تلاش گوگل برای موبایل، جدید آرپیجی سوئیچ با ادغام رفتن

  • تلاش گوگل برای گوگل بازی بزرگ در ماه ژوئن آینده نشان داد.
  • آرپیجی اقدام بازی دمدمی مزاجی توسعه ویژگی های سبک هنر voxel و رایگان برای شروع است.
  • جدید تالار RPGs به سوئیچ نینتندو در ماه نوامبر آینده با ادغام تالار رفتن.

سایت تالار-themed رویداد ویژه شب گذشته در ژاپن که در آن اجازه دهید آن را مجموعه ای از اطلاعیه ها برای سری محبوب نام تجاری جدید بازی برای دستگاه های تلفن همراه و عنوان اصلی سری جدید برای سوئیچ نینتندو با ویژگی های که در ارتباط با از دست برگزار شد تالار رفتن.

بیایید شروع کردن با عجیبترین زیادی. تلاش گوگل رایگان برای شروع اقدام RPG برای آندروید و iOS و سوئیچ که هیولا های جیبی حق رای دادن را تبدیل به خلاقیت های مسخره، مکعب مانند است. مقاله مرتبط

بازی به شما می بیند adventuring اطراف Tumblecube ایسلند و مبارزه با دیگر هیولا وحشی قالب دار. تالار voxel سبک خود را حرکت در اطراف خود، اما شما می توانید کنترل حملات خود را در کوره در رفته به دنبال برخوردهای زمان واقعی با بهره برداری از صفحه نمایش لمسی.

شما می توانید آمار تالار خود را در نبرد با استفاده از قدرت سنگ بالا می برد. علاوه بر این, شما قادر خواهید بود به مخلوقات جدید به حزب خود را در کمپ پایه با شلاق تا وعده غذایی سریع با استفاده از مواد موجود در اطراف جزیره رنگارنگ جذب.

انتظار می رود که نسخه اندروید و iOS در اواخر ماه ژوئن راه اندازی.

کمپ پایه را نیز با دکوراسیون که جوایز را در طول جنگ اعمال می شود می توان سفارشی کرد. وب سایت رسمی یادداشت ها که برخی از این دکوراسیون با استفاده از دنیای واقعی پول است که نینتندو احتمالا در دراز مدت را مقداری پول کردن بازی امیدوار است که می توان خرید.

صاحبان سوئیچ می توانید امتحان کنید تالار تلاش کردن امروز از طریق فروشگاه. انتظار می رود که نسخه اندروید و iOS در اواخر ماه ژوئن راه اندازی.

که تلاش واقع توسط دمدمی مزاجی بازی است که برای همه بازی های تالار اصلی ایجاد استودیو توسعه یافته است شایان ذکر است. این اولین بار است که پس از انتشار تنها ژاپن تلفن همراه آندروید/iOS از جیب سوارکار اسب دوانی شدن کارت استودیو حوزه تلفن همراه با یاد حق رای دادن خود و تنها خود عنوان دوم تلفن همراه وارد نشانه.

بریم!

خبر بزرگ است، با این حال، است که شرکت ژاپنی جفت با نام تجاری جدید نیمه سنتی تالار آرپیجی بازی نینتندو سوئیچ بعد امسال آوردن به است. بازی ها, تالار: برویم، Pikachu و تالار: برویم، Eevee!، در تاریخ 16 نوامبر راه اندازی خواهد شد و ظاهرا هستند remakes پسر بازی کلاسیک تالار زرد با تصاویری به روز شده و دو بازیکن تعاونی.

در حالی که سری بازگشت قریب الوقوع به یخ کانتو هیجان انگیز خود دلیل آن را اینجا آوردن هستم که عنوان تغییر ویژگی های تلفن همراه یکپارچه سازی است که پیوند با Niantic را بسیار محبوب علیرضا بازی تالار رفتن شده است.

و همچنین قرض رفتن کنترل حرکت (با ای برای کنترل حرکت جابجا) برای گرفتن تالار جدید، شما همچنین می توانید انتقال هر هیولا نسل اول گرفتن شما در تلفن همراه بازی برویم.

 گوگل اجازه رفتن تصویر

نگاه آشنا?

شرکت گوگل

آن روشن است که آنچه که دقیقا شما هنگامی که آنها منتقل منطقه پارک رفتن و در تریلر بالا، اما آن را به آنها را قادر خواهید بود حداقل داغ به جیب های مورد علاقه خود را بگیرید و یاد دهید در صفحه نمایش بزرگ است. رفتن بازیکنان است که اتصال به برویم همچنین ارائه جدید، هرگز قبل از گوگل دیده می شود از جمله دریافت خواهید کرد.

به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است که تالار رفتن مدل دهید بازی توسط توقیف کامیونی حامل فروش خواهد شد. دلتنگی برای بازی های نسل اول و زین، عظیم صرفنظر موفقیت سوئیچ و رفتن تالار باید مخاطبان گسترده ای را تضمین کند.

خوشبختانه, نینتندو به طور کامل از سری اصلی را ترک نمی شود و تایید کرده است که “هسته جدید آرپیجی” نیز خواهد آمد به سوئیچ سال آینده که عاقبت به 2016 در تالار خورشید و ماه عمل می کنند.

شما هیجان زده به تلاش گوگل را امتحان کنید? شما برو تالار با برویم بعد از این سال پیوند شود خواهد شد? بهتر است که: Pikachu یا Eevee? ما می دانیم در نظر (آن Eevee است).