شما می توانید پلاگین ويژگيهاي و کابل فرمت به یکدیگر است؟

آن همیشه به نظر می رسد مانند هرگز کافی رسانه های اطراف وجود دارد و الکترونیک هرگز به اندازه کافی بلند بند ناف، است که زمانی که ويژگيهاي و کابل فرمت دستی در آمده اند. آنها با یکدیگر، هر چند استفاده می شود?

چه شما نیاز به دانستن درباره ويژگيهاي و فرمت تارهای

قبل از ما به nitty ریگ دار از متصل کردن مسائل به چیزهای دیگر مهم اول کمی که در مورد ويژگيهاي و کابل گسترش است. اگر شما فقط شروع دیزی زنجیرهای ويژگيهاي با هم در غیر این صورت، شما در جهان از بدبختی می تواند باشد.

همانطور که شما می توانید از نام حدس بزنید، ويژگيهاي حفاظت الکترونیک از قدرت موج و خوشه که افزایش ناگهانی ولتاژ. این است که در طول حملات رعد و برق و قطع برق یا فقط خرابی تصادفی در شبکه برق رخ می دهد.

مرتبط با: را شما حفاظت از ابزارهای: چرا شما نیاز به محافظ خروش

فکر ولتاژ به مقدار فشار آب در لوله. الکترونیک یک جریان ثابت از فشار از منبع، اما زمانی که افزایش ناگهانی فشار می آید barreling از طریق, آن می تواند پایمال الکترونیک و منجر به آسیب.

و شما باید توجه داشته باشید که همه قدرت نوارها همچنین ويژگيهاي هستند. نوارهای برق منظم فقط رسیدن به اضافی و رسانه های ارائه.

همانطور که برای کابل فرمت آنها کمی ساده تر و بیشتر در خانواده ها شايع است. با این حال، آنها همه برابر خلق شده است و شما باید آگاه باشید از چند چیز قبل از گرفتن فقط هر سیم رابط و استفاده از آن را به قدرت دستگاه های ویژه “سنج” از طناب (نام دیگر ضخامت سیم کشی).

مرتبط با: چه نوع سیم رابط باید استفاده کنم?

البته سوال بزرگ دارید که ممکن است یا نه ويژگيهاي و کابل فرمت مسالمت آمیز می توانند همزیستی است و پاسخ این است: مشخصات فنی، بله، اما شما باید.

محافظ خروش را به سیم رابط وصل می شود؟

روی کاغذ، بله، شما می توانید. بزرگترین چیزی که سیم رابط می تواند همان مقدار بار به عنوان محافظ موج (یا بیشتر) دسته اطمینان است.

بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که شما سیم رابط سنج 14 یا بهتر است به عنوان مثال، این محافظ خروش Belkin طناب 14 سنج است. در غیر این صورت، شما در معرض خطر قرار دادن بار زیاد بر روی سیم رابط و خطر آتش سوزی برای خودتان.

مرتبط با: عمدتا به دلیل خطر شما چرا (و هنگامی که) شما نیاز به جایگزین شما افزایش محافظ

در پایان روز، هر چند، واقع به استفاده از سیم رابط برای هر چیزی بیش از استفاده، توصیه نمی است معرض سیم رابط دو طولانی مدت و درنتیجه به نام که برای آن طراحی شده است. به علاوه، این اتصال اضافی که در آن شما را به فرمت بند ناف وصل اتصال اضافه شده است که می تواند طول زمان شل شده و ایجاد خطر است. اما مهمتر از همه، آن را برابر مقررات OSHA و NEC است.

پس شما عوض باید چه کار کنم؟ استفاده از محافظ موج با طناب به اندازه کافی طولانی برای رسیدن به نزدیکترین پریز یا خروجی اضافی نزدیک که در آن شما به آن نیاز به نصب. این گزینه ها راحت ترین نیست، اما آنها بی خطر ترین.

کابل فرمت را به دیگر سیم رابط وصل می شود؟

دوباره, مشخصات فنی شما می توانید اما به عنوان آن در نظر گرفته است خطر آتش سوزی، توصیه نمی شود. و همچنین برابر مقررات OSHA و NEC است.

کابل فرمت تنها می توان تا زمانی بیشتر طول، پایین می آید — دیگر طناب، مقاومت الکتریکی بیشتر است که مقدار الکتریسیته است که دو دستگاه را می توان تغذیه را کاهش می دهد. هنگامی که شما شروع به اضافه کردن در کابل فرمت, شما را اجرا خطر ساخت اجرا بیش از حد طولانی و تحت-دستگاه های خود را تأمین انرژی — امن نیست.

علاوه بر این، همانطور که در بخش قبلی ذکر اتصالات اضافی که شما کابل فرمت به یکدیگر وصل کرده نقطه شکست که واقعا نیازی به وجود داشته باشد در وهله اول اضافه شده است.

پس به جای زنجیرهای پسوند کابل به یکدیگر خودتان انجام به نفع و فقط استفاده از یک طناب طولانی گسترش برای نیازهای شما.

شما در می توانید پلاگین محافظ خروش به محافظ موج دیگری?

این شاید بزرگترین بدون هیچ از همه چیز ذکر شده در اینجا، و اگر شما در نقطه ای که در آن شما از شمع در محافظ موج در حال اجرا، شما احتمالا باید چیزهای زیادی هر صورت وصل. پس بار دیگر خروش محافظ دو که فقط یکی دیگر از مشکل بالای ی ایجاد کنید اضافه کنید.

اگر محافظ موج دیگری متصل به آن, احتمالا به نقطه که در آن نه محافظ خروش آن به طور موثر می تواند کار انجام است نیز، قابلیت حفاظت محافظ موج (به عنوان مخالف فقط نوار تغذیه به طور منظم) با مقصود باشد می تواند.

مرتبط با: تفاوت بین سیم سیار و محافظ خروش?

در بالای آن، اکثر تولید کنندگان محافظ خروش ضمانت نامه اگر باطل شما دیزی زنجیره آنها با هم. اوه، و این نیز برابر مقررات OSHA و NEC ذکر کنید؟ شما احتمالا متوجه یک موضوع مکرری در اینجا.


در پایان, شما احتمالا هر چیزی اگر شما اقدامات احتیاطی مناسب (ساخت کابل فرمت مطمئن تاریخ می توان خروجی، و غیره)، اما نه واقعا خطر است که ارزش گرفتن، به خصوص که وجود راه حل های دیگر (و بهتر) را با توجه به صدمه دیده است استفاده از.