WhatsApp گروه تماس نورد به آرامی در اندیشه

 WhatsApp

  • در حال حاضر پشتیبانی از گروه های صوتی و تصویری تماس با تا چهار نفر.
  • ویژگی به نظر می رسد تا به آرامی است نورد به کاربران آندروید, این می تواند rollout برروی سمت سرور.
  • فیس بوک اعلام کرد WhatsApp گروه تماس در طی کنفرانس توسعه دهندگان F8.

آن زمان پر سر و صدا که فیس بوک بیش از سه ماه گذشته اما WhatsApp کاربران را دلیلی برای جشن امروز با توانایی برقراری تماس گروه نورد در حال حاضر، پلیس اندیشه گزارش شده است.

WhatsApp در حال حاضر پشتیبانی از تماس های ویدئویی با شخص دیگری اما بروز رسانی اجازه می دهد تا در حال حاضر برای تماس های صوتی و تصویری با تا چهار نفر. هنگامی که شما در تماس با کسی، شما می توانید آیکون تماس در بالا و سمت راست و انتخاب چه کس دیگری می خواهید در تماس شیر.

پلیس اندیشه

اگر شما هم در طرف دیگر و و در یک گروه دعوت، قبل از شما قبول آواتار و نام یا شماره دیگران می بینید. به این ترتیب شما می توانید تصمیم که آیا می خواهید با این افراد و یا در آن ساعت چت.

برای چت گروه با این حال، پشتیبانی برای لحظه ای پر از لکه به نظر می رسد. حتی اگر آخرین نسخه بتا WhatsApp را در دستگاه شما آندروید است ویژگی rollout برروی سمت سرور به جای وابسته به نسخه نرم افزار به نظر می رسد. به این ترتیب، ما نمی زمانی که همه گروه چت پشتیبانی می کند.

فیس بوک WhatsApp گروه تماس را در آن کنفرانس توسعه دهنده F8، که در آن سرویس پیام نیز به دست آورد پشتیبانی از برچسب نمایش مشخصات عمومی و فیس بوک پخش ویدئو و توابع مدیر گروه اعلام کرد. اگر شما مدیر گروه شما می توانید حقوق شرکت کننده دیگری را لغو می کند و تغییر موضوع، گروه نماد و توضیحات.

این همه گل سرخ برای WhatsApp که ژان Koum بنیانگذاران شرکت را ترک و چپ پست خود را به عنوان عضو فیس بوک را هیئت مدیره بیش از ادعایی وآزادی است. مارک زوکربرگ مدیر عامل و موسس فیس بوک خطاب به تصمیم گیری در طول F8 و زاد و ولد کردن که سرویس پیام رسانی بزرگترین شبکه به طور کامل رمز شده در جهان است.