گل سرسبد آن واقعی به زودی است?

 پیدا کردن آن 7.

  • X یافتن آن توسط تولید کننده میله میله به آن شاخص مناسب اول چند سال طعنه شده است.
  • دانلود آن را پیدا کردن دستگاه ارائه VOOC شارژ سریع تصاویر و 50MP صفحه QHD در سال 2014.
  • شرکت است که از متوسط و متوسط بالا های متمرکز شده است.

گل سرسبد آن پیدا 7 مسلما نام تجاری چینی در نقشه نمایشگاه تعدادی از فن آوری بسیار خوب قرار داده است. آن سال بوده است از ما گل سرسبد واجد شرایط از آن هر چند دیدم اما رسد X پیدا کردن آن در حال آمدن است.

شرکت تصویر تیزر در آن مشخصات Weibo، با نام “X یافتن” را منتشر کرده است (h/تی: من هوشمند قیمت ). با توجه به ترجمه Google پست اشاره اصطلاح “گل سرسبد آینده” بیش از حد. نام تجاری تلفن همراه نیز عکس مشخصات خود برای یافتن X’ نیز تغییر کرده است.

 فکری برای آن پیدا X.

Weibo. com/آن X را پیدا تیزر تصویر.

ما هر گونه نشت عمده مربوط به X یافتن آن را ندیده اما ما در حال انتظار گل میمون 845 تراشه, دوربین دوگانه تنظیم و علامت تجاری آن است VOOC ثابت متصل, برای شروع.

 مشخصات آن را در Weibo.

آن Weibo.com/oppo عکس نمایه جدید در Weibo.

راه حل زوم منحصر به فرد این شرکت، نشان داده در MWC 2017 در شاخص جدید نشان داده می شود؟ سپس به آن 5 x زوم گوشی های هوشمند دوربین های دو فعال توسط منشور نشان داد.

آن را به صورت شاخص های برش لبه?

 پیدا کردن آن 7.

آن پیشینه جامد از آوردن داغ فناوری به سری پیدا است. آن پیدا 7 پیوستن G3 ال جی در داشتن QHD وضوح صفحه نمایش خود را به ویژه به نمایش 1440 p در سال 2014 تحویل داده. این گوشی نیز ارائه شده VOOC ثابت وصل، 75 درصد ظرفیت این ادعا که در 30 دقیقه. سپس توانایی بسیار خوب برای نرم افزار تلفن به اونا؟ از 50MP عکس ها از دوربین اصلی 13MP وجود داشت.

دیگر از 2014 را N3 (شامل دوربین در پیچ و تاب)، آن گیر است تا حد زیادی به سطح بودجه دستگاه ها یا تلفن های متوسط بالا. این شرکت منتشر، گل میمون 660 toting R15 تخصصی, کاملا چه اندیشه مقام بود Imel دیوید بود به دنبال در یک گوشی هوشمند… بررسی F5 آن مقاله مرتبط “/>