چگونه گفتار TunnelBear گروه علوم کدو اشکالات

توسط دیوید هجده-خرس-ough

است چرخه اشکال نرم افزاری چیزی کنجکاو و قابل توجه است. از سنین پایین، آنها را برای مخفی کردن و ها گذشته حتی ترین ماهر و دانا از توسعه دهندگان مدیریت. آنها ممکن است وضع خفته و منتظر زمان مناسب به نظر می رسد، و یا اغلب، پریدن از فرایند به فرایند به عنوان وابسته تغییر تا در نهایت، اجرا amok آشیانه اشکال یافت می شود. به عنوان اشکالات به تیز کردن استعدادهای خود را در حال حاضر قابل توجهی پیدا کردن و حذف آنها است، اما در هزینه بالقوه کاهش پایین تولید برنامه برای توسعه دهنده نرم افزار اشکالات بون و بار است.

اگر شما خواهد شد، به عنوان ما به کشف دنیای جذاب از اشکالات و چگونه ما بی باک تیم از مهندسان پشتیبانی و تست نه تنها لانه آفات کمی بازیگوش، اما کاتالوگ و حذف آنها را از ما تولید می سازد به ما بپیوندید. ما به شما، زندگی اشکال ارائه.

شناسایی و پیدا کردن اشکالات

برای پیدا کردن test و پروژه های تعمیر، شما نیاز به یک تیم اختصاص داده شده. بسته به اندازه و محدوده پروژه توسعه دهندگان ممکن است بسته گروه آلفا یا بتا test و درخواست برای انتقادات و پیشنهادات. از ما هرگز قادر به تکرار که داخل TunnelBear می شود زیرا آن را در معرض برنامه های ما را به مردم بیشتر دستگاه های مکان و شبکه برای ایالات متحده، تست مهم است.

از آنجا که آنها را امن، آسان برای استفاده برنامه کمک تعامل با گروه علوم ما در حال حاضر بخش مهمی از فرایند مهندسی ما هستند. با انتشار بتا RememBear جدید ما ما زمینه آن زمان مناسب برای برجسته چند راه گروه علم ما است به ما کمک کند که کدو اشکالات.

تنظیم تونل سرعت

یکی از ویژگی های ما در کار همیشه حال چگونه به شما با اتصال سریع به سرور در سراسر جهان است. سرعت اتصال شما چیزی روی حیله و تزویر برای ما اندازه گیری برای چند دلیل است. بارهای سرور زمان روز در منطقه خاص چگونه نزدیک کسی است که به آنها در حال تلاش برای اتصال به تونل و بسیاری از عوامل دیگر می تواند بر سرعت.

… ما نمی تواند سیاهههای مربوط به استفاده شما را به بالا بکشد و یا مشاهده رویدادهای فنی است که به طور مستقیم به حساب شما

بر خلاف اکثر خدمات گره خورده است، ما می توانیم ‘ t سیاهههای مربوط به استفاده شما را به بالا بکشد و یا مشاهده رویدادهای فنی است که به طور مستقیم به حساب شما گره خورده است. سیاهههای مربوط به استفاده در فرآیند عیب یابی مفید خواهد بود ولی ذخیره سازی داده های این معنی حریم خصوصی کمتر برای مشتریان خود. هنگامی که ما انتخاب بین حریم خصوصی یا اطلاعات بیشتر, ما را همیشه حفظ حریم خصوصی را انتخاب کنید.

برای درک بهتر نحوه بهینه سازی سرعت سرور ما را به چالش ما گروه علوم دو test خود سرعت و گزارش به ما. شهر تست سرعت در مکان های مختلف و سپس ارسال تصاویر به توضیح است که در آن آنها شد و از تونل زنی, ما قادر به دیدن الگوهای که در آن سرعت می تواند در شرایط خاصی بهبود یافته بودند.

لطف test نتایج ما جمع آوری شده، ما قادر به تمرکز بر روی مجموعه ای خاص از سرور برای بهینه سازی. یافته های گروه علوم ما ما ذخیره ماه ارزش تست و تحقیق در مکان هایی بیشتر از ما می تواند خود رسیده اند. ما سپاسگزار برای زمان و تلاش آنها را به این پروژه قرار داده است.

گروه علوم کیست؟

اعضای گروه علم ما از بیش از 30 کشور آمده و به اشتراک گذاری اعتقاد TunnelBear است که اینترنت بهتر زمانی که آن باز است. آنها کنجکاو، مانند گرفتن چیزهای جدا است و مهمتر از همه، می خواهم به TunnelBear بهتر برای همه.

داشتن افرادی باگ با دقت اشاره کردن توسط دستگاه های مختلف تست و نتایج خود را کامپایل ما محدود کردن مسائل به سرعت کمک می کند.

داشتن افرادی باگ با دقت اشاره کردن توسط دستگاه های مختلف تست و نتایج خود را کامپایل ما محدود کردن مسائل به سرعت کمک می کند. فقط به خاطر اینکه آیفون یک نفر است که با داشتن مسائل مربوط به این معنا نیست مشکلات را می توان بر روی هر آی فون تولید می شود. ما یادگیری خیلی کمک می کند یافته های خود را به اشتراک گذاری. هنگامی که شما می توانید ما بگویید چگونه یک باگ پیدا و چگونه ما می توانید آن را دوباره ایجاد که کمک حتی بزرگتر.

تماس همه شکارچیان اشکال

همه اشکالات برنامه شکستن است. بدترین قسمت در مورد اشکالات این است که آنها تمایل به خراب کردن تجربه کاربر با چیزهای کوچکی مانند باعث برنامه را به آرامی باز کنید و یا مصرف بیش از حد طولانی برای اتصال آزار دهنده است. چیزهای کوچک است که یک برنامه شکستن ممکن است، اما می تواند شما را به نوبه خود TunnelBear خاموش، ترک شما محافظت.

گروه علم ما برای کمک به ما در پیدا کردن این اشکالات و حاصل کنید که آنها افراد خارج از آزمایش تاثیر نیست ما بستگی دارد. این کار مهم که ما خود، می تواند به همین دلیل است که ما همیشه به دنبال افراد بیشتری به عضویت تیم است. اگر شما حتی اگر شما لازم نیست که هر تجربه هنوز ثبت نام است بهترین راه برای شروع یادگیری در اشکال شکار علاقه مند. اول به شنیدن در مورد به روز رسانی محصولات جدید می و هر از چندگاه ما مسابقات با جوایز.

شکار مبارک

 science_badge