چگونه ما فعالیت های آنلاین Tracked و مشاهده شده

است ممکن است برای رسیدن به حریم خصوصی در این زمان مدرن است؟ تقریبا در هر app در تلفن ما برخی از الگوریتم ردیابی است که به نظارت بر فعالیت های آنلاین ما کمک می کند است. درخواست برای برنامه به جایی که ما هستند فقط برای ما را به ادامه با استفاده از نرم افزار همان بازی می یا برنامه های کاربردی دیگر که مورد علاقه ما بپذیریم.

با این وجود, سیستم فن آوری عصر جدید خیابان که در آن تقریبا تولید کرده است هر یک از فعالیت های ما را می توان ردیابی از طریق ابزارهای الکترونیکی ما, نیز, این انتقادات به چیزهایی که ما که می گویند و نیز حاضر می توانید لیست محل.

ابزار یا دستگاه های مانند آیفون سیری و نیز آمازون الکسا ما روز به روز به فعالیت تولید می شوند. حتی اگر شما از این واقعیت آگاه نیستند یا احتمالا شنیده اما این ایده را دوست دارید، شما در حال تماشا. کاربردی که استفاده می کنیم, تلویزیون را نشان می دهد که تماشای ما مانند netflix بکشد, در تنظیم مکان ما را پیدا و نظارت بر فعالیت های ما هستند.

علاوه بر این، یکی از راه های ما ما را ردیابی و یخ را از طریق تلویزیون را تماشا می کردند می دانم که می آید به عنوان “بعد تماشای برنامه.” این استراتژی یو پی اس رخ می دهد با توجه به این واقعیت است که الگوریتم است که صرفا نظارت بر آنچه شما را در گذشته تماشا وجود دارد و این دائما را شما نوع تلویزیون را نشان می دهد که شما علاقه مند اید

ردیابی نوع تلویزیون نشان می دهد که ممکن است مورد علاقه شما هستند هنوز در کالیفرنیا چیزی llous اما یک سوال است که ما نیاز به اندیشیدن بر است هستیم چقد هنگامی که ما گشت و گذار در شبکه جهانی وب از طریق گوگل?

گوگل موتور جستجو است که تقریبا هر داده است اما با این حال، مهم است بدانید که هر بار که شما ورود به فیس بوک که آنلاین جستجو در گوگل است که می خواهید به نگه داشتن شما کمین است.

شما همچنین باید در ذهن است که تلفن شما برخی از جیپیاس محل سیستم است که می تواند کمک به سایت های مختلف مانند گوگل و فیس بوک برای دسترسی به محل شما در هر نقطه در زمان.

اعطا به تحقیقات پیو اخیر ما تعداد زیادی از مردم در ایالات متحده است که دارم به شخصا کنترل بیش از که می توانید دسترسی سریع به اطلاعات حیاتی را ببینید. حدود 74 درصد از مردم در ایالات متحده در مورد حفظ حریم خصوصی خود مراقبت. با این حال، این تحقیق با توجه به اطلاعات درز است که ارائه شده توسط ادوارد Snowden در سال 2013 در مورد مقلد جاسوسی بود.

Snowden در مصاحبه ای گفت که

تنها چیزی که مانع فعالیت های دولت نظارت دارد سیاست ها ” Snowden اظهار داشت که “ همه از این تنها در خدمت منافع ملی با خارجی اطلاعات شامل، که نیز خود را در نظارت داخلی برای نظارت بر فعالیت های مردم “حریم خصوصی

منطقه مهم زندگی است و باید این را به مقامات بالا از گرفتن اطلاعات حیاتی آنلاین بدون توقف اجرا است ما رضایت. آنها باید سیاست های اجرا شده برای محافظت از ایمیل و همچنین دیگر فعالیت های آنلاین در گوگل است.

همچنین، شرکت های و موسسات باید اطلاعات دقیق در مورد چیزهایی که ما به خرید بدهد. در چه خصوصی فعالیت های خود هستند، مربوط بودن تنها بدان معنی است که شما نمی خواهید اطلاعات شخصی شما و فعالیت های خصوصی و همچنین احتمالا ایمیل های شما.

دیگر حریم خصوصی مسائل مرتبط با گوگل

یکی دیگر از موضوع حریم خصوصی نگرانی عمده است که نام خود را در گوگل پیدا می کند. مهم است بدانید که در حال حاضر در اتحادیه اروپا، داده ها حفاظت سیاست است که اجازه می دهد تا هر کسی به درخواست گوگل به حذف هر گونه اطلاعات است که می تواند برای آنها ترسیم.

با این وجود، این ممکن است، اما همچنین موتور جستجوی اقتدار به رد درخواست تجدید نظر بر اساس سطح برجسته است فرد است. علاوه بر این، گوگل حقوق برای حذف اطلاعات مهم در مورد کلاهبرداری مالی، انجام کیفری یا عموم مردم از مقام دولتی.

این حرکت با هدف اجازه افراد مختلف به حقوق حریم خصوصی بیشتر است. با این حال، مردم باید همان حقوق و سیاست به اطلاعات خود را محافظت و اجازه می دهد نه تنها مجموعه ای از افراد به اقتدار بیش از مردم دیگر اطلاعات داشته باشند. این نیز پاپ یعنی باید یو پی اس در netflix بکشد باید برای حفظ حریم خصوصی مطلوب مسدود شده.

علاوه بر این، راه های حیاتی به شما ناشناس را هنگامی که شما گشت و گذار خالص وجود دارد. برای حفظ امنیت اطلاعات و فعالیت های آنلاین خود، شما نیاز به پاک کردن کوکی ها در مرورگر خود گوشی و لپ تاپ. شما همچنین می توانید گزینه ناشناس را در مرورگر خود را برای حفظ امنیت شما در هر زمان می خواهید شما را به گشت و گذار خالص استفاده کنید. و بهترین از همه, VPN شما زیردست در حفاظت از خود را آنلاین به من بدهید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید تنظیمات حریم خصوصی در تلفن و لپ تاپ تغییر زمانی که شما نیاز به قرار دادن محل طوری که تنظیمات مکان تنها روشن است; زمانی که می خواهید به بازدید از وب سایت های خرید مختلف مانند آمازون نیز از فیس بوک وارد سیستم شوید. با این اقدامات کاربردی مانند فیس بوک مکان فعلی خود را دریافت کنید و فعالیت های آنلاین خود را ردیابی کنید.