چگونه برای نصب آندروید P بتا در 6 OnePlus

 بررسی OnePlus 6

OnePlus ۶ تنها برای حدود یک هفته در دسترس بوده است اما در حال حاضر دسترسی به بتا P اندیشه است. اگر شما به دنبال نحوه نصب آندروید P در OnePlus 6 شما به جای حق آمده است! اما شما باید این سوال خوبی است.

ما می صحبت کاستی OnePlus 6 اندیشه P بتا را در آینده ای نزدیک، اما در حال حاضر اجازه دهید فقط آن حشره دار زیبا می گویند و ما به شدت توصیه شما با احتیاط اینجا آج.

اگر تجربه بالقوه حشره دار و ناپایدار خاموش هستند، شما را پیدا کنید نصب بسیار ساده است. بتا P اندیشه ضروری مورد نیاز شما برای باز کردن بوت لودر, نرم افزار فلش و انجام برخی از ترفند های دیگر برای کارها در حال اجرا. خوشبختانه، فرآیند به روز رسانی OnePlus 6 بسیار آسان تر است.

  1. از شما OnePlus سر به صفحه بتا OnePlus اندیشه P. پیمایش کمی پایین و شما می توانید یک لینک برای دانلود فایل پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که پیش فرض دانلود خواهد شد به اندیشه بارگیری در پوشه باشید. در صورتی که این مورد برای شما، شما به هر یک آن به فهرست ریشه خود گوشی از طریق کامپیوتر یا مدیریت فایل نیاز به حرکت می کند.
  2. بعد شما می خواهید به حرکت به تنظیمات > به روز رسانی سیستم .
  3. در صفحه به روز رسانی سیستم را ببینید آیکون در سمت راست بالا، کلیک بر روی این.
  4. هم اکنون شما از دست دادن در محلی ارتقا کنید.
  5. نصب بسته را کلیک کنید. اگر آن نشان نمی دهد شما را به دانلود حرکت به دایرکتوری ریشه در تلفن خود را فراموش کرده.
  6. از دست دادن بلافاصله و ارتقا آغاز خواهد شد.

زمان راه اندازی مجدد و سر به بهبود است. نگه داشتن در ذهن را به انجام این مرحله و گوشی خود را پاک کردن. شروع مجدد بدون رفتن به بازیابی تلفن خود را به چسبیدن به آن شروع می شود. 

  1. از دولت شده پایین نگه دکمه نيرو و دکمه های حجم همزمان به حالت بازیابی.
  2. حرکت به پاک کردن داده ها/تنظیم مجدد کارخانه. تایید انتخاب خود.
  3. حالا آن گوشی خود را پاک کنید.
  4. پس از آن انجام می شود راه اندازی مجدد سیستم در حال حاضر را انتخاب کنید.

که در آن است! گوشی اجرا خواهد شد و ظرف چند دقیقه شما می شود استقبال با اندیشه ص

دوباره نمی انتظار تجربه پایدار اما هنوز هم بسیار سرگرم کننده به آن را امتحان. آسان به اندازه کافی برای بازگشت به Oreo است. در واقع شما می توانید دستورالعمل عقبگرد در OnePlus’ سایت پیدا کنید.

برای کسانی که OnePlus اندیشه 6 بتا P را دانلود کرده باشید ما افکار خود را را در نظرات اطلاع دهید.