غارت جعبه بدیهی است قمار

غارت جعبه هستند اساسا چگونه رایگان برای بازی بازی ساختن پول در حال حاضر اما قانونگذاران در سراسر جهان از آنها به عنوان قمار تنظیم فکر کردن.

غارت جعبه اگر شما نمی دانم، پول واقعی در داخل بازی خریداری شده و بازیکنان تصادفی قطعه تجهیزات در بازی می دهد. برخی از این تجهیزات است نادر و قدرتمند اما بیشتر از آن نیست، به معنی اگر می خواهید کاری خوب شما احتمالا باید برای خرید یک دسته از جعبه.

مرتبط با: Microtransactions در سکی بازی هستند اینجا برای اقامت (اما آنها هستیم هنوز هم وحشتناک)

صنعت بازی تکرار ادعای این قمار نیست. پیتر روشن نوشتن برای Ars Technica موافق:

در اینجا چیزی است: جعبه غارت قمار است. ویژگی های ضروری معامله آن قمار بازی مسیر پاداش و مکانیسم های اعتیاد از قمار است و به عنوان صنعت در حال حاضر در حال انجام گنگ درباره آن، بازی، نگاه بد است.

روشن نیز استدلال که غارت قمار نیست چون به بازیکنان همیشه چیزی دریافت آدرس:

بیشتر اساسا این شاه ماهی قرمز به هر حال است. من ادعا نمی تواند چون من قول همیشه پنج سنت به شما می خواهم که من میز رولت با شرط حداقل 5 دلار، نوعی “قمار نیست” شد. چنین میز رولت تا کنون-تا-کمی تغییر اقتصاد — در ایجاد کاملا به عنوان مقدار پول — اما ویژگی های اساسی معامله معنی داری تغییر داده است. سهام خود را به شما پرداخت و شانس کم payout بزرگ و شانس بزرگ یکی ناچیز را دریافت می کنید. یک طرح را، درستی، به عنوان قمار است به رسمیت شناخته.

چرا که او باعث می شود چند امتیاز بزرگ بیشتر توصیه می کنم کل قطعه ادامه دادن.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.