چرا مردم را انتخاب کنید تا گوشی دیگر

به یاد داشته باشید در حال اجرا را به تلفن حاصل کنید که شما یک تماس را از دست ندهید نمی کنید؟ بله، هیچ کس که دیگر ندارد.

یکی از دلایل تعداد مطلق از گزینه های مردم را برای گرفتن با شما در تماس است: پیام کوتاه، برنامه های پیام رسانی، ایمیل حتی. کسی سوال سریع فقط خواستار انجام دیگر نیست.

ج. الکسیس سرود عاشقانه چند نفری نوشتن برای اقیانوس اطلس، مذاکرات در مورد تاریخ فرهنگ تلفن و چرا آن را در حال افول است. کلید دلیل، به ویژه تماس های اسپم به تازگی، یخ.

اما در دو سال گذشته دلیل مشخص برای من تلفنی به eyeing احتیاط است. شاید 80 و یا حتی 90 درصد از تماس به تلفن من اسپم از یک نوع و یا دیگری است. اگر صدای گوشی من از وزوز در سراسر اتاق در ابتدا من هیجان زده اگر من فکر می کنم یک متن، اما زمانی که آن نگه می دارد، و من می دانم آن است تماس در حال حاضر، من حتی راه رفتن زحمت نیست. گوشی من فقط یک حلقه و یا دو بار در روز, که بدان معنی است که من می توانید هفته تمام بدون تماس تلفنی تک آمدن که من (و یا نرم افزار اپل) حتی می تواند به شناسایی, چه می خواهید را انتخاب کنید تا.

از آنجا که این بدان معنی است که شما می توانید تماس با مردم و انتظار آنها را انتخاب کنید تا این نوع sucks،. دلیل این است که من همیشه متن کسی قبل از فراخوانی پرسیدن که آیا “آن زمان خوبی برای بحث است.

اما اگر می خواهید پاسخ تلفن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد اسپم چند چیز شما می توانید سعی کنید وجود دارد. شما به طور خودکار می تواند تماس های اسپم در آی فون خود را، و در اندیشه مسدود. اگر شما از تلفن ثابت شما می توانید خودتان را به رجیستری را صدا نمی, اما کمک خواهد کرد که تنها اضافه بسیار.

هیچ یک از این می رویم برای جلوگیری از تماس های اسپم، معنای مردم aren ‘ ŧ رفتن به هیجان زده به بلند کردن تلفن های خود را دوباره هر زمان به زودی. متن قبل از تماس اگر که شما ناراحت می کند.