شایعه سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 اوت آشکار شود 9

  • 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ می تواند باشد رسما نشان داد 9 اوت گزارش جدید اما تایید نشده، ادعا می کند.
  • مطلب بعدی در سری کهکشان توجه داشته باشید ممکن است در نیویورک اعلام کرد که سامسونگ “Unpacked” رویداد را فشار دهید.
  • همان ادعاهای گزارش 9 توجه ارتقاء دوربین و پردازشگر داشته باشد.

ما ممکن است کمی بیش از دو ماه دور از آشکار رسمی 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ. گزارش جدید از بلومبرگ با استناد به منابع، مطلب بعدی در سری توجه داشته باشید کهکشان بزرگ در 9 اوت در آخرین سامسونگ “پايه” مطبوعات رویداد در نیویورک پرده برداری کرد. که حدود دو هفته زودتر از این رویداد در اوت 2017 برگزار شد نشان داد که ابتدا 8 توجه داشته باشید کهکشان است.

همان نیز ادعا می کند که 9 توجه به دوربین ارتقاء همراه با پردازنده ارتقا از Qualcomm شامل گزارش. داستان هر جزئیات بیشتر ارائه نکرد اما این احتمال است که پردازنده گل میمون 845, که بهبود در مقایسه با تراشه گل میمون 835 داخل 8 توجه داشته باشید کهکشان می تواند باشد. تا آنجا که به دوربین، احتمال دارد که 9 توجه به راه اندازی دو سنسور عقب داشته باشد و ویژگی های متغیر دیافراگم است که در سری S9 کهکشان یافت می شود ممکن است شامل است. گزارش 9 توجه فروش در پایان اوت فیزیکی ممکن است، اما افزود که قاب زمان تغییر می گویند.

اوایل این هفته، شایعه تایید نشده ادعا سامسونگ تصمیم گرفت کمی تاخیر پرتاب 9 توجه به علت تغییر در طراحی گوشی به طوری که آن می تواند کاهش ضخامت شیشه است که محافظت از OLED خود نمایش توسط 0.5 میلی متر.