بهترین Chromebooks شما می توانید خرید, 2018 بررسی نسخه گیک

وجود دارد هرگز زمان بهتری برای به صحنه Chromebook بنابراین شما در یک موقعیت عالی برای جهش بوده است. اگر هم به سختی شکل Chromebook که برای خرید داشتن ما اینجا هستیم برای کمک به.

کروم سیستم عامل است که واقعا در طول چند سال گذشته با افزودن آندرویید در تقریبا تمام Chromebooks مدرن بالغ است. این واقعا باز در دسترس برنامه های کاربردی شامل گزینه های بسیاری است که قبلا در سیستم عامل Chrome فاقد — مانند ویرایشگر عکس، برای مثال.

با پیشرفت کردن گوگل در سیستم عامل Chrome به عنوان یک کل، روشن است که شرکت به طور کامل در این سیستم عامل سرمایه گذاری و چشم انداز متمرکز است برای آینده است. کروم سیستم عامل از شکسته است “فقط مرورگر” قالب و نزدیک به “سیستم عامل کامل” فضا ومیگوید.

قبل از ما به فهرست خارج Chromebooks مورد علاقه ما بیایید برجسته کردن مدارک استفاده از تعریف “بهترین” برای طبقات زیر Chromebooks. همه ما تراکم ویژگی زیر را داشته باشد:

  • پشتیبانی کامل برنامه های آندروید: ما حاضر به گفتن چیزی را می توان “بهترین” اگر آن را به یکی از ویژگی های نوآورانه ترین ضربه پلت فرم در سال ارائه نمی کنید.
  • تبدیل پشتیبانی: مگر در مواردی که ذکر شده، همه انتخاب اینجا هستند مدل تبدیل، بنابراین می توانید آنها را به عنوان لپ تاپ ها و قرص استفاده. در این فهرست است که این صلاحیت برخوردار نیست تنها یک لپ تاپ وجود دارد.
  • حداقل 4 گیگابایت RAM: در حالی که برخی از گزینه های ارزان تر با تنها 2 گیگابایت رم وجود دارد، هیچ دلیلی برای خرید چیزی را با چنین حافظه محدود در سال 2018 وجود ندارد.

آیا شما انتخاب کردن برای یکی از ما تراکم بسیار قادر و یا شما در حال انجام برخی از خرید خود مقایسه, هر Chromebook شما نگاه کنید که مطابق با معیارهای بالا مطمئن شوید.

نگاهی به آینده: یک اخطار کوچک

قبل از ما فرو رفتن به بالا ما را بر میدارد، یک اخطار کوچک اما قابل توجهی را از راه. به تازگی، گوگل اعلام کرد قصد دارد همچنین کانتینری برنامه های کاربردی لینوکس را به دو سیستم عامل کروم، که ارائه تطبیق پذیری بیشتری در پلت فرم.

چرا این مهم است؟ برای سال های بسیاری از کاربران سیستم عامل کروم در نوع hackjob راه حل Crouton برای اجرای برنامه های کاربردی لینوکس بر روی سیستم عامل کروم به نام تکیه. با ظروف لینوکس جدید با این حال، که خواهد شد چیزی از گذشته — و توسعه پیشرفت در نرخ بسیار سریعتر از آندرویید (که بسیار طولانی تر از گوگل انتظار می رود در زمان)، بنابراین این امیدوارم به زودی به عنوان یکی از ویژگی های پایدار در دسترس خواهد بود.

در زمان کنونی با این حال، آن شایان ذکر است که برنامه های لینوکس فقط در Pixelboook در دسترس است است (و در توسعه که کانال که)، و هنوز هم معلوم نیست چند Chromebooks موجود می آورید این ویژگی. ویژگی های جدید نیاز به لینوکس کرنل نسخه 4.4, و در حال حاضر بسیاری از Chromebooks در حال اجراست که نسخه های قدیمی است که می تواند ‘ تی حمایت از آن. در حال حاضر، ممکن است که برخی از Chromebooks ممکن است با هسته 4.4 روز رسانی اما آن توصیه است که شما را به خرید از Chromebook با فرض آن را به روز کنید است.

همه این توضیح است برجسته این جزئیات خرید مهم: اگر لینوکس پشتیبانی نرم افزار برای شما مهم است و سپس شما ممکن است بخواهید صبر کنید چند ماه قبل از پرش به Chromebook — حداقل تا زمانی که اطلاعات بیشتر بر روی مدل های که دریافت لینوکس در دسترس است پشتیبانی نرم افزار.

در حال حاضر، که از راه، بیایید نگاهی به برخی از بهترین Chromebooks شما می توانید در حال حاضر خرید برم.

بهترین Chromebooks بودجه (زیر $ 300)

هنگامی که اکثر مردم فکر می Chromebooks چه فکر می کنید، این است پس از مقرون به صرفه، قابل استفاده رایانه Chromebook رفتن به پاسخ از دیرباز زیرا زمانی که مردم هستند. اگرچه بیشتر Chromebooks موجود در بازار بالا پایان در حال حاضر وجود دارد، هنوز هم وجود دارد انواع گزینه های موجود در صحنه بودجه.

C101 Chromebook تلنگر اسوس: 297 دلار

Chromebook تلنگر یکی از بهترین Chromebooks شما می توانید خرید از C100 اصلی بود چند سال پیش منتشر شده است و دوباره hashed C101 هیچ تفاوتی ندارد. این لپ تاپ کوچک است — آن 10.1 اینچ است — پس از آن ممکن است بهترین انتخاب برای رایانه های “اصلی”. آن، با این حال، چه بزرگ را در کنار دستگاه یا قرص جایگزین است. این ویژگی های طراحی به طور کامل قابل تبدیل, پس از آن از لپ تاپ تبدیل به حالت قرص در ثانیه فقط. جفت که با اندیشه برنامه های مورد علاقه خود و شما بزرگ Chromebook کمی انجام آن-همه است.

C101 ویژگی های تند کمی Rockchip چهار هسته پردازنده, 4 GB RAM و 16 GB حافظه داخلی است. اگر لازم است دست انداز جاده میزان ذخیره سازی موجود آن نیز اسلات کارت حافظه microSD.

از Chromebook تلنگر اسوس C213: $299

اگر شما به دنبال چیزی کمی بزرگتر و قوی تر از C101، C213 راه رفتن است. این ویژگی و Chromebook 11.6-اینچ صفحه نمایش و طراحی ruggedized، اگر شما فکر می کنید تا بزرگ با استفاده از دستگاه در منطقه که در آن احتمال آسیب دیده است (و یا، شما می دانید برای بچه ها) ممکن است در نهایت.

حرکت نزولی، البته که آن سنگین تر و بزرگ تر است. اگر شما با تجارت کردن داغ، C213 Chromebook فوق العاده کوچک، شامل دو هسته ای اینتل پردازنده, دریاچه آپولو است حافظه 4 GB و 16 GB حافظه داخلی. مانند C100 آن نیز اسلات کارت حافظه microSD برای توسعه ذخیره سازی و همچنین دسترسی به برنامه های اندروید گوگل فروشگاه بازی است.

ایسر R11: که در آن نیز ویژگی های صفحه لمسی 11.6 اینچ و طراحی جلوی 285 دلار

R11 شبیه به C213 است. آن استحکام C213 وجود ندارد اما آن bevvy. از پورت های موجود از جمله خروجی USB و HDMI اندازه کامل ارائه می دهد.

در غیر این صورت، مشخصات نسبتا کم در زیر پوسته پلاستیکی آن است که شامل دو هسته سلرون پردازنده, 4 GB RAM, و 16 GB حافظه داخلی بسته. برخلاف دو مدل دیگر ما تا کنون مطرح کرده، R11 اندازه اسلات کارت حافظه SD (به جای میکرو)، بنابراین شما در نهایت می توانید استفاده کنید کارت های 16 GB SD که شما را در کشو میز داشته اید برای همیشه لطفا برای.

Chromebooks بهترین Chromebooks های متوسط ($399-$ 599)

بودجه دوستانه به عنوان مکمل دستگاه های بزرگ هستند، اما اگر شما دنبال آن هستید به جای لپ تاپ فعلی شما، شما می خواهم به حق بیمه کمی بیشتر قصد. روزی روزگاری به این تو رفتگی در دیوار سخت پر بود اما چشم انداز Chromebook متوسط به طور چشمگیری بیش از 18 ماه گذشته و یا تغییر کرده است. اینجا ما تراکم mid-rangers بهترین ارزش دلار سخت به دست آورده.

C302 Chromebook تلنگر اسوس: 470 $-$ 599

وقتی که می آید به ترین صدای بلند برای پریدن و قوز از Chromebook، بسیاری که C302 است استدلال می کنند پاسخ . در واقع برادر بزرگتر به C101 ما قبلاً ذکر شده ارائه به روز رسانی ویژگی های بیش از خواهر و برادر خود را در هر راه است.

از Chromebook جلوی این 12.5 اینچ صفحه نمایش ویژگی های قرار دادن آن بصورتی پایدار و محکم به اندازه “واقعی لپ تاپ”. آن صفحه را در وضوح HD کامل اجرا می شود — که 1920 × 1080 است — آن را نه تنها لپ تاپ برای انجام کارها گرفتن بلکه برای تماشای فیلم و بازی.

در حال حاضر دو نسخه از C302 موجود در آمازون هر کدام توسط پردازنده متفاوت تنها هستند وجود دارد: نسخه 470 دلار با پردازنده Intel Core m3 و 599 $ برای نسخه سریعتر m5 هسته پردازنده. نسخهٔ m3 به مقدار زیادی به اندازه کافی سریع فهمیدیم اما اگر شما به دنبال اسب بخار کمی m5 که دارد باید تحویل دهد.

از Chromebook سامسونگ نرم افزار Pro/پلاس: 415 دلار و دلار 530

سامسونگ Chromebook طرفدار و به همراه هر دو در حدود همان زمان به عنوان C302 اسوس آزاد شدند و هر کدام ارائه می دهد ویژگی های بسیار مشابه. واقعا وجود دارد تفاوت اولیه دو است که آن مجموعه جدا: صفحه نمایش نسبت 3:2 به جای 16:9 و هر دو نرم افزار است و به علاوه قلم حمایت شبیه به خط سامسونگ توجه داشته باشید. این به خودی خود باعث می شود طرفدار و به همراه انتخاب های بزرگ، به خصوص اگر قلم پشتیبانی برای شما مهم است.

تفاوت بین جمع و نرم افزار مدل های جوش پایین به یک چیز: پردازنده های اولیه. به علاوه مدل ویژگی های خود سامسونگ OP1 پردازنده است که تراشه ARM. حرفه ای، از سوی دیگر با استفاده از هسته اینتل تراشه m3. بنابراین در تئوری، پرو می باید کمی سریعتر از پلاس, ساخت آن را بهتر انتخاب اگر چند tasking برای شما مهم است.

گفت: چیز دیگری ارزش نقطه از اینجا وجود دارد: لینوکس پشتیبانی. در حالی که ما در این لمس زودتر و صحبت در مورد پشتیبانی از هسته لینوکس، مقدماتی مهم توجه داشته باشید در اینجا وجود دارد–در حالی که مدل حرفه ای نیست به علاوه در حال حاضر 4.4 هسته در حال اجرا است. این بدان معناست که در حالی که این قابلیت برای مدل Pro مشکوک به علاوه لینوکس پشتیبانی نرم افزار, دریافت تقریبا بدون شک. چرا سامسونگ تصمیم به ساخت چنین سیستم عامل های مختلف برای هر مدل، به خصوص با توجه به تخصصی، خوب، “طرفدار” moniker کنجکاو است. اگر مادری لینوکس پشتیبانی نرم افزار برای شما مهم است، به عبارت دیگر، سپس شما احتمالا به انتخاب کردن برای به علاوه خواهم مدل. عجیب و غریب.

ایسر Chromebook 15 (مدل 2017): $380

اگر شما به دنبال Chromebook بزرگتر، Chromebook ایسر است شما به دنبال است. به دلیل آن نمایشگر 15.6 اینچی بسیار بزرگتر این است تنها Chromebook در لیست است که تبدیل به یک قرص نیست.

اما یکی از شرایط اصلی ما بوده، Chromebook 15 خیلی خوب به است اگر می خواهید یک صفحه نمایش بزرگتر در نظر بگیرید. از آنجا که از خود رد پا به طور کلی بزرگتر 15 بسته Chromebook نیز یک دسته از پورت های اضافی را به شاسی آن: دو پورت USB-C (که هر دو می تواند مورد استفاده برای شارژ دستگاه) همچنین به عنوان دو پورت USB-A اندازه کامل و تمام سایز SD کارت حافظه. این ورزش بیشتر نسبت به هر دستگاه دیگر در لیست است.

Chromebook 15 ویژگی های اینتل پنتیوم پردازنده N4200, 4 GB RAM و 32 GB فضای ذخیره سازی تحت هود خود و تمام این قیمت کاملا دیوانه 380 دلار. اگر شما به دنبال بسته بزرگتر به اندازه Chromebook پانچ و نگه می دارد که هزینه پایین Chromebook 15 خود هاکلبری است.

بهترین حق بیمه Chromebook: Google Pixelbook 999 دلار +

اگر شما به دنبال کرم محصول Chromebook مطلق بهترین شما می توانید خرید، تنها یک انتخاب وجود دارد: Pixelbook گوگل. این سریعترین قوی ترین متنوع ترین و کلی ترین عالی Chromebook شما می توانید خرید است. بزرگترین مانع است اکثر مردم به اینجا پرش قیمت است. که قیمت ورودی 999 دلار، Chromebook این است که اساسا دو است هزینه دیگران در فهرست آن در ساخت قرص سخت به فرو برد.

اما برای هزینه های اضافی که شما لپ تاپ فوق العاده و حق بیمه است که ارزان به هیچ وجه احساس نمی کند. صفحه نمایش زیبا است (و پژوهش فوق العاده بالا)، عملکرد insanely سریع است مواد کاملا حق بیمه هستند و طراحی کلی درجه یک و ظریف است. این واقعا یک چشم دیده می شود.

در حال حاضر سه مدل از Pixelbook موجود:

  • Intel Core i5, 8 GB RAM، 128 GB ذخیره سازی: 999 دلار
  • Intel Core i5, 8 GB RAM ، 256 GB ذخیره سازی: 1199 دلار
  • اینتل پردازنده Core i7, 16 GB RAM, 512 GB ذخیره سازی: $1649

که می شود خیلی تند برای مدل i7 و به طور کامل صادق است سخت است برای هر چیزی بالا مدل پایه برای توصیه… خیلی خیلی هر کسی.

همانطور که پیشتر گفته شد، Pixelbook Chromebook اول به پشتیبانی لینوکس هم. ویژگی هنوز به کانال برنامه نویس در زمان نوشتن محدود است، اما نشانه خوبی است که در حال حاضر است تا و در حال اجرا است — حتی اگر هنوز هم کاملا حشره دار. این از Chromebook اسب بخار را، با این حال، آن حس که این امر می تواند به یکی از اولین دسترسی کامل به ابزار حتی قوی تر می کند.

لوازم جانبی اختیاری قلم قلم Pixelbook است که قابلیت های اضافی را به Pixelbook به ارمغان می آورد به نام نیز وجود دارد–به ویژه برای انواع هنری. آن 99 دلار است افزودنی بسیار گران است، اما اگر خواهید قرعه کشی در سطح دیجیتال ارزش یک نگاه ممکن است.

اما خط پایین این است: اگر شما به دنبال برای بهترین Chromebook پول می توانید خرید شما به دنبال Pixelbook گوگل. این جانور به ارزش هر پنی است.