های خود و مشتریان . این صنعت پررونق است به همین دلیل است که متخصصان امنیت سایبری متوسط حقوق و دستمزد. از $116,000 گزارش است (منبع: CIO).

اگر می خواهید به هنر حرفه ای امنیت سایبری، کامل مایکروسافت 365 امنیت آموزش بسته نرم افزاری بهترین راه برای انجام آن است.

این بسته نرم افزاری عظیم ترکیبی از آموزش امنیت در Office 365، ویندوز 10 و تحرک سرمایه گذاری و امنیت (اورژانس). شما یاد خواهید گرفت چگونه به سرمایه گذاری در سطح خدمات دو تشکل تمام اندازه .

 مایکروسافت 365 آموزش امنیت

به عنوان انفجار از طریق آموزش 220 در سراسر دوره 36 ، شما استاد طیف تکنیک های امنیت سایبر . این شامل تحلیل بدافزار تست نفوذ، تهدید مداوم پیشرفته، تهدید هوش تحقیقات، مهندسی معکوس و بسیاری دیگر.

نه تنها شما می تواند با امنیت دانش پمپ انجام گرفتن، گواهینامه شامل در قیمت کیت یادگیری است. آن است که توسط آکادمی 365 مایکروسافت است که آموزش مایکروسافت، آمازون، دل، دانشگاه پرینستون، و بسیاری دیگر از غول های صنعت به ذکر است تعلق می گیرد.

آموزش امنیت 365 مایکروسافت در یک نگاه:

  • 36 دسترسی دوره امنیت سایبری, 85 ساعت آموزش آموزش & 220 24/7.
  • پوشش امنیتی دفتر 365، ویندوز امنیت اورژانس 10 & امنیت.
  • کشف چشم انداز تهدید سایبری است.
  • خطر مدیریت رمزگذاری اطلاعات حکومت & بیشتر در Office 365 را یاد بگیرند.
  • حفاظت از هویت ویندوز 10 حفاظت اطلاعات دستگاه گارد و بیشتر صحبت کند.
  • آشنایی با مایکروسافت تصدی تحرک & امنیت دریافت کنید.

کامل مایکروسافت 365 آموزش بسته نرم افزاری امنیتی 3.000 دلار ارزش آموزشی است ولی در 98% تخفیف تا یکشنبه ارائه می گردد. اگر به سرعت حرکت می کند شما می توانید دسترسی یک سال برای تنها $49.99 دریافت. نیز وجود دارد تضمین رضایت 15 روز اگر ذهن خود را تغییر دهید.

این دیگر با نام تجاری جدید است که AAPicks مقابله. شاید این دوباره یک روز شاید نمی خواهیم دید. اگر شما به دنبال امنیت سایبری را زرنگ و دانا سپس آن خطر نیست. آمار دکمه زیر برای پیدا کردن معامله.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!