کدام یک از این محصولات مایکروسافت طراحی بود اما سپس انکار، ادعا کرد آن است؟

پاسخ: اینترنت فعال Porta-احمقانه

در آوریل 2003، بخش بریتانیا از ام اس ان ام اس ان انگلستان، اعلام محصول نه کنجکاو: MSN iLoo. محصول اینده porta-احمقانه بود هر دو حمام است که مستقر شود می تواند، مثل توالت های قابل حمل دیگر دو سایت جشنواره و و مکان های دیگر و و به طور همزمان ایستگاه اینترنتی مانند نت حوصله ندارم که بود.

عنوان پوچ به عنوان برای تلفن های موبایل محصول ابتکار بسیار واقعی انجام شده توسط MSN انگلستان به گسترش بر خود پروژه های دیگر مانند خیابان ام اس ان ام اس ان نیمکت پارک و Deckchair ام اس ان است که آمارها با نام تجاری آگاهی و دسترسی Wi-فی تاریخچه سبک اولیه به دست قرار داده بود مصرف کنندگان در سراسر انگلستان. اینترنت دارای حمام قابل حمل را کنترل قابل تنظیم، غشاء صفحه کلید بی سیم، سیستم بلندگوی شش کانال و حوله مقاله برجسته با آدرس های وب سایت محبوب ورزشی. حتی خارج iLoo است که برای دسترسی به اینترنت تنظیم می شود به طوری که فرد در حال انتظار برای استفاده از حمام بعدی می تواند ورود به یک ایستگاه کاری به خارج و مرور صفحات وب است.

ایده کل که می خواهم کسی را با استفاده از حمام و مرور وب در حالی که کسی ایستاده راست خارج نیز می تواند مرور وب، همه فقط کمی بیش از حد برای هر کسی که به طور جدی بود و–شما می توانید تصور کنید iLoo به طور گسترده ای در مطبوعات تمسخر بود. بنابراین، در واقع، که مایکروسافت رد که پروژه شده حتی واقعی و اصرار (با وجود قبلی منتشر شده در مطبوعات و روابط عمومی دو شرکت دست زدن به پروژه) تمسخر که در واقع جعل روز دیرتر از موقع یدلایمخیرات آوریل احمق بود. نمونه ای از یکی از مطبوعات اینجا است:

اینترنت بسیار است بخشی از زندگی روزمره که گشت و گذار در مستراح طبیعی گام بعدی است. مردم استفاده می شود به کتاب یا مجله زمانی که آنها در مستراح، اما اکنون آنها ورود می کنید! فکر می کنم که کوچکترین اتاق در حال حاضر می توان دروازه ورود به دنیای مجازی عظیم هیجان انگیز است.

در واقع، این پروژه واقعی است و مایکروسافت هر دو آن را دلیل سریعتر فقیر که از خانواه ام اس ان با توالت های قابل حمل scrapped و آنجا که معلوم است کسی که در بریتانیا در حال حاضر محصول تقریبا یکسان به نام “در-مستراح بسته بود “. در پایان، هیچ کس porta فعال اینترنت–احمقانه و جهان منتقل کردم. در حال حاضر، با تشکر از گوشی های هوشمند، اما هر نقطه نقطه برای مرور وب، porta potties شامل می توانید.

عکس حسن نیت ارائه میدهد انگلستان/مایکروسافت MSN.