چه چیزی را باید انتظار داشت و آن را به تلفن Xiaomi آمد؟

 Xiaomi های MIUI 10 به روز رسانی. Xiaomi

  • MIUI 10 به روز رسانی برای گوشی های Xiaomi با ویژگی های جدید نرم افزار نشان داده شده است.
  • MIUI 10 به ارمغان می آورد حالت عمودی همیشه محبوب به تک دوربین گوشی های Xiaomi.
  • اگر گوشی شما در لیست است؟ شرکت خط زمانی برای پیش نمایش نسخه به روز رسانی را نشان داده است.

Xiaomi آن رویداد پرتاب مه 8 را برای ریختن به نور بر روی آن پوست جدید MIUI 10 اندیشه نیز استفاده می شود. آخرین نسخه از تم آندروید بر گسترش پشتیبانی از تمام صفحه و حالت رانندگی است.

بزرگترین ویژگی علاوه بر حالت عمودی است برای هر دو دو- و تک دوربین های. حالت پرتره سبک موجود در دوربین های selfie در سال گذشته در چند دستگاه Huawei, 2 پیکسل و در طرف دیگر حصار آیفون X. سوئیچ به دوربین عقب بوده است با این حال، و ویژگی معمولا محدود به دو دوربین گوشی های هوشمند می باشد.

در واقع 2 پیکسل یکی از چند گوشی در بازار قادر به حالت عمودی مناسب و معقول با استفاده از دوربین عقب انفرادی بنابراین ما خوشحالم که در دیدن Xiaomi از ویژگی های پیاده سازی است. اینجا آن امیدوار isn ‘ تی پخته.

Recents منو

 MIUI 10 recents منوی جدید. انجمن MIUI

این شرکت چینی همچنین منو Recents آن را به استفاده از صفحه نمایش های بلندتر افزایش سرعت است. ما در حال حاضر منوی عمودی اسکرول کردن همراه با آن حرکات تمام صفحه آشنا به نرم افزار سوئیچ و آنها نزدیک است. کاربران نیز گزینه های بیشتر وقتی طولانی فشار را بر روی نرم افزار در منوی Recents مانند آن را قفل یا خاموش شدن آن داشته باشد.

حالت رانندگی است علاوه بر این دیگر قابل توجه دو MIUI 10 اجازه می دهد شما را به انجام فرمان های صوتی از طریق دستیار صدا شیائو هوش مصنوعی. این بیشتر از ویژگی های زبان چینی است بنابراین ما آن را در نسخه های جهانی انتظار نیست.

در نهایت، Xiaomi هوش مصنوعی تقویت کننده برای عملکرد در بروز رسانی جدید ادعا است. در ویژگی است که تداعی خاطرات Huawei در 8 EMUI Xiaomi MIUI 10 مطالعه رفتار تلفن و تخصیص منابع بر این اساس می گوید.

وقتی MIUI 10 خواهد شد در دسترس باشد؟

 Xiaomi های MIUI 10 خط زمان پیش نمایش. Xiaomi

زمانی که شما که جدید می توانید انتظار به روز رسانی اطلاع رسانی بر روی تلفن خود? خوب، Xiaomi آزاد یک جدول زمانی برای چین که به ما یک ایده است که دستگاه های به روز رسانی کنید. این شرکت می گوید تلفن های اولین پیش نمایش در ماه ژوئن، پس rollout گسترده در ماه ژوئیه را دریافت کنید.

بیشتر به طور خاص، مخلوط Mi 2S Mi مخلوط 2 سکته سکته، مخلوط 6 x 6، 5 دقیقه، سکته قلبی، سکته تبصره 2، S2، Redmi و Redmi 5 توجه به پیش نمایش در ژوئن دریافت کنید.

حرکت به ژوئیه، پیش نمایش در 3 توجه سکته قلبی، سکته 5 x زمین / 5 ج/5s/5s پلاس سکته قلبی ج 4/4/4S Mi حداکثر 2، سکته قلبی Max، Redmi 5، Redmi 5 به علاوه، Redmi 4 Redmi 4A 4 x Redmi، Redmi 3/3 x Redmi Pro Redmi توجه: 5A ، Redmi توجه داشته باشید: 4 Redmi توجه: 4 x و تبصره Redmi 3.

باز هم، این گاهشمار چینی برای پیش نمایش، اما شما احتمالا می توانید در به روز رسانی شدن در برخی از نقطه اگر گوشی شما در لیست شرط.