رنگ های گوشی های هوشمند مهم است؟ -اندیشه اقتدار

دوم نگاه تلفن خود را. چه رنگی است؟ سیاه و سفید? سفید?

به احتمال زیاد یک یا دیگر است. سیاه و سفید و یا هر چند گاهی شرکت های دچار وسوسه کردن مصرف کنندگان با رنگ ویژه، نسخه محدود به طور کلی محبوب ترین گزینه است که راه اندازی، سفید — که آنها را تشویق می کند برای خرید یک دستگاه که هیجان زده در مورد قبلا نبودند.

 پیکسل 2 XL

هر دو پیکسل 2 و پیکسل 2 خیلی بزرگ را در گزینه های رنگ “خاص” است که بسیار محبوب تر از مدل های استاندارد سیاه یا سفید آمد. اگر شما سعی در قاپیدن “پنگوئن” پیکسل 2 خیلی بزرگ حتی چند ماه اول پس از راه اندازی شد، شما به احتمال زیاد با یک کیف پول کامل و سوزان دور از ناامیدی می افتاد.

چرا این است؟ خوب، نسخه “پنگوئن” پیکسل 2 خیلی بزرگ متفاوت است. اکثر دستگاه های تنوع رنگ هستند فقط یک سایه. این گزینه هر دو سیاه و سفید و حتی مخلوط با دکمه نارنجی روشن استفاده می شود. که تفاوت آن چنان محبوب ساخته شده است.

مردم عشق منحصر به فرد بودن — آن را چرا ما hairdos مختلف، پوشیدن لباس های مختلف، و لذت بردن از سرگرمی های مختلف. هر آی فون ممکن است در سیاه و سفید، سفید، طلا، و گاهی قرمز, اما هنوز هم وجود دارد یک بازار برای هزار نفر با رنگ های مختلف و طرح های (بیشتر که بیشتر از لوازم آرایشی و بهداشتی از محافظ هستند). همه ما نیاز ذاتی به بیان فردیت ما را در راه های مختلف است. تولید این را درک کنند و به آرامی تغییر شده اند به معرفی گزینه های رنگ بیشتر.

 ساعت OnePlus 5 قرمز گدازه

OnePlus است یک مثال کامل از یک شرکت است که می داند که چگونه به استفاده از رنگ های اضافه شده به اعتیاد به مواد مخدره را زنده نگه دارید. راه اندازی که ساعت OnePlus 5 فقط سیاه و سفید آمد. فقط دو ماه بعد، شرکت را تا مقدار باور نکردنی از اعتیاد به مواد مخدره در رسانه های اجتماعی راهنمایی چیزی جدید در آینده ساخته می شده. آن چیز جدید بود رنگ جدید، ماسه سنگ سفید. سپس نسخه جنگ ستارگان بود. سپس مدل گدازه قرمز که تنها چند ماه قبل از راه اندازی OnePlus 6 از زندان آزاد شد.

OnePlus چگونگی اعتیاد به مواد مخدره رفتن OnePlus

در قفسه نگه داشتن مخاطبان خود می داند. به خصوص اگر منحصر به فرد هم اگر جدید، مردم توسط حتی ساده ترین چیز هیجان زده. OnePlus تلفن خود را در ذهن مصرف کنندگان ظاهر برای همیشه با رنگ ها و پس از اتمام نگه می دارد. بدون شک 6 OnePlus در رنگ های جدید بیش از چند ماه، آینده بیش از حد انتشار آن خواهد شد.

دو روند بزرگ بصری در سال 2018 وجود دارد: “تمام صفحه با تحقیقات” طراحی و انتخاب رنگ منحصر به فرد. بیایید نگاهی به برخی از نمونه هایی از گذشته شش ماه یا بیشتر.

سامسونگ کهکشان S9 در یاس بنفش بنفش

 سامسونگ کهکشان S9 پلاس

در حالی که سامسونگ برای انتشار انواع رنگ چند دستگاه آن شناخته می شود، آن را تقریبا همیشه به چیزی ساده، مانند آبی آزاد. نه این سال است. هر چند این رنگ پان تون هست یاس بنفش بنفش کهکشان S9 بسیاری از اعتیاد به مواد مخدره در اندیشه جامعه برانگیخت. ظریف است و نسبتا ساده است، اما حتی این حد خروج از طرح های رنگی معمولی سامسونگ مردم خیلی هیجان زده شدم.

Huawei P20 در گرگ و میش

 P20 Huawei طرفدار

فقط چند ماه بعد، Huawei P20 در گرگ و میش راه اندازی شد. این حرکت از هر چیز ما را قبلا دیده بودم. شیب دو تن مردم فقط به عنوان هیجان زده به عنوان چشم انداز سه دوربین ساخته شده. این مدل به یک ضربه بزرگ شد. من چند نفر را در سان فرانسیسکو اگرچه حتی به لحاظ فنی در ایالات متحده در دسترس است تاب این مدل را دیده ام. که فداکاری است.

6 OnePlus در آینه سیاه و پودر سفید 6 OnePlus

“/>