پله در مقابل Oculus رفتن دنده: کدام بهتر است?

Oculus رفتن VR در سر هر کسی با اضافی چند صد دلار دروغ گفتن به اطراف، اما اگر شما در حال حاضر تلفن کهکشان است قرار می دهد؟ یخ Oculus رفتن بهتر از دنده VR است که دو برابر قیمت? بیایید پیدا کردن.

Oculus رفتن چیست و چگونه آن متفاوت از دنده VR است؟

اولین چیزهایی که اول: اجازه دهید بحث در مورد چه یخ Oculus رفتن. به عبارت به عنوان ساده که ممکن است، آن را به طور کامل مستقل VR هدست که اجرا می شود اندیشه است. کاملا قدرتمند مثل شکاف Oculus است — اما نیمی از قیمت هم.

در هسته آن Oculus رفتن است بسیار مشابه VR دنده که همکاری سامسونگ با Oculus VR را به گوشی های هوشمند کهکشان خود است. دنده VR و رفتن Oculus دقیق همان نرم افزار را اجرا کنید–تفاوت اصلی این است که رفتن Oculus خودی خود کار می کند و دنده VR است کاملا شده توسط تلفن.

به عبارت دیگر: یکی روابط تلفن خود را در حالی که دیگر یکی نیست. گذشته از آن، این دو بسیار مشابه است. اگر شما در حال حاضر سامسونگ تلفن نمی (و یکی شدن طرح نیست)، نیز، پس بدیهی است که رفتن Oculus به انتخاب بهتر است می گذرد.

بنابراین، ما عمدتا در انتخاب بهتر برای افرادی که گوشی سامسونگ و گزینه های تند است که دنبال آن هستید. بیایید نگاه دقیق تری به آن جزئیات را.

، احساس، مناسب و سخت افزار

وقتی کنار هم قرار داده، VR دنده هدست بسیار بزرگتر است. چون برخی از سخت افزار داخلی خود و است آن را به اتاق را برای شما به یک تلفن به آن چیزهای آن، منطقی.

رفتن Oculus می توان به بسیار جمع و جور از سوی دیگر از آنجا که همه چیز را به داخل قرار دارد. (زمانی که تلفن در VR دنده است که وجود دارد) نیز کمی سبک تر از چرخ دنده VR باعث میشود که. Oculus رفتن حدود 466 گرم وزن و دنده VR 503 گرم با کهکشان S9 در داخل آن نصب شده است. اگر شما استفاده از S9 + یا 8 توجه داشته باشید این است رفتن به حتی سنگین تر می شود.

که نه مانند معامله بزرگ به نظر می رسد ممکن است اما زمانی که شما بیش از یک پوند وزن بر روی سر خود را بند، آن است که خیلی سریع سنگین میشود. سبک هدست، بهتر است.

هنگامی که آن را به جا می آید هر دو هدست بسیار راحت هستند اما رفتن Oculus ارائه می دهد انعطاف پذیری کمی بیشتر “. به عنوان مثال، آن را با افزودن در فاصله انداز برای کسانی که به پوشیدن عینک است که در آن کمی بیشتر تحت فشار قرار دادند کردن کشتی ها. VR دنده از سوی دیگر قرار فقط کار”با عینک”، اما هنوز هم یک تجربه بزرگ نیست.

اگر شما بود نه نه پوشیدن عینک خود را در حالی که با استفاده از Oculus رفتن، به طور مشابه, شما اینسرتهای لنز آن است که فقط وحشی می توانید برای خرید. نه برای شیشه و هنوز هم همه چیز را می بینید نیاز. عالیه.

سپس تفاوت سخت افزار وجود دارد. دنده VR با استفاده از بلندگوهای گوشی خود برای خروجی صوتی (شما می توانید همچنین لباس earbuds)، که در آن Oculus رفتن بلندگوهای کوچک در دو طرف گوشی حدود که در آن گوش خود قرار می گیرند باید قرار داده شده است. این یک راه حل عالی برای تجربه immersive بدون نیاز به برق وصل کردن سوراخ گوش خود را با earbuds (اگر می خواهید اگر رفتن نیز 3.5 میلی متر جک هدفون) است.

VR تجربه

رفتن هر دو Oculus و دنده VR دقیق همان نرم افزار Oculus را اجرا کنید و دسترسی به همان Oculus بزرگ می کنند. بنابراین رابط است همان، عناوين موجود یکسان است — به هر حال، تجربه تقریبا یکسان است.

در نتیجه، هر چیزی شما را در یک خرید نیز بار دیگر در دسترس است. اگر شما نسخه قدیمی تر از دنده VR و برداشت یک بازی و یا دو به آن را بررسی، بنابراین کسانی که قابل نصب بر روی رفتن Oculus خواهد بود.

هنگامی که آن پایین می آید به عملکرد، سخت به دو دلیل این واقعا بستگی دارد بر روی تلفن خود است. رفتن هیچ دولا دولا راه رفتن است که آن را به عملکرد می آید اما تنها هم در حال اجرا نرم افزار VR. بسیاری از stuff رفتن همانطور که ممکن است وجود دارد در گوشی خود را پس از قدرت پردازش منحصرا به عمل وظایف VR رفتن در پس زمینه وجود ندارد. همان را می توان برای تلفن خود گفت.

همانطور که تلفن های حتی قوی تر، در حال حاضر، احتمالا، شما به تلفن جدید سامسونگ به VR دنده در آینده قادر خواهید بود. با رفتن Oculus می کند.

نیز وجود دارد که یکی از مزایای قابل توجه است رفتن Oculus بر دنده VR: شما مجبور به استفاده از گوشی خود.

VR پردازنده خیلی شدید، بنابراین می تواند واقعا کشتن باتری گوشی خود را اگر شما استفاده از آن برای هر طول زمان طولانی است. اگر عمر باتری گوشی خود را برای شما مهم است، و بنابراین، دنده VR فروش دشوار است. به علاوه، آن فقط به طور کلی گوشی خود، که نوع آزار دهنده است روابط — به خصوص اگر می خواهید اجازه دهید شخص دیگری VR حرکت کردن می دهد اما می خواهم به استفاده از تلفن خود را در حالی که انجام می دهند.

Oculus رفتن، از سوی دیگر این مسئله را ندارد. از آنجا که آن کاملا خودکار است، تقریبا هیچ ربطی به گوشی شما است. شما هنوز هم باید در استفاده از نرم افزار Oculus به آن را راه اندازی, اما آن همه از خود نرم افزار اجرا می شود.

بیشتر به قرار دادن این را به چشم انداز, اجازه دهید بحث در مورد هزینه. Oculus یخ 200 $ برای نسخه 32 GB بروید. دنده VR retails برای $120، هر چند شما اغلب می توانید پیدا آن در حدود 100 دلار. دنده VR ممکن است نیمی از هزینه Oculus رفتن، اما زمانی که شما فکر می کنم چقدر رفتن تحت هود خود بسته بندی شده است، آن را به راحتی می شود ارزش.

علاوه همانطور که قبلا گفته ام: این گوشی خود استفاده نمی کند.

بنابراین، اگر شما در حال حاضر VR دنده نمی آید به آن, — شانس شما رو freebie هنگامی که شما برداشت تا تلفن کهکشان جدید است — و شما دنبال آن هستید به VR, رفتن Oculus انتخاب روشن است. اگر شما در حال حاضر دنده VR و صرف زمان زیادی را با خود گوشی به هدست پر شده، و به همین ترتیب، Oculus رفتن یک راه حل عالی برای آزاد کردن تلفن و هنوز تجربه VR آشنا شدن است. برنده است.

اگر شما در حال حاضر VR دنده و خودتان آن را که اغلب با استفاده از آن را پیدا کند در طرف دیگر سکه که، احتمالا ارزش رفتن برای رفتن Oculus نیست–بنابراین شما احتمالا هر بیشتر استفاده از آن نیست آن عملا تجربه همان (?) است.