شما آیفون شما تنظیم باید به پاک کردن همه چیز پس از 10 اشتباه كد حدس

آی فون خود را به حذف همه چیز پس از ده رمز عبور اشتباه حدس است که یک ایده بزرگ از دیدگاه امنیتی را می توان. مگر آنها واقعا, گرفتن کسی دزد تلفن نمی دسترسی به داده های شما واقعا خوش شانس.

اما برخی از افراد عصبی قابل درک در مورد کودک (یا بزرگسال نابالغ) طور تصادفی پاک کردن همه چیز است. جان گروبر, شجاعانه سنگ اسمانی بزرگ، نوشتن برای اشاره می کند که این احتمالا نمی خواهد اتفاق می افتد:

من به حال هیچ ایده تا زمانی که من به آن نگاه آخر, اما آن را تبدیل کردن این ویژگی است بسیار هوشمندانه از در متوجه شد و بسیار بعید است که بچه ها یا خر نر نوشیدن رفقا تا کنون آن آغاز می کند. پس از تلاش ناموفق پنجم iOS نیاز اتمام زمان 1 دقیقه قبل از شما را دوباره امتحان کنید. در این مدت تنها چیزی است که شما می توانید تماس های اضطراری 911 قرار مي دهند. بعد از 6 تلاش شما تایم 5 دقیقه. پس از 7 15 دقیقه. که آن را بیش از 3 ساعت به 10 passcodes نادرست این وقفه تشدید می شود.

اگر می خواهید به فعال کردن این ویژگی سر به تنظیمات > لمسی شناسه/صورت شناسه & كد و فعال کردن “پاک کردن داده ها،” همانطور که در بالا نشان داده شده.

اگر شما رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ زیرا هیچ راهی برای دور زدن رمز عبور از دست رفته شما نیاز به آی فون خود را به هر حال، پاک کردن. تنها چیزی که به شما دست آوردن با این ویژگی ترک کردن یخ زمان بیشتری به شما رمز عبور را به یاد داشته باشید، اما آن را قادر می سازد شما عملا غیر ممکن است برای هر کس دیگر به دست آوردن دسترسی با وادار کردن حیوان را. اگر شما واقعا نگران این پشت آی فون خود را به طور منظم.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.