کالیفرنیا پرده برداری جدید جوهر الکترونیکی صفحات پروانه در محدود خلبان برنامه بررسی گیک

کالیفرنیا در حال حاضر تست گزینه منحصر به فرد پلاک: بشقاب مجوز دیجیتال است که روشن شدن مانند جوهر الکترونیکی نمایش و میزبان از ویژگی های است که هر کسی فوق العاده ورزشی هیجان زده در مورد.

اینجا اجرا پایه پایین است نو (در حال حاضر در تست خلبان) پلاک. صفحه به طور خودکار می تواند تغییر — اما به شماره مجوز سوئیچ که شما جاسوسی مسابقه در سراسر مرزهای بین المللی — برای به روز رسانی اطلاعات ثبت نام نمايش داده شده و (تئوری اگر تایید ایالت کالیفرنیا) نمایش تبلیغات یا اطلاعات دیگر وقتی ماشین متوقف شده است.

علاوه بر انعطاف پذیری “صفحه نمایش، وسایل دیجیتال نیز ورزشی دستگاه ردیابی است که به هشدار پلیس به محل خودرو سرقت رفته و اجازه می دهد برای ردیابی خودرو عمومی. در حالی که بسیاری از مردم در پشت ایده قرار هرگز به راهنمایی و رانندگی دوباره می توانید، هنوز بسیاری از مردم درباره کل “پلاک به عنوان دستگاه ردیابی” زاویه

هنوز هم هیجان زده هستند، ردیابی برنامه های کاربردی عملی است. در مصاحبه ای با زنبور Sacremento Sacremento مدیر شهرستان Louis مباشر انگیزه برای Sacremento خدمت به عنوان پایه خانه برای برنامه آزمایشی توضیح داد: این شهر “دیگری یک” صفحات به عنوان محوری به استفاده از اتومبیل های مستقل به عنوان آن شهر به مانیتور که در آن اتومبیل های خودمختار هستند سفر و به طور موثر جریان ترافیک موثرتر مدیریت اجازه می دهد. علاوه بر این صفحات می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نظارت بر مکان منظم قدیمی بشر رانده ناوگان وسایل نقلیه. در حالی که که پیشنهاد ما مطمئن شوید که بسیاری از کارگران مورد هیجان زده است، آن است که هنوز هم کاربرد عملی است که از حال حاضر، با این حال، صفحات عمل برای فرد به طور متوسط به نظر می رسد شهر به وضوح علاقه مند اید

است. حال حاضر هزینه های پیش بینی شده 699 $ + هزینه های نصب و هزینه ماهانه $7 لینک ثبت به شبکه است. حتی برای افراد علاقه مند به اتخاذ فن آوری های جدید که هزینه ورودی شیب دار برای یک محصول است که ویژه سرگرم کننده. هفت صد دلار برای قرص جدید یا هدست VR است یک چیز است، اما زمانی که شما آن در حال غرق شدن در به پلاک آن دقیقا خرید هیجان است.

تصویر اعتباری و منبع مقاله: ساکرامنتو زنبور عسل از طریق Gizmodo

ماده فوق شامل سهامداران پیوندها که به کمک بررسی گیک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.