سریع نگاه در بتا آندروید P در Xperia XZ2 سونی دایالر سونی

 اندیشه XZ2 P سونی بتا

همواره خوب در مورد آزاد تلفن را با جدیدترین نسخه آندروید، اما هرگز این خوب شده است.

گوگل به تازگی اعلام کرد تعدادی از تولید کنندگان به زودی دسترسی به بتا آندروید P را داشته باشد. این دلیل در هیچ بخش کوچکی به راه اندازی پروژه سه برابر, که سیستم عامل SoC جدا از لایه نرم افزار آندروید نصب شده، اجازه می دهد برای به روز رسانی سریع تر است. چگونه به نصب بتا P آندروید در Xperia سونی XZ2

Google I/O 2018 با بسیاری از هیجان انگیز اطلاعیه اما هیجان انگیز ترین از همه پر شد مقاله مرتبط

تا کنون هفت تولید پشتیبانی برای بتا Android P در دستگاه های خود اعلام کرده اند. این دستگاه 2S Xiaomi دقیقه مخلوط نوکیا 7 به علاوه، آن R15 طرفدار، Vivo, 6 X 21 OnePlus، تلفن ضروری شامل، و سونی Xperia XZ2.

پس چه آن به استفاده از بتا در دستگاه دیگر از تلفن پیکسل و یا رابطه های بینظیر به گوش باشید تا ما سونی دایالر اندیشه XZ2 P بتا کشف.

 سونی دایالر اندیشه XZ2 P بتا به عنوان می تواند اساسی باشد

در مجموع 22 وجود دارد برنامه نصب شده در سونی دایالر اندیشه بتا XZ2 P، تقریبا همه از آن دارد سهام گوگل واژهنامه. این بروز رسانی همه دمدمی نرم افزار سونی شامل به طور معمول با این چیز مانند اسکن 3D را حذف می کند. متاسفانه، این نیز حذف می کند تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد مردم، مانند ضبط ویدئویی حرکت آهسته و تلفن پویا ارتعاش موتور ممکن است بخواهید.

اگر شما خرید این گوشی برای لقب، شما ممکن است بخواهید نه بتا. فوق العاده ساده، اساسا فقط ضبط صدا به لیست سهام گوگل واژهنامه را اضافه کردن است. این معنا نیست که هر چند دیگر ویژگی های در بر نخواهد داشت. هنگامی که اندیشه P در کامل بعد از این سال منتشر شد, ما می توانیم سونی به ویژگی های شما در خرید گوشی برای انتظار. اگر شما هر چند با نسخه فوق العاده slimmed کردن اندیشه، بتا این امتحان کنید.

کوه در می رم

 پیکسل سونی دایالر P XZ2 اندیشه بتا

درست مانند P اندیشه در پیکسل گوشی XZ2 در حال حاضر دسترسی به اندیشه P ژست ناوبری دارد. دکمه recents، با کش رفتن نیم تا واژهنامه اخیر دسترسی یا کش رفتن کامل تا باز کشو برنامه جایگزین تبعید شده است. کنید حق در قرص در پایین صفحه نمایش نیز می توانید به recents دسترسی پیدا. به دلایلی، منو recents است در راه مخالف به پیکسل، سمت چپ به جای راست به چپ برگزار شده است.

تصاویر زیر را ببینید چگونه ظاهر منوی recents در مقابل Xperia XZ2 پیکسل 2 را بررسی کنید.

به عنوان جیمی اشاره کرد در اندیشه خود را در مقاله تلفن ضروری شستشو واژهنامه اخیر خواهد شد برنامه های حرکت در جهت معکوس در مقایسه پیکسل. شما از این به همین ترتیب معکوس با استفاده از دو کنترل هواپیما در شبیه ساز پرواز فکر می کنم. در حالی که مالش پیکسل به سمت چپ، زمانی که شما راست جلو وانت هنگامی که شما به سمت راست بکشید مالش Xperia XZ2 به حق. من هیچ تصوری چرا گوگل تصمیم به افتراق پیکسل از دیگران به این معنا است. چگونه به نصب بتا P آندروید در Xperia سونی XZ2

Google I/O 2018 با بسیاری از هیجان انگیز اطلاعیه اما هیجان انگیز ترین از همه پر شد مقاله مرتبط

Xperia XZ2 برنامه های پیشنهادی و یا نوار جستجوی گوگل در حالت recents نشان نمی دهد. در عوض، این برنامه شما در حال حاضر به بارانداز دوخته اند نشان می دهد. یا نه شما می خواهم این ماده از نظر است. فقط به انتظار تلفن خود را به طرزی جادویی می دانم چه برنامه شما می خواهید برای باز کردن بعد مگر اینکه شما با استفاده از پیکسل نیست.

تطبیقی حالت روشنایی بسیار جالب توجه در اندیشه P معرفی شده است، و آن آن را به بتا در Xperia XZ2 ساخته شده است. این ویژگی یادگیری عادات روشنایی خود را به جای فقط با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در گوشی و بر این اساس تنظیم می کند. اگر شما ترجیح می دهید به جوش چشم خود را در وسط شب، تلفن شما به طور خودکار تا 11 آنرا خواهد شد.

عملکرد چگونه است؟

 سونی دایالر P XZ2 اندیشه بتا

Weirdly به اندازه کافی، P اندیشه بتا به نظر می رسد برای اجرای حتی صاف بر روی Xperia XZ2 از بر من 2XL پیکسل. من است که به سختی متوجه شده در هر stutters یا سکسکه ام و بسیار شادی برای استفاده به طور کلی است. اگر شما طرفدار اندیشه در حالت ترین وانیل، این به روز رسانی بزرگ است. فقط به یاد داشته باشید شما را به هر یک از امکانات فانتزی که با این گوشی که راه اندازی کنید.

شما باید آن را نصب کنید?

 سونی دایالر P XZ2 اندیشه بتا

اگر شما گوشی سونی خریداری, شما احتمالا به دلیل ویژگی های دادیم. شرکت بسته بندی بارهای اضافی مانند فوق العاده آهسته-ماه 960 فریم در ثانیه فیلم و نرم افزار نقشه برداری 3D چهره شناخته شده است. بنابراین شما با تلفن فقط واقعا تعریف شده توسط سخت افزار نسبتا منحصر به فرد خود را ترک کردند هیچ کدام از آن در اینجا موجود است.

پس شما به احتمال زیاد روبرو می شوند تعدادی از اشکالات این است پاسخ دادن پیش نمایش اولین و مهمترین. تا کنون به نظر می رسد بسیار پایدار، اما این بدان معنی نیست که اشکالات خزنده در اطراف نیست. چیزهایی به طور تصادفی ممکن است تصادف یا بسپارند بدون اخطار بنابراین هشدار داده می شود.

اگر شما عشق به تست بتا چیز واقعا وجود دارد هیچ آسیبی در دادن این نسخه جدید یک شات. نرم افزار جدید تست می تواند بسیار سرگرم کننده و نگاهی اجمالی به آینده آندروید را دریافت کنید.

افکار خود را در بتا P آندروید در Xperia XZ2 چیست؟ می خواهید به آن ضربه را? ما در نظرات اطلاع دهید!