پیام نهایی از جاشوا Vergara

https://www.youtube.com/watch? v = 8PGFGI5Ifyc & ویژگی youtu. =

هی بپرسید آن جاشوا Vergara آنچه در همه درحال است? من حدس می زنم من باید فقط شروع این راه من سعی می کنم برای شروع ترین چیز در زندگی من-با قدردانی. بله، این پست آخر من در اندیشه اقتدار است و من بسیاری از احساسات من کردن در ویدیو بالا دراز. واقعا وجود دارد چیزی می گویم که اندازه کافی را بیان عشق من برای مردم در این تیم و بنیانگذاران دارسی و درک. تقریبا شش سال پیش ما هم کاملا به طور تصادفی یافت — به عنوان بسیاری از من خواسته اند چگونه من حتی که قدرت اندیشه به پایان رسید تا در داستان در اینجا سهم می تواند.

یک نرم افزار تصادفی یک تماس تلفنی، یک بررسی. بقیه تاریخ است.

به عبارت ساده، آن نعمت غیر مترقبه. من بین شغل و در حالی که جستجو برای من محل بعدی را به کار, دو تا تصمیم می خواستم گردیم به نوشتن. در آن زمان من تفننی در دکلمه شعر برداشت تا عکاسی به عنوان یک سرگرمی و وبلاگ خودم که stuff تصادفی هم نوشتم در بودند. کشف “اگر آن را فقط برای مقالات یک یا دو هفته, چرا؟” زیرا اجرای بسیار بیشتر از پیش بینی معلوم که واقعا ساده و بی تکلف، در نهایت، تصور می شد. همانطور که همه شما می دانید آن را به صدها فیلم در طول سال روشن. و این همه را با تماس تلفنی در وسط شب از دارسی و که یک نرم افزار آغاز شده.

دارسی واقع بود از بالاترین test قطره بازدید در یوتیوب کانال را در آن ساعت فیلمبرداری. آن در نظر عبور از گارد، من حدس می زنم. در انجام نه تنها بررسی، مقایسه، و تفسیر، بلکه دسته مختلف قطره رفت. در اپل کاهش یافته است، آنهایی که HTC، سونی Xperias, قرص و تلفن ال جی، کلاسیک. برای ثبت — آنها همه خام و واقعی. ما آسیب دیده هر دستگاه تا حد در دوربین دیده می شود و آن را همیشه به درد شکستن به خصوص شیشه در هر صفحه.

از آن زمان، من به دانستن این گروه دیوانه از مردم باور نکردنی پر برکت شده اند. من eternally برای دوستی اینجا که قدرت اندیشه و من افتخار می کنم تمام کاری که ما انجام شده، به خصوص در ساختمان کانال یوتیوب داشتم سپاسگزارم. پس از همه، آن آغاز فروتن بود و در حال حاضر بیش از 3 میلیون مشترک قوی هستیم.

که بدیهی است که منجر به نمایش دیگری از قدردانی شما همه خوانندگان و بینندگان (و شنوندگان، #AAPodcast) که توسط ما در طول سال گیر کرده اند. با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم برای همه از حمایت و چسبیده با این بچه فیلیپینی تازه کردن اولین کار خود را پس از کالج. با تشکر از شما برای هر مانند و نظر (خوب یا بد) فلفلی در طول، و با تشکر از شما برای کمک به من در رسیدن به نوع مخاطب که من امروز. در بسیاری دیگر از احساسات من در فیلم است که حس می کند چرا که واقعا راه من از بیان جزئیات. اما هر چند من هنوز شما را به تماشای تشویق من می خواستم به این در اینجا نوشتن برای خوانندگان.

همانطور که برای آینده — من هنوز هم دوست دارم این کار را انجام. مطمئنم که در ما مربوطه به جلو، JV و AA در نهایت عبور خواهد شد مسیر حرکت می کند. آن زمان فقط برای دیدن چه نوع از مسیر من به خودم کنده کاری می کردن من است. امید شما روی علاقه من و آنچه من انجام در اینجا به یاد داشته باشید. اما حداقل من امیدوارم که شما به یاد داشته باشید که نام من. چون من به سختی پیدا کنید — فقط قرار دادن نام من در جعبه جستجو.

من دوستت دارم. و با تشکر از شما برای همه چیز.