چه شرکت برای ما داره؟…

 سکته قلبی Xiaomi 8. رویداد پرتاب MIUI انجمن

Xiaomi مه 8 در شنزن، چین، به ما می دهد نگاه اجمالی این شرکت گل سرسبد بعدی پوست MIUI 10 اندیشه جدید و Mi 3 گروه تناسب اندام ردیاب لگد.

Xiaomi مه 8 در مرکز صحنه زمان است در این مراسم بازده طراحی است که درست به شایعات بود. و بله, که شامل شکاف های مخوف. اما بسیار مانند Huawei و OnePlus شرکت تنظیم برای مخفی کردن ویژگی گنجانده شده است.

خوشبختانه، شکاف که میزبان بیش از فقط واضحی و دوربین, نقش به عنوان Xiaomi شامل تکنولوژی تشخیص صورت در اینجا بیش از حد. ویژگی دوربین مادون قرمز نصب شده بر روی بریدگی، به صورت اسکن و باز کردن قفل گوشی استفاده می کند. هیچ کلمه ای در چگونه آن مقایسه دو عنبیه اسکن و اپل صورت ID وجود دارد اما با توجه به اینکه صرفا متکی جلوی دوربین نیست، می تواند بهبود قابل توجه باشد.

 Xiaomi مه 8 و سنسور آن بریدگی. در غیر اینصورت MIUI انجمن

تراشه گل میمون, 845 انتظار 2.248 6.21 اینچی x 1.080 صفحه نمایش AMOLED (18.7:9 صفحه نمایش نسبت)، 3 باتری 400mAh 20MP دوربین selfie و 12MP/12MP هوش مصنوعی به کمک دوربین های دوگانه تنظیم.

شامل جفت شدن دوربین تیرانداز f/1.8 اولیه و بزرگنمایی تیرانداز تله f/2.4 به کسانی که در تصاویر. Xiaomi می افزاید که تثبیت کننده تصویر نوری چهار محور در اینجا در دسترس است اما معلوم نیست اگر دوربین ثانویه تله دریافت ویژگی های بیش از حد.

 Xiaomi مه 8 دوربین. Xiaomi

با این وجود، Xiaomi DxOMark نمره عکس 105، ضرب و شتم آیفون X و نمره 101 2S Mi مخلوط کرد. همانطور که برای نمرات DxOMark overal شرکت ادعا رتبه 99، مرحله یک چهارم اپل دستگاه و مخلوط Mi 2S توسط دو نقطه.

این شرکت همچنین همچنین قابلیت عملکرد مه 8 در معیار, touting نمره Antutu بیش از 301.000 نقاط touting شده است. بنابراین ما مشتاقانه منتظر گرفتن دست ما در دستگاه البته نمره DxOMark و Antutu اگر تجربه کاربر واقعی چیزی ندارد، منظور.

 مقایسه Xiaomi Mi 8 GPS. Xiaomi

دیروز، ما تایید که Xiaomi مه 8 دو فرکانس ناوبری جیپیاس برای ردیابی دقیق تر حمایت می کردم. تایید کرد که شرکت اخبار است که راه اندازی تلفن ها اپل و سامسونگ گفت: بهترین راه حل برای پیگیری و ارسال چند مقایسه تصاویر (به بالا رجوع کنید).

آنچه در مورد قیمت گذاری? خوب، مه 8 خانه خاموش که یوان 2.699 (~ $421) برای تنوع 6 GB RAM/64 GB. باید کمی ذخیره بیشتر? سپس مدل 6 GB/128 GB است یوان 2.999 (~ $468) برچسب قیمت، در حالی که مدل 6 GB/256 GB برای 3.299 یوان خرده فروشی (~ $515).

MIUI هوش مصنوعی 10 شماره پذیرای, صفحه نمایش 10 MIUI

 از Xiaomi. Xiaomi

برای MIUI 10? Xiaomi بروز رسانی به عنوان “بهترین صفحه نمایش کامل تجربه.” به بازار عرضه شده است منوی چند وظیفه ای تعمیرات اساسی، برای شروع، هم اسکرول کردن عمودی را به استفاده از تعداد نسبت صفحه نمایش گوشی های امروزی دیده می شود. منوی چند وظیفه ای نیز اجازه می دهد تا شما را به شیر در و نرم افزار برای مشاهده همه گزینه ها (به عنوان مثال نزدیک، قفل).

شاید الهام گرفته شده توسط پیکسل 2 اواز یا موسیقی دو, Xiaomi را بروز رسانی های جدید نیز حالت عمودی به جدول اجازه می دهد تلفن های دوربین های تک به پرتره نیز به ارمغان می آورد.

بروز رسانی های جدید نیز حالت رانندگی به جدول کاربران به فرمان های صوتی به جای عامل تلفن به شیوه مرسوم اجازه می دهد به ارمغان می آورد.

سرانجام, گرفتن یک صفحه از کتاب Huawei در Xiaomi یخ 10 MIUI بازاریابی برای مدیریت عملکرد هوش مصنوعی پیشرفته خود. بسیار مثل EMUI 8 بروز Xiaomi جدید برای پیش بینی حرکت بعدی خود را و تخصیص منابع سیستم بر این اساس قرار است.

رشد چشمگیر در اروپا و هند

Xiaomi بنیانگذاران گردنبند گل ژوئن لگد کردن رویداد با تاکید بر عملکرد این شرکت قابل توجه در هند. او آمار IDC که Xiaomi سامسونگ دو ضرب دو شماره یک در بازار اشاره کرد.

اجرایی نیز در عملکرد این شرکت در اروپا، با اشاره به رشد بیش از 999 درصد لمس.

این یک داستان در حال توسعه است…