تلفن Xiaomi با تحقیقات بازدید TENAA اما گوشی مه 8

 Xiaomi با بریدگی ندارد.

تلفن بودجه با Xiaomi شکاف آنلاین ظاهر است.

تلفن Xiaomi TENAA

  • با تحقیقات در چین وب سایت مرجع ارتباطات ظاهر.
  • گوشی مشخصات متوسط است که معنی آن را چندان ‘ تی Xiaomi مه 8 گل سرسبد.
  • وب سایت لیست های گونه های مختلف نزدیکی یکسان بدون قطع جریان نمایش.

شده اند وجود دارد چند Xiaomi مه 8 با توجه به شایعات است تحقیقات در آینده گل سرسبد. در حال حاضر، دستگاه با تحقیقات Xiaomi در TENAA ظاهر است — اما قطعا مه 8 نیست.

به نظر می رسد گوشی (شماره مدل: M1805D1SE) دستگاه متوسط شامل گزینه های برای 2 GB 3 GB و 4 GB RAM است. همچنین 16 GB, 32 گیگابایت و 64 GB ذخیره سازی تنظیمات, اضافه کردن سوخت به سوء ظن متوسط می بینیم. گل سرسبد گوشی به سادگی نمی شده 2 GB RAM و حافظه 16 GB از ذخیره سازی به عنوان گزینه های.

یکی دیگر از ویژگی های است که نشان می دهد این است که گل سرسبد تلفن نیست 5.85 اینچ TFT LCD صفحه نمایش (2.280 × 1.080)، به عنوان مخالف به پلیس عراقی و یا صفحه نمایش OLED است. حضور بی نظیر کاملا نقطه صحبت کردن بیش از حد باعث می شود: این سنسور برای به رسمیت شناختن صورت علاوه بر دوربین selfie (یا دو از کارهایی که می رسد)، خانه واضحی و حسگر مجاورت? ما باید صبر کنید و ببینید.

آخرین شایعات حاکی Xiaomi در تشخیص صورت پیشرفته با استفاده از سنسور در تحقیقات خود را در حال کار است. همین ترتیب یک دست، آن را معقول به انتظار قابلیت های مشابه تلفن Xiaomi دیگری با تحقیقات. از سوی دیگر فن آوری به مه 8 در حال حاضر، با توجه به ملاحظات قیمت و کسب و کار محدود ممکن است.

با این وجود، تلفن به نظر می رسد به مقدار زیادی از ویژگی های مناسب و معقول، مانند 3 بزرگ باتری 900mAh عقب اسکنر اثر انگشت, بلستر مادون قرمز پشتیبانی، جک هدفون, دوربین دوگانه تنظیم (حداقل یک دوربین 12MP تیرانداز است)، و selfie دوربین 5MP.

 تلفن Xiaomi بدون بریدگی.

نوع notchless.

TENAA

اگر شما دان ‘ t مانند بی نظیر، نیز وجود دارد نسخه دستگاه در TENAA بدون قطع جریان نمایش. نوع (مدل شماره M1805D1ST) یکسان به مدل بریده شده در هر بخش به نظر می رسد.

اگر به عنوان یک نوع notchless تایید می تواند باشد به استقبال توسط Xiaomi فرصت برای سنجش محبوبیت قطع جریان نمایش دادن آن حرکت می کند. اگر مدل notchless به طرز چشمگیری outsells نسخهٔ بریده شده، بعد از همه آن Xiaomi که بی نظیر نیست ممکن است ارزش دردسر تعداد. سپس دوباره، اگر مدل بریده شده گونه های مختلف notchless outsells…

درک Xiaomi محصول صف

نظر می رسد تلفن به اعضای سری Xiaomi را Redmi اما فراتر از آن، همه چیز تیره است. شرکت مسائل با رفتن با تا حدودی گیج کننده کنوانسیون نامگذاری برای سری Redmi 5 آن کمک کرده است.

Xiaomi Redmi 5 و Redmi 5 به علاوه در چین راه اندازی شد اواخر سال گذشته اما تلفن خنده به 5 توجه Redmi خارج از چین است. این شرکت سپس Redmi 5 توجه طرفدار در ماه فوریه بسته دوربین های دو راه اندازی شد. اما پس از شرکت تا مدل Pro با یک نوع Redmi 5 توجه هوش مصنوعی دوربین دوگانه. مقاله مرتبط

هر چند ممکن است خیلی زود آنها را (به علاوه 5 و Redmi 5 در دسامبر 2017 آغاز گردید.) يعنی گوشی های جدید می تواند Redmi 6 به علاوه یا 6 یادداشت Redmi.

دو چیز است برای برخی، با این حال: آنها نه تنوع مه 8 (که مشخصات بیشتر موثر) و آنها در حال بهتر مجهز از Xiaomi که در TENAA در هفته گذشته (مخفیگاه آنان را به Redmi 6 و Redmi 6A) ظاهر گوشی های. هر حدس? آنها در نظر فریاد.