در حال حاضر سه نسخه از اوبونتو در مایکروسافت فروشگاه اینجا چرا جستجو

برای اوبونتو در مایکروسافت فروشگاه و شما خواهید دید سه نسخه وجود دارد: “اوبونتو 16.04″، “اوبونتو 18.04” و “اوبونتو”. این به این معنی شما می توانید نصب نسخه LTS یا همیشه آخرین نسخه LTS را داشته باشد.

ما به شما نحوه نصب و استفاده از لینوکس هم زدن پوسته ویندوز 10 نشان دادم اما تو به یک توزیع برای استفاده را انتخاب کنید. متعارف برنامه ای برای اضافه کردن هر نسخه طولانی مدت انتشار (LTS) اوبونتو به مایکروسافت فروشگاه و کاربران توانایی تصمیم می گیرید که نسخه خواهند دادن — از این رو لیست جداگانه.

به طور خلاصه:

  • نصب اوبونتو 16.04 به شما می دهد نسخه اوبونتو در آوریل 2016 موسوم Xenial Xerus است که به روز رسانی امنیتی تا آوریل 2021 منتشر شد.
  • نصب اوبونتو 18.04 به شما می دهد نسخه اوبونتو در آوریل 2018 موسوم بیونیک بیش از حد، که به روز رسانی امنیتی تا آوریل 2023 منتشر شد.
  • نصب اوبونتو، بدون شماره، به معنی شما همیشه باید به LTS آخرین انتشار. نسخه LTS جدید هر دو سال یک بعدی در سال 2020 باید معنی می آید.

این تغییر باعث می شود چیزهایی که خیلی ساده تر از وقتی که اوبونتو 18.04 در فروشگاه ویندوز ماه گذشته راه اندازی شد. که آن نقطه 16.04 اوبونتو بود به نام “اوبونتو،” بدون شماره، به عنوان مخالف “اوبونتو 18.04.” اکثر مردم به احتمال زیاد قادر به انتخاب نام ساده خواهد شد بنابراین باعث می شود که این نسخه به روز باید همیشه حس.

اما برخی از مردم می رویم به خواهید محيط توسعه خود را به نسخه های بدون هشدار، زیرا که ممکن است شکستن. برای آن دسته از کاربرانی با نسخه بهتر است.

این ممکن است کمی گیج کننده است، اما آن نیز مردم برخی از انعطاف پذیری مورد نیاز می دهد “. تشکر از ما به بمدت که MSPowerUser که برای اشاره به این که به همه ما.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.