مجلس سنا کالیفرنیا حاکم FCC عبور خود بی طرفی شبکه لایحه

 بی طرفی شبکه ویکی پدیا ممنون

  • کالیفرنیا مجلس سنا رای فقط به تصویب لایحه ای که به قوانین بی طرفی شبکه را برای Californians قرار داده است به چالش می طلبد.
  • این لایحه به احتمال زیاد نیز را مجمع دولت و تبدیل به قانون.
  • اگر این قانون آن می خواهد در سرپیچی مستقیم از قوانین FCC است که در ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

عصر روز گذشته سنای کالیفرنیا تصویب لایحه خالص بی طرفی است که نه تنها قوانین دوران اوباما در محل قرار داده است اما همچنین دسته سه تایی تنگ در چگونه مربوطه شهروندان دسترسی به اینترنت کنترل می تواند قرار داده است.

این لایحه از طریق مجلس سنا رأی 23-12 از طریق ARSTechnica به تصویب رسید. انتظار می رود، 23 ayes از دموکرات ها آمد و آمد 12 noes از جمهوری خواهان.

شدن قانون کالیفرنیا، بیل، هم سر به مجمع دولت دموکرات کنترل می شود و در نهایت دو فرماندار براون، همچنین حزب دموکرات. به این ترتیب، به احتمال بسیار زیاد است این لایحه تبدیل به قانون در کالیفرنیا، دولت سوم بزرگترین در مقاله مربوط ایالات متحده

بی طرفی شبکه مفهوم اینترنت باید رایگان و باز باقی می ماند و درمان بیشتر مانند ابزار عمومی از سازمانی صرفا تجاری است. قوانین دوران اوباما بی طرفی شبکه توسط FCC در دسامبر سال گذشته رای داده بود و خارج می شود قانون فدرال در ماه ژوئن.

هیئت FCC از افرادی که به مواضع خود رای هستید و لازم نیست که منافع عمومی به حساب با تصمیم گیری آنها را تشکیل شده است. رهبر FCC — Ajit Pai تصویر بالا — به موقعیت توسط رئیس جمهور تهمت با هدف خاص از قوانین بی طرفی شبکه از بین بردن منصوب شد.

اگر این قانون ایالت کالیفرنیا رای دریافت, طرفداران بی طرفی شبکه که Isp که FCC قوانین فدرال از ایالات فردی جایگزین استدلال می کنند نگران هستند. با این حال، FCC فقط قدرت های خاص خود را بر روی اینترنت پهن باند است که استدلال مطرح کردن می تواند محدود.

ایالات فردی قادر به کشتی بی طرفی شبکه FCC هجوم راست است؟

اگر این مورد است، سپس هر دولت می تواند تصویب قوانین بی طرفی شبکه خود و isp ها خیاط محصولات خود را برای دیدار با قوانین هر ایالت فردی داشته باشد.

در حالی که قوانین فدرال که FCC فقط رای پایین مربوطه ممنوع از مسدود کردن و یا throttling وب سایت های خاص و یا اضافی برای “خط” شارژ اینترنت این لایحه کالیفرنیا را حتی بیشتر می رود: آن نیز ممنوعیت معافیت پرداخت داده کلاهک را قرار می دهد. این isp ها از نشت جریان داده های پهنای باند ممنوع خواهد بود و سپس به کلاه وصل; به عبارت دیگر شرکت ها ی مربوطه به ارائه تنها اطلاعات پهنای باند نامحدود آن زور.

سایر ایالات در ایالات متحده از جمله نیویورک و اورگان، باید اسکناس های مشابه در آثار.

بعدی: تا بی طرفی شبکه پایان خود نزدیک می شد، ورایزون برخی از مشتریان داده کلاه

را نشان می دهد