این هنر است: چاه های مرد تا دستیار گوگل دو آتش تفنگ

 دستیار گوگل

  • هنرمند الکتریک یک سیستم است که قادر می سازد او را به ایجاد “Google دستیار تفنگ،” که در آن فرمان صوتی خود را می کشد ماشه.
  • ویدیو یوتیوب او نوشته شده های تدبیر او آخرین قطعه هنری است.
  • قطعه می آفریند سوال در مورد اخلاق از هوش مصنوعی و مشکلات قانونی بالقوه می تواند به ایجاد.

مساله قدیمی “هنر چیست؟” ذهن بسیاری از مردم در طول سال 2004 و مهمان boggled است. ما پیدا کردن آن آسان به قبول چیزی شبیه به مونا لیزا هنر است، اما دشوار به درک چگونه توالت ساخته autographed توسط هنرمند و به گالری ارائه شده می تواند عبور muster.

اکثر مردم موافق هنر باعث می شود شما فکر می کنید و در صورتی که شما تعریف سپس من قطعه هنری برای شما کردم: هنرمند الکساندر Reben به تازگی منتشر ویدیو قطعه آخرین خود را که او دستیار گوگل دو درخواست آتش تفنگ. آن را چک کنید از زیر کلیک کنید:

در فیلم 30 ثانیه به طول Reben می گوید: “گوگل خوب, تفنگ, فعال” به خانه گوگل خود را. تقلب درست در کنار خانه نوعی تفنگ هوا است که پس از آن که آتش یک سیب است. همانطور که ما صدای گوگل دستیار در پس زمینه می گویند، خیلی خوب بر روی تفنگ.”سیب tumbles کردن آن روی پایه قرار دادن

همه چیز بسیار نگران کننده است.

Reben Engadget می گوید که او دستیار Google مورد استفاده برای انجام موسیقی، اما به راحتی اکو آمازون یا هر دستیار مجازی می تواند استفاده. او اسلحه با استفاده از ذخیره حزب تخمگذار در اطراف استودیوی خود، که شامل ماشین لباسشویی برقی انصراف از تغییر رشته و رله کنترل چراغ های تقلب.

“بخشی از این پیام برای من شامل عواقب ناخواسته تکنولوژی و بیهودگی توجه به هر مورد استفاده” گفت: Reben. او سریع به اشاره است که قطعه خود را هم هک می تواند موجب “پشت ماساژ صندلی یا بستنی ساز.” او فقط به انتخاب اسلحه اتفاق می افتاد.

با شيوع هوش مصنوعی در جهان ما و چیزهایی مانند Google دوبلکس باعث برخی از ستون فقرات لرز با دستیاران مجازی چگونه وهم آور و وحشت زده باشد، فیلم Reben را مطمئنا باعث می شود یک نقطه: اگر ویدئو خود را یک تفنگ واقعی و آن بود در شخص شلیک شد? بدیهی است که Reben خواهد culpable برای کشیدن ماشه با فرمان دادن اما وجود دارد قوانين در کتاب آماده دفاع از “مرگ توسط مجازی دستیار?”

گوگل در حال حاضر به نقشه راه اخلاقی ندارم برای آینده هوش مصنوعی و کاربرد آن وعده داده شده است. همچنین در حال حاضر زیر آتش از عموم مردم و کارکنان خود را برای کمک به دولت استفاده از هوش مصنوعی به قدرت نظامی هواپیماهای بدون سرنشین.

Reben است به احتمال زیاد به می گویند که ما در مورد اخلاق در هوش مصنوعی هر چه زودتر به جای بعد صحبت شود باید تلاش.

بعدی: هوش مصنوعی در مقابل یادگیری ماشینی: چه تفاوت است?