سامسونگ تجارت نشانه wearables جدید بدون کلام دنده

  • A جدید سامسونگ پر کردن علامت تجاری شرکت انتشار wearables بدون کلمه “گیر” در عنوان نشان می دهد.
  • علائم تجاری برای سامسونگ کهکشان دیده بان و سامسونگ گالکسی فیت هستند.
  • این می تواند باشد که سامسونگ فقط “به پرونده پر است” برای حفظ نام.

زمانی که برای خرید پوشیدنی سامسونگ بی سیم earbuds smartwatch و یا یک گروه ورزشی آن تقریبا همیشه کلمه “چرخ دنده” جایی در عنوان آن است. با این حال، مارک تجاری جدید پر از طریق پلیس اندیشه ، نشان می دهد که که به زودی ممکن است تغییر.

در برخی از براده های جدید با ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر سامسونگ را به دو محصول سامسونگ کهکشان دیده بان و سامسونگ گالکسی فیت به نام اشاره دارد. این اولین مجموعه کهکشان مارک wearables به سقوط نمی تحت moniker دنده خواهد بود.

با این حال، می تواند باشد که سامسونگ به نام دنده برای دستگاه های خاص نگه دارید و نام کهکشان به دستگاه های بالاتر پایان آن می گذرد. و یا می تواند تنها که سامسونگ تا به علائم تجاری در حال حاضر به منظور محل برگزاری در نام، بدون داشتن در واقع یک محصول در خط لوله پر است.

در صورتی که مورد، آن را اولین بار است که یک شرکت در زمینه علامت تجاری برای چیزی است که آنها هرگز برای قرار دادن به استفاده از قصد نمی شود.

با این حال، ایده آزاد کهکشان سامسونگ می تواند smartwatch بدون دنده کلمه در عنوان به شرکت برنامه ریزی اولین نوعی جدید پوشیدنی نقطه. ما فقط باید صبر کنید و ببینید.

تو چی فکر می کنی? این چیزی است که به طور بالقوه می تواند هیجان انگیز است و یا شما فکر می کنید سامسونگ فقط به پرونده تشکیل پرونده ما در نظرات اطلاع دهید!

بعدی: اینها smartwatches بهترین شما می توانید خرید